就算哭乾眼淚亦得不到他..
Let it Flow Let it Flow
I believe Love will flow

願這生也可因愛生存
願這生愛可保證不斷
yanwai
暱稱: 因為*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
good
YO!
msn
TEST
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 33
今日人氣: 2
累積人氣: 4858
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天


哈~ 愉快 分類: 未分類

嘩,,唔知係琴日練波果時扭親定食左"小甜甜"一個波餅,,背脊好痛..d關節位勁痛..未做夠熱身呀=0=

eng文堂....妖,,勁辛苦lor..訓又驚佢鬧..唔訓又唔得!    痴線,好撚辛苦呀...講埋粗口添~搞到!

小息,makmak話佢地頭先果2堂陸sir無黎到...唔係掛,,咁正!

chem...陸sir黎左=..=" 仲係度問唔係佢堂咩....  上完喇~哥仔!     新miss,miss陳....   同makmak傾左陣偈..訓教..wow,,爽死我喇!!  好耐chem堂無試過訓得咁高興xdd  好正...+上我又睡眠不足...  新miss果然正好多=0=

maths..抄野同借makmak部電話同傻win send信息..哈哈!又幾好玩架喎..大鄉里xdd

lunch..同維傾偈..佢講傻win壞話-0-,哈哈,winnie又真係咩d既,,之後pk維又話第2個人喇-0-    我喺度扮pk維打人果時,,哈哈,笑死喇!    之後我同傻win 2兄弟講秘密la... 點知曾兄行左過黎xdd 笑死喇!     佢又on居居企左喺度喎,,我地又係咁笑,,曾兄都唔知咩事!kaka~  跟住又同曾兄玩某個既是籃球,又是手球的小妹妹,是佢撩曾兄先的,所以我和曾兄才夾攻佢xdd   同埋比左果2張謝師卡宋sir..叫佢比埋miss謝,哈哈!(注意,唔係謝佩慈!)

phys...做功課...做完又無野做,,傾偈!

中文...眼訓...死頂!   miss謝見咁多人扒低..又話!    之後又講過書,,"庖丁解牛" 都唔得意既,miss謝又話得意...  不過我都有少少專心地聽!

放學...  同傻win,grace去左m記等嫦娥妹妹(冰雲)..我是蜈蚣哥哥-0-"   飲左杯奶茶,正!    之後唔知winnie同筠筠笑咩,我扮聲之嘛~~    等到佢之後就走了!



2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天


GOOD~! 開心 分類: 未分類

day1喎~今日!    又係上d無聊堂=w=

中文...勁同makmak傾偈!  未試過=v= 當miss謝唔存在咁..sorry!

phys..做d垃圾實驗,,不過好神奇@@    sun sir又迫人做功課,p佢個k...

bio,以為可以過去做中文...  點知神奇香無返-v-   shit,又係sun sir....叫我地過407(已荒廢了的課室)   嘩,一入到去,熱到pk...d木台熱架..."     makmak,東菇同葉子豪傾偈...而我就..kaka,做中文...

lunch...曾兄又來打筠筠了...而miss chau又過來...  同佢傾偈,,,比佢串死了..問我做咩整到個頭咁高,,我咪咁低佢lor..kaka,之後整番起xdd    之後同曾兄,miss chau chau傾偈!         返上去,唔知派果個咩謝師卡比我地...

t.t. 哈哈,寫果d卡....寫左4張...哈哈,分別係比miss chau chau,宋sir,miss謝同王孔鳳...  即堂比王孔鳳,,好多人都有比佢,哈,不過多數比佢果d都係玩佢的-x-   但我唔係bor..   karmen大佬又寫,哈哈,笑死我喇,佢畫果個公仔越畫越多頭髮xdd  笑死!

