| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 16 日 星期日  |
游水!  |
分類: 未分類 |
|
一早開電腦玩.. 玩到差d遲到! 汁晒野就收機..着鞋果d.... 點知grace打電話黎..... 好在佢唔係喺樓下等姐,打左個電話黎都好d!kaka~
之後搭車出荃灣...去左那個城門谷游水...室內還這麼凍~~
哈哈..原來去既目的係教grace學游水,,教佢既係西蓓同呀3...唔關我事,,我全程搞破壞的,kaka~ 凍死了!
之後美心食野..哈,,食完同nicole買雪糕,引死grace!
夜晚,,忙死了,又要睇電視,又要傾聽日小學聚會d野...又要通知人,,又要同人msn.....嘩,10隻手夠用了..無咁解lor....
|
2006 年 4 月 15 日 星期六  |
兄弟之約會!  |
分類: 未分類 |
朝早起左身,同winnie兄,維,soso msn....kaka,好好玩! 依然有同winnie玩信息講野!
之後去學校附近果個巴士總站,維到先,無幾耐,jojo都黎埋!上車,去到iou門口,等左winnie兄勁耐,,等咁耐,維就嘈足咁耐! 都唔係winnie遲,我地早到咋嘛! 等咁耐,維就打足我咁耐,佢d力度,真係下下到骨咁滯! 之後等到la..又話唔喺iou剪!
入左商場,兜黎兜去...咪又係去我介紹果間hit hair~~但係呢個時候...jojo竟然話唔剪!! 咪之後jojo去睇電話,,佢一路睇我就一路黑面!講真,我未試過喺朋友面前黑面!呢次真係好嬲!! 不過之後落番去,同jojo喺門口講左好耐,終於迫到佢入去喇!! 等左陣,winnie剪完先,之後維,jojo! 去左食野,飽飽就陪維買風筒,跟住陪winnie,jojo買髮泥,哈哈,而家我地4個柒頭既髮泥都一樣!嘻嘻,4個柒頭一個家呀!! 之後上左果d低能遊樂場仔影相,某個兄弟話要交差喎!!影左陣就走lu!! 好開心呀!! 其實係4個令仔...kaka~
p.s. 琴晚..我突然地勁掛住佢,,哭了...第1次為男仔喊=..-" 唉...佢而家..喺英國,好嗎?? |
2006 年 4 月 14 日 星期五  |
兄弟!  |
分類: 未分類 |
今日成日都喺屋企,,同winnie兄msn,,我地喺個視窗傾傾下,,覺得唔夠好玩,,所以喺打訊息果度傾!哈哈,,感覺正好多!
之後winnie兄話要出街,,咁我咪玩住我最愛既sims 2先lor...勁好玩! 玩左勁耐,,好正正!
之後出一出番去桌面,,見到winnie兄番左屋企,,就同番佢玩!!
哈哈,好開心,,聽日又同佢地出街街!期待中....
唔知聽日會唔會變4兄弟呢???????! |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 60 | »
|