| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 26 日 星期日  |
無左幾百蚊!  |
分類: 未分類 |
去左青衣城同呀媽飲茶...成百幾蚊!呀媽心痛..哈哈!
我買左個銀包,呢樣呀媽比錢!
買左波鞋同側田隻新碟!
型到爆呀~側田影d相!
喺青衣城撞到紙巾(算la..都係叫番佢做紙巾算喇...廢是嗌m巾...)
返到屋企一陣,同細佬落街打波,,哈哈,好正呀! d走籃練好左喇! 之後同d小朋友鬥波! 有個小朋友好似金大支果個迷你我架!超得意!
|
2006 年 3 月 24 日 星期五  |
呀哥走喇!  |
分類: 未分類 |
今朝送左楊丞琳隻新碟比筠筠,哈哈,佢d反應無呀妹上次果d咁開心! 佢之前話過我送比佢,佢會攬住我架...當然,,我唔洗佢攬la...我買比佢唔係為左d咁既野架!
reading session
中文,,又小組討論...抽人出去講,個死東菇講左句甄嘉惠...點知真係抽左我!食屎去吧!烏鴉口! 出到去又唔多出聲,細細聲咁同小珈傾偈! 之後又抽多一組出去,我咪係咁講姚浩鈞個名,呵,抽中左佢喎! 之後d人討論既時候我係訓左lor... 真係好攰呀! 小息都唔知訓到咩事lu!
maths,,抄抄抄! bio,對卷!
phys,過左lab...講書,我無聽! 仲有一堂又講全方位d野!
lunch,大雨到fly起!so留喺學校食! 食完見到林灝廷,同佢傾左陣偈,哈,佢着d 3都幾有型架bor!仲戴超添~哈哈! 之後搵緊grace佢地,點知比呀妹*捉住左...仲係咁玩我塊面...一係就met,唔係就篤!
玩到我無晒知覺喇~差d! 佢仲一路玩一路傻笑,哈,正一傻妹! 之後搵grace,傾左陣偈... 其間仲唔小心地將grace對鞋每邊踩左一次!sorry呀~ 之後又比冰雲玩我塊面...嘜我塊面真係咁好玩咩,玩親都要笑到咩~咁既! 一打鐘,即刻上去同林灝廷影相...唉!真係好唔捨得呀!
又t.t.喇,睇下相咁lor....同karmen傾偈,karmen都唔捨得佢.."
放學,搵筠筠.... 之後落左去,同呀妹*傾左陣偈! 本來有得同佢傾多陣,,點知又比人嘈住左.. 嘈完既時候只可以遠遠咁望佢背影.." 之後送筠筠歸家,走lu!
p.s. 林灝廷走喇,,真係好唔捨得佢.... 話晒一場兄弟... 我同佢既回憶,係唔會忘記架! 最緊要佢記得返黎果時搵我地呀!! 估唔到lunch果時...肥兜竟然喊....
p.s. 呀妹*今晚又返埋大陸...唉! +上高矮肥又無返,今日4c班得32個人咋... 今日係咩日子呀??
P.S. 有樣野值得講既....就係我個冼冼呀妹終於肯叫我呀哥喇,,呵呵! |
2006 年 3 月 23 日 星期四  |
全方位!  |
分類: 未分類 |
6點起左身,沖左個令涼... 吽左陣,,着3,汁野! 之後落左去等車,哈...同makmak約埋,去到青衣城,上kfc...佩ling佢地又話去m記,,點知我地喺kfc見到佢地! 一齊食,將軍大人遲到! 過左陣,細檸同土匪都黎埋,,不過佢地唔食野!
之後落左m記搵人,見到林灝廷呀!哈哈!仲唔望多佢幾眼...我驚無機會.." 之後同高矮肥瘦搭地鐡...原來將軍大人鐘意自己一碌柱既..." 唔同佢爭.... 之後又講咩我跳車,,call白車,佢地又話直接叫黑車...."
去到都見到幾多人下... 有兩間學校.. 應該一間女子中學,一間小學! 入到去...唉,咪又係果d野..同makmak行黎行去都唔知做咩! 之後成班去左出口果度..又未出去咁..就係喺果個位影相喇! 之後上2樓玩左陣,,就去睇天幕...排左隊好耐! 入到去又等左好耐,,唉~原來係睇d白痴野...不過幾好feel! 睇睇下無lala有人入黎..shit,嘈住晒! 個小珈丫,睇睇下訓教,,仲要用埋我膊頭! 之後出到去勁光,嘩! 落到去影團體相!
之後走人,,一行8人地去西九,有高矮肥瘦,小珈,燒賣,小菊and me! 行行下細檸出現,,去左食壽司..轉黎轉去都係果幾款既...不過有得自己嗌既... 每位成為40幾... 之後諗住去踩冰,點知一d人就話唔識,,唔係就無錢! 之後得我同高矮肥去踩,我同將軍大人都識... 所以一人帶一個!我帶佩ling,將軍大人帶林燕! 順便一提,見到陳欣同佢兩個fd...入緊冰場果時仲加演一場陳欣仆街! 佩ling超搞笑,未入去已經震緊! 之後我不停地玩佩ling..哈哈!嚇死佢喇! 踩踩下佩ling都進步唔少...點知見到林燕跌低左,,以為無咩事la... 點知佢話波羅蓋歪左...但係又唔痛喎,,果時佢仲未有眼淚架! 點知d人黎睇佢,佢先慢慢開始驚,開始喊喇! 其實d人都話無事架喇,但係佢都係驚,,咪入醫院睇下lor... 坐白車,,通常白車只係比一個人跟架咋嘛,,點知果個人比3個人跟喎,超好人! 之後同果d人傾偈,有個估我地f.2,哈! 去到,將軍大人陪林燕入去,我同佩ling喺出面等! 等左3個鐘,佩ling爭d發脾氣,超驚! 之後一路都係我借膊頭比林燕扶住,哈哈,搵人唱首歌比我聽丫~"負擔不起"呀! 之後又返西九,,食野!食飽就搭地鐡返去! 喺葵芳站同佩ling分手~~ 之後喺青衣城,買左隻碟竟走..點知仲見到林燕佢地,,算,幫將軍大人扶林燕... 之後見埋佢地上車就lu... 行行下行左返屋企! |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 60 | »
|