唉~又要返學喇...真係悶死! 仲要對卷添..hey望今次都可以同上次咁..2科合格la...
今朝返到去就見到冰雲妹妹隻手...傷左..包到實晒!
phys...得一堂,對得份mc.. 20/40 合格,好野..不過得份mc掂有咩用呢??
bio,又係對得mc... 30/40 勁喎! 不過最勁果個係大口, 37/40
chem... mc有 18/40 大卷 8/60 成份得 26/100 勁!!!
maths.. 18/100 多謝謝佩慈!!教左我咁多野!!!!!!
lunch,約左兄弟去廁所gel頭...kaka!
3堂eng文...fuck...比夠3堂miss woo都對唔晒份卷...仲有時間喺度講寺瘡既形成...講咩屎忽窿...=..-" 係咪老師黎架?
放學,可惜唔走得..要留番低對中文卷! 46/100 嘩,最高分喇~呢份!
之後勁快跑落去,換3,之段出去後場練波.... ka,今次無呀sir,得miss chau...練呢個左右手拍波,又要轉手,又要做假動作! 哈,同曾兄練..超正!佢好西利呀!!!!!! 目標,目標... 之後又同佢玩射罰球... 佢 3/10 我4/10 入多佢一球咁大把... 我果d係撞彩,曾兄果d係實力!! 之後又要鬥波...哈,同曾兄一組,,佢要我企5號位=..=" 話我成team最高..." 之後開波..嘩哈哈,贏晒!!
之後走人見到筠筠佢地..一齊la...
p.s. 琴晚真搞野,,黃,紅,黑雨都出齊.... 幾驚無得練波...今日上上下堂又落過,好在放學果時個地都乾乾地了...
p.s. 最開心今日曾兄讚我d波勁,嘩哈哈,so happy~
P.S. 林灝廷走左1個月喇...唔係幾記得佢添,呵 |