| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 11 日 星期四  |
哈~  |
分類: 未分類 |
嘩,,唔知係琴日練波果時扭親定食左"小甜甜"一個波餅,,背脊好痛..d關節位勁痛..未做夠熱身呀=0=
eng文堂....妖,,勁辛苦lor..訓又驚佢鬧..唔訓又唔得! 痴線,好撚辛苦呀...講埋粗口添~搞到!
小息,makmak話佢地頭先果2堂陸sir無黎到...唔係掛,,咁正!
chem...陸sir黎左=..=" 仲係度問唔係佢堂咩.... 上完喇~哥仔! 新miss,miss陳.... 同makmak傾左陣偈..訓教..wow,,爽死我喇!! 好耐chem堂無試過訓得咁高興xdd 好正...+上我又睡眠不足... 新miss果然正好多=0=
maths..抄野同借makmak部電話同傻win send信息..哈哈!又幾好玩架喎..大鄉里xdd
lunch..同維傾偈..佢講傻win壞話-0-,哈哈,winnie又真係咩d既,,之後pk維又話第2個人喇-0- 我喺度扮pk維打人果時,,哈哈,笑死喇! 之後我同傻win 2兄弟講秘密la... 點知曾兄行左過黎xdd 笑死喇! 佢又on居居企左喺度喎,,我地又係咁笑,,曾兄都唔知咩事!kaka~ 跟住又同曾兄玩某個既是籃球,又是手球的小妹妹,是佢撩曾兄先的,所以我和曾兄才夾攻佢xdd 同埋比左果2張謝師卡宋sir..叫佢比埋miss謝,哈哈!(注意,唔係謝佩慈!)
phys...做功課...做完又無野做,,傾偈!
中文...眼訓...死頂! miss謝見咁多人扒低..又話! 之後又講過書,,"庖丁解牛" 都唔得意既,miss謝又話得意... 不過我都有少少專心地聽!
放學... 同傻win,grace去左m記等嫦娥妹妹(冰雲)..我是蜈蚣哥哥-0-" 飲左杯奶茶,正! 之後唔知winnie同筠筠笑咩,我扮聲之嘛~~ 等到佢之後就走了!
|
2006 年 5 月 10 日 星期三  |
GOOD~!  |
分類: 未分類 |
day1喎~今日! 又係上d無聊堂=w=
中文...勁同makmak傾偈! 未試過=v= 當miss謝唔存在咁..sorry!
phys..做d垃圾實驗,,不過好神奇@@ sun sir又迫人做功課,p佢個k...
bio,以為可以過去做中文... 點知神奇香無返-v- shit,又係sun sir....叫我地過407(已荒廢了的課室) 嘩,一入到去,熱到pk...d木台熱架..." makmak,東菇同葉子豪傾偈...而我就..kaka,做中文...
lunch...曾兄又來打筠筠了...而miss chau又過來... 同佢傾偈,,,比佢串死了..問我做咩整到個頭咁高,,我咪咁低佢lor..kaka,之後整番起xdd 之後同曾兄,miss chau chau傾偈! 返上去,唔知派果個咩謝師卡比我地...
t.t. 哈哈,寫果d卡....寫左4張...哈哈,分別係比miss chau chau,宋sir,miss謝同王孔鳳... 即堂比王孔鳳,,好多人都有比佢,哈,不過多數比佢果d都係玩佢的-x- 但我唔係bor.. karmen大佬又寫,哈哈,笑死我喇,佢畫果個公仔越畫越多頭髮xdd 笑死!