放學,等了很久先落去,點知nicole同jojo又話唔練bor...2個屎忽-v-    之後出去,好曬-0-   跟住話唔知要喺前樓梯度,拍住個波一級一級咁上...   上就無問題..落就差d...-v-    之後練傳波...    2人傳+射,仲要交差既添...   之後3個..   哈哈,,係咁同高妹一組,,咩紫盈丫嘛~ka!    之後打比賽..旺旺真好,拉攏埋我-v-  我地果隊有旺旺,花哥,nicole,冼冼呀妹,我,呀wing....+多隻草蜢xdd 馮hey彤...佢死都唔肯走...點知我地成班趕佢過檔!哈...最後佢都屈服xdd    開始了...我做'龍'..點知比人入左2粒-w-    換nicole做,效果好得多-0- 夠高嘛!     nicole次次比個波葉旺..葉旺就高傳比花哥,接應得好好架...犀利,至強組合喔>0<   佢地入d波"察察"聲架,好勁呀!!   比左張卡miss chau了...哈哈,佢話要入教員室睇睇同擺好佢...我叫佢"箱"起佢,kaka       練好波就去了m記with 旺旺,花哥,曾兄,nicole,馮hey彤,呀wing    請了旺旺食xx風...  我係咁串葉旺.. 比佢啤到我驚驚地.. 但係我仲係咁串...唔識死!    旺旺同花哥拗手瓜,,好似係花哥win左,,好勁喔@@     之後我又同旺旺拗右手..輸了= =無計,之前同人拗得多,傷左,一同人拗就痛! 咁用左手la...win左葉旺...神蹟呀!!   之後問花哥係咪換左鞋..佢話係,,nicole問我又知...  我咪話,對鞋新丫嘛,唔通留意佢咩,跟住我望住花哥講 : 節省少少la..   佢竟然想反我木台,我咪話lor:花哥打人呀!  跟住唔知邊個話佢不嬲都打人架la.. 無奈!     之後走人...葉旺隻手無lala橫掃過黎..食晒蕉= =    咁我就一野拍左落去...嘩...+_+  感覺良好 by楊利偉xdd    歸家了~     今日葉旺唔知做咩咁鍾意打我屎忽= =...連上面都打埋-0-

p.s. 對唔住旺旺...我以後串少d你....   同埋,應承你講少d是非!!



2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天


~~ 愉快 分類: 未分類

今日要去呀wing家...話咩幫冰雲呀妹提早搞生日!哈哈..  有傻win,冰雲呀妹,呀wing,,呀妹(禎),劉芷熹和那個什麼羅..怡..虹!    去食左d野,佢地睇戲..有鬼的~~    我同傻win玩電腦..笑死!kaka..    之後同兄弟落左去買薯片...找了很久先搵到-0-"  好熱!     之後上去,玩啤牌,,輸左要飲啤酒的=口=     最後我跟呀wing鬥快飲... 半杯而已.."    沒有醉-0-      之後同呀妹,仲有個羅怡虹走,喺lift口同呀妹玩...哈哈,笑死我喇,,佢比我玩死了kaka..  我迫佢同我玩柔道,,佢比我cake到之後坐左喺地下,,kaka..我扶佢起身..又扶唔到喎-0-  佢雖然瘦..."   但係重-0-哈哈    最後她也是起了身...哈哈,如果唔係點走!kaka

之後佢話同我去游水!   咪6點幾喺佢屋企樓下等lor...  等了很久-0-     落去了.. 到了就等佢換野=0=   之後落水..又話要同我鬥,咪玩la...痴線!實快過我架,佢呀媽以前咁迫佢游法!   同佢鬥10次,10次都輸!-0-  無面見人了~~    之後同佢傾偈...講左好多野比佢聽添-w-   唔好話比人知呀,好在我都知左佢好多野@@  kaka..交換了,,往事!       哈哈,,講喺陸上..我比佢勁好多-0-,,但係喺水上就...我死了.....    哈哈,佢扮救生員救我,,之後有個救生員話比佢聽如果佢咁樣樣既姿勢,,死得人架喇,哈哈!    呀妹以為佢趕我地走-w-   哈哈,傻妹呀!

游完就同呀妹去左pk shop...佢話諗住買壽司,,點知去1到都無晒!    我地夾錢買了2杯"許留山"哈哈,味道怪怪的'B3'     之後搭車返歸了....  >3333333<   好好玩呀!   游上癮了...  =w=