就算哭乾眼淚亦得不到他..
Let it Flow Let it Flow
I believe Love will flow

願這生也可因愛生存
願這生愛可保證不斷
yanwai
暱稱: 因為*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
good
YO!
msn
TEST
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 33
今日人氣: 1
累積人氣: 4857
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 4 日  星期四   陰天


返埋今日! 愉快 分類: 未分類

今日終於要早會了...無落到雨!

maths...訓左教耶..比東菇話我...原來我唔訓得教架咩???

eng..mrs heys...佢又叫人起身讀書喇..好在輪唔到我姐,呵呵!   miss woo,叫人討論....  同左曾美欣,嘉琪呀哥,劉偉俊一齊....嘩!miss woo行過黎喎,老屈我!!!之後佢唔應錯,,扮晒野當無事!     之後佢話我地果組最好喎,kaka..估唔到新組合果然更有火花!!  <--  miss woo話唔同組合有多d火花!!= =

chem..抄chem果d野.....同做閱讀報告!!

lunch,落去食飯果時,見到花花,,叫佢花哥,佢打左我條腰一下.."      之後特登叫曾兄過黎我地果度!!  無計la...筠筠無左曾兄想死咁呀,,更年期一樣!=v=    之後見到葉旺同呀3''開波'',,葉旺手下留情...卻被呀3反咬一啖!! 屎忽鬼!        上到去,無lala到我同林燕開波...哈,唔夠我黎!!  不要再叫我做大峽谷!!!你那個也不差!       同林燕開波的時候

中文,上左524,同4b,d一齊上....

放學,出葵芳with死傻win,筠筠,冰雲呀妹!   傻win佩眼鏡,,行左成n間都唔岩,p你個k丫.....攰死了...又肚餓!= =    算了吧!    喺葵芳見到3b果個..隻眼有d野果個,,同埋果個黃hey彤...

 

返左屋企一陣,,王孔鳳無lala打比我,,話我放學快走人得滯喎... 比唔到本tt書我,驚我溫唔到書!     之後叫我落樓攞...  行到落去佢已經等緊我,唔好意思呀!!    佢竟然特登由九龍揸車黎青衣比番本書我....T^T好感動呀!   王sir好好人..."    對唔住呀~王sir....辛苦你喇,我一定會溫書架!!

p.s. 夜晚包左成10幾粒雲吞呀...    打乞次又打左勁多個....   又咳喎...啊!  好辛苦呀....



2006 年 5 月 3 日  星期三   雨天


大雨到死! 愉快 分類: 未分類

醒左...已經咩雨都無晒!!   姐係要返學la...wtf!   算,橫掂有傻win!

phys..哈,sun sir講d野激有道理,,講天文台果d野...  我地個個問點解咁大雨都唔轉紅雨!   佢就話天文台而家無咁蠢,唔會再好似以前咁!  我地上上下堂變紅雨就話可以唔上姐..咁會考d人點呀??!  佢話唔通個天識咩,,係天文台做馬咋...  以前比人話我多!!     通常2點幾至5,6點先有紅雨果d...一到6,7點即除!!                  嘩,sun sir呢番說話...真係好有道理呀!!

bio,訓教lor...睬個條友都傻!

小息,小珈無lala過黎問我病係咪因為果次佢對住我打'乞次',,係...咁你都知..病情又嚴重左喇!

chem...訓...吽!

maths....抄抄抄!

lunch,自己喺學校食lor咩事呀=..-"   等winnie佢地嘛,無計,一定有d野hey牲!   同旺旺講左d野...同埋請左佢飲野,同場加映,,死囡包知道左又要我請....無錢喇!!     個死o靚妹蔡奇禎丫,係都要搞我個頭..叫左唔好搞架la..個樣擺到明勁唔happy,佢都仲搞,如果佢唔係我個妹,我打左佢好耐喇,哼哼!   之後搵宋sir求救...點知佢...仲叫佢地摸下添...."

3堂eng文耶,p...miss woo發火...之後聽list....我咪又係抄答案,超!

放學...同筠筠走了!

p.s. 今日曾兄無返...唉,搞到筠筠唔多高興...睇得出的!!   咪扮野la..筠筠!   快d好返呀曾兄,如果唔係筠筠會掛死你!!!



2006 年 5 月 2 日  星期二   雨天


好大雨耶 -0- 愉快 分類: 未分類

放學之後...返屋企!

同細佬落街打波,濕漉漉的!!好骯髒~~   之後例排沖涼果d野!

晏d既時候落晒狗屎咁...  行埋雷...驚得滯,,無lala咁左葉旺同佢msn,,,哈哈,同佢傾偈果時完全唔驚,又幾好傾架喎!原來旺旺係咁好人架 ,,真係人不可以貌相!!   講左好多野比佢知...哈,信得過你先講架咋~kaka!     旺旺對我黎講都ko重要,,幫左我好多野! 不過佢問我拎小費..."  所以我應承左佢聽日請佢飲野!!哈~

頭先黃雨耶~而家紅添喎!!!

p.s. 所以呀妹..唔好驚呀下....可惜果時我不在,,如果唔係幾驚都幫你捉左佢!!

p.s. d雷行到鬼死咁大聲,,嚇死呀...  媽咪呢??!!!救命呀!