放學,等了很久先落去,點知nicole同jojo又話唔練bor...2個屎忽-v- 之後出去,好曬-0- 跟住話唔知要喺前樓梯度,拍住個波一級一級咁上... 上就無問題..落就差d...-v- 之後練傳波... 2人傳+射,仲要交差既添... 之後3個.. 哈哈,,係咁同高妹一組,,咩紫盈丫嘛~ka! 之後打比賽..旺旺真好,拉攏埋我-v- 我地果隊有旺旺,花哥,nicole,冼冼呀妹,我,呀wing....+多隻草蜢xdd 馮hey彤...佢死都唔肯走...點知我地成班趕佢過檔!哈...最後佢都屈服xdd 開始了...我做'龍'..點知比人入左2粒-w- 換nicole做,效果好得多-0- 夠高嘛! nicole次次比個波葉旺..葉旺就高傳比花哥,接應得好好架...犀利,至強組合喔>0< 佢地入d波"察察"聲架,好勁呀!! 比左張卡miss chau了...哈哈,佢話要入教員室睇睇同擺好佢...我叫佢"箱"起佢,kaka 練好波就去了m記with 旺旺,花哥,曾兄,nicole,馮hey彤,呀wing 請了旺旺食xx風... 我係咁串葉旺.. 比佢啤到我驚驚地.. 但係我仲係咁串...唔識死! 旺旺同花哥拗手瓜,,好似係花哥win左,,好勁喔@@ 之後我又同旺旺拗右手..輸了= =無計,之前同人拗得多,傷左,一同人拗就痛! 咁用左手la...win左葉旺...神蹟呀!! 之後問花哥係咪換左鞋..佢話係,,nicole問我又知... 我咪話,對鞋新丫嘛,唔通留意佢咩,跟住我望住花哥講 : 節省少少la.. 佢竟然想反我木台,我咪話lor:花哥打人呀! 跟住唔知邊個話佢不嬲都打人架la.. 無奈! 之後走人...葉旺隻手無lala橫掃過黎..食晒蕉= = 咁我就一野拍左落去...嘩...+_+ 感覺良好 by楊利偉xdd 歸家了~ 今日葉旺唔知做咩咁鍾意打我屎忽= =...連上面都打埋-0-
p.s. 對唔住旺旺...我以後串少d你.... 同埋,應承你講少d是非!!
 |
2006 年 5 月 8 日 星期一  |
~~  |
分類: 未分類 |
今日要去呀wing家...話咩幫冰雲呀妹提早搞生日!哈哈.. 有傻win,冰雲呀妹,呀wing,,呀妹(禎),劉芷熹和那個什麼羅..怡..虹! 去食左d野,佢地睇戲..有鬼的~~
我同傻win玩電腦..笑死!kaka.. 之後同兄弟落左去買薯片...找了很久先搵到-0-" 好熱! 之後上去,玩啤牌,,輸左要飲啤酒的=口= 最後我跟呀wing鬥快飲... 半杯而已.." 沒有醉-0- 之後同呀妹,仲有個羅怡虹走,喺lift口同呀妹玩...哈哈,笑死我喇,,佢比我玩死了kaka.. 我迫佢同我玩柔道,,佢比我cake到之後坐左喺地下,,kaka..我扶佢起身..又扶唔到喎-0- 佢雖然瘦..." 但係重-0-哈哈 最後她也是起了身...哈哈,如果唔係點走!kaka
之後佢話同我去游水! 咪6點幾喺佢屋企樓下等lor... 等了很久-0- 落去了.. 到了就等佢換野=0= 之後落水..又話要同我鬥,咪玩la...痴線!實快過我架,佢呀媽以前咁迫佢游法! 同佢鬥10次,10次都輸!-0- 無面見人了~~ 之後同佢傾偈...講左好多野比佢聽添-w- 唔好話比人知呀,好在我都知左佢好多野@@ kaka..交換了,,往事! 哈哈,,講喺陸上..我比佢勁好多-0-,,但係喺水上就...我死了..... 哈哈,佢扮救生員救我,,之後有個救生員話比佢聽如果佢咁樣樣既姿勢,,死得人架喇,哈哈! 呀妹以為佢趕我地走-w- 哈哈,傻妹呀!
游完就同呀妹去左pk shop...佢話諗住買壽司,,點知去1到都無晒! 我地夾錢買了2杯"許留山"哈哈,味道怪怪的'B3' 之後搭車返歸了.... >3333333< 好好玩呀! 游上癮了... =w= |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 60 | »
|