晏晝爺爺,姑姐果d黎左.... 成4點先走... 一走,望吓個地下,shit,我都頂唔順...比d細路整到通地都係爪子殼.... 結果我竟然自動自覺去掃....
6點幾就出門口去呀婆屋企! 哈哈! 食飽飯呀公仲玩揀利是,細果d揀先! 有2種利是封揀,第1個揀既係我細佬,佢揀左個無封口既利是....之後我跟佢揀個無封口既... 之後,哈哈!個個都抽封口既! 點知...封口果d得20$,無封口果d有50$呀!!><哈哈~
p.s. 今日仲諗住牙"琴"...諗足成日....唉! kim呀kim~
好鬼令"仔"呀!! |