就算哭乾眼淚亦得不到他..
Let it Flow Let it Flow
I believe Love will flow

願這生也可因愛生存
願這生愛可保證不斷
yanwai
暱稱: 因為*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
good
YO!
msn
TEST
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 33
今日人氣: 5
累積人氣: 4852
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 26 日  星期日   雨天


無左幾百蚊! 愉快 分類: 未分類

去左青衣城同呀媽飲茶...成百幾蚊!呀媽心痛..哈哈!

我買左個銀包,呢樣呀媽比錢!

買左波鞋同側田隻新碟!

型到爆呀~側田影d相!

喺青衣城撞到紙巾(算la..都係叫番佢做紙巾算喇...廢是嗌m巾...)

返到屋企一陣,同細佬落街打波,,哈哈,好正呀!   d走籃練好左喇!    之後同d小朋友鬥波!  有個小朋友好似金大支果個迷你我架!超得意!



2006 年 3 月 24 日  星期五   雨天


呀哥走喇! 感動 分類: 未分類

今朝送左楊丞琳隻新碟比筠筠,哈哈,佢d反應無呀妹上次果d咁開心!    佢之前話過我送比佢,佢會攬住我架...當然,,我唔洗佢攬la...我買比佢唔係為左d咁既野架!

reading session

中文,,又小組討論...抽人出去講,個死東菇講左句甄嘉惠...點知真係抽左我!食屎去吧!烏鴉口!    出到去又唔多出聲,細細聲咁同小珈傾偈!    之後又抽多一組出去,我咪係咁講姚浩鈞個名,呵,抽中左佢喎!   之後d人討論既時候我係訓左lor...   真係好攰呀!    小息都唔知訓到咩事lu!

maths,,抄抄抄!     bio,對卷!

phys,過左lab...講書,我無聽!   仲有一堂又講全方位d野!

lunch,大雨到fly起!so留喺學校食!    食完見到林灝廷,同佢傾左陣偈,哈,佢着d 3都幾有型架bor!仲戴超添~哈哈!     之後搵緊grace佢地,點知比呀妹*捉住左...仲係咁玩我塊面...一係就met,唔係就篤! 玩到我無晒知覺喇~差d!  佢仲一路玩一路傻笑,哈,正一傻妹!   之後搵grace,傾左陣偈...    其間仲唔小心地將grace對鞋每邊踩左一次!sorry呀~    之後又比冰雲玩我塊面...嘜我塊面真係咁好玩咩,玩親都要笑到咩~咁既!     一打鐘,即刻上去同林灝廷影相...唉!真係好唔捨得呀!

又t.t.喇,睇下相咁lor....同karmen傾偈,karmen都唔捨得佢.."

放學,搵筠筠....   之後落左去,同呀妹*傾左陣偈!   本來有得同佢傾多陣,,點知又比人嘈住左..   嘈完既時候只可以遠遠咁望佢背影.."     之後送筠筠歸家,走lu!

p.s. 林灝廷走喇,,真係好唔捨得佢....   話晒一場兄弟...   我同佢既回憶,係唔會忘記架!    最緊要佢記得返黎果時搵我地呀!!    估唔到lunch果時...肥兜竟然喊....

p.s. 呀妹*今晚又返埋大陸...唉!   +上高矮肥又無返,今日4c班得32個人咋...   今日係咩日子呀??

P.S. 有樣野值得講既....就係我個冼冼呀妹終於肯叫我呀哥喇,,呵呵!



2006 年 3 月 23 日  星期四   雨天


全方位! 愉快 分類: 未分類

6點起左身,沖左個令涼...   吽左陣,,着3,汁野!     之後落左去等車,哈...同makmak約埋,去到青衣城,上kfc...佩ling佢地又話去m記,,點知我地喺kfc見到佢地!   一齊食,將軍大人遲到!    過左陣,細檸同土匪都黎埋,,不過佢地唔食野!

之後落左m記搵人,見到林灝廷呀!哈哈!仲唔望多佢幾眼...我驚無機會.."    之後同高矮肥瘦搭地鐡...原來將軍大人鐘意自己一碌柱既..." 唔同佢爭....    之後又講咩我跳車,,call白車,佢地又話直接叫黑車...."

去到都見到幾多人下...   有兩間學校..  應該一間女子中學,一間小學!   入到去...唉,咪又係果d野..同makmak行黎行去都唔知做咩!    之後成班去左出口果度..又未出去咁..就係喺果個位影相喇!    之後上2樓玩左陣,,就去睇天幕...排左隊好耐!  入到去又等左好耐,,唉~原來係睇d白痴野...不過幾好feel!  睇睇下無lala有人入黎..shit,嘈住晒!    個小珈丫,睇睇下訓教,,仲要用埋我膊頭!      之後出到去勁光,嘩!    落到去影團體相!

之後走人,,一行8人地去西九,有高矮肥瘦,小珈,燒賣,小菊and me!    行行下細檸出現,,去左食壽司..轉黎轉去都係果幾款既...不過有得自己嗌既...  每位成為40幾...   之後諗住去踩冰,點知一d人就話唔識,,唔係就無錢!   之後得我同高矮肥去踩,我同將軍大人都識...  所以一人帶一個!我帶佩ling,將軍大人帶林燕!    順便一提,見到陳欣同佢兩個fd...入緊冰場果時仲加演一場陳欣仆街!    佩ling超搞笑,未入去已經震緊!   之後我不停地玩佩ling..哈哈!嚇死佢喇!    踩踩下佩ling都進步唔少...點知見到林燕跌低左,,以為無咩事la...  點知佢話波羅蓋歪左...但係又唔痛喎,,果時佢仲未有眼淚架!   點知d人黎睇佢,佢先慢慢開始驚,開始喊喇!    其實d人都話無事架喇,但係佢都係驚,,咪入醫院睇下lor...   坐白車,,通常白車只係比一個人跟架咋嘛,,點知果個人比3個人跟喎,超好人!   之後同果d人傾偈,有個估我地f.2,哈!    去到,將軍大人陪林燕入去,我同佩ling喺出面等!   等左3個鐘,佩ling爭d發脾氣,超驚!    之後一路都係我借膊頭比林燕扶住,哈哈,搵人唱首歌比我聽丫~"負擔不起"呀!    之後又返西九,,食野!食飽就搭地鐡返去!   喺葵芳站同佩ling分手~~   之後喺青衣城,買左隻碟竟走..點知仲見到林燕佢地,,算,幫將軍大人扶林燕...  之後見埋佢地上車就lu...   行行下行左返屋企!