就算哭乾眼淚亦得不到他..
Let it Flow Let it Flow
I believe Love will flow

願這生也可因愛生存
願這生愛可保證不斷
yanwai
暱稱: 因為*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
good
YO!
msn
TEST
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 33
今日人氣: 3
累積人氣: 4871
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 25 日  星期二   晴天


-.- 愉快 分類: 未分類

嘩,救命...頭2堂maths...個屎忽窿又喺度嘈!妖!#$%...   訓左陣教!

eng文,mrs heys..yo...發吽哣!     第2堂,miss woo,考oral...what shit,講左2,3句,算多la..

chem...  傾偈..吽吽吽!    總之就係唔聽書!

lunch,曾兄又黎搵筠筠喇...  佢話同我猜,猜輸拍筠筠一把...."

budd..嘩,good,,有8.5分呀,勁開心!!><  有題亂答都有4分!    果題我咁答(這樣有,那樣就有,這樣無,那樣就無)) ""

中文...訓左陣...聽書!  哈,都唔係聽既,又喺度吽!

p.s. 聽日第1日練手球,,新隊友們..多多指教,葉旺帶我入的..."



2006 年 4 月 24 日  星期一   雨天


假後第1日回學! 愉快 分類: 未分類

唉~又要返學喇...真係悶死!  仲要對卷添..hey望今次都可以同上次咁..2科合格la...

今朝返到去就見到冰雲妹妹隻手...傷左..包到實晒!

phys...得一堂,對得份mc..   20/40   合格,好野..不過得份mc掂有咩用呢??

bio,又係對得mc...   30/40    勁喎!   不過最勁果個係大口,  37/40

chem... mc有 18/40  大卷 8/60    成份得  26/100   勁!!!

maths..  18/100  多謝謝佩慈!!教左我咁多野!!!!!!

lunch,約左兄弟去廁所gel頭...kaka!

3堂eng文...fuck...比夠3堂miss woo都對唔晒份卷...仲有時間喺度講寺瘡既形成...講咩屎忽窿...=..-"  係咪老師黎架?

放學,可惜唔走得..要留番低對中文卷!    46/100   嘩,最高分喇~呢份!

之後勁快跑落去,換3,之段出去後場練波.... ka,今次無呀sir,得miss chau...練呢個左右手拍波,又要轉手,又要做假動作!   哈,同曾兄練..超正!佢好西利呀!!!!!!  目標,目標...    之後又同佢玩射罰球... 佢 3/10 我4/10  入多佢一球咁大把... 我果d係撞彩,曾兄果d係實力!!    之後又要鬥波...哈,同曾兄一組,,佢要我企5號位=..="  話我成team最高..."    之後開波..嘩哈哈,贏晒!!

之後走人見到筠筠佢地..一齊la...

p.s. 琴晚真搞野,,黃,紅,黑雨都出齊....   幾驚無得練波...今日上上下堂又落過,好在放學果時個地都乾乾地了...

p.s. 最開心今日曾兄讚我d波勁,嘩哈哈,so happy~

P.S.  林灝廷走左1個月喇...唔係幾記得佢添,呵



2006 年 4 月 23 日  星期日   晴天


大日子!! 疑惑 分類: 未分類

今日起左身無幾耐就跟埋呀媽去東區醫院...因為話姑姐穿左羊水...一定要生!   果2個堂弟妹又話要跟埋去,,小朋友..咪玩la..不過都係帶左佢地去...

去到等左幾個鐘先有得睇bb,,kaka,我個新表弟呀~~好得意好得意好得意好得意好得意好得意!!!   >333333333<   錫晒佢呀!!!

4月23號 下就 3點06分 出世!!  kaka...  預產期係5月30號呀...   早左成個幾月...好活潑bor~~   >33333333333<

我表弟肯定可愛過呢條粉腸  ---->     哈哈

>333<

p.s. 仲有1個月,冰雲妹妹生日....講定生日快樂先!    同我新表弟差1個月..點會唔記得先得架!!!呵呵~