就算哭乾眼淚亦得不到他..
Let it Flow Let it Flow
I believe Love will flow

願這生也可因愛生存
願這生愛可保證不斷
yanwai
暱稱: 因為*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
good
YO!
msn
TEST
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 33
今日人氣: 4
累積人氣: 4841
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 10 日  星期五   晴天


捱到了~星期五! 愉快 分類: 未分類

中文,匯報..得1個人!  之後聽書....中吓中吓....眼訓!

maths,派test卷,唔記得幾分 lu,總之就合格 la...         bio,睇書~!陳其香唔理!

phys....派test卷,42/100,wow,進步不少!    不過依然唔合格!

lunch,又係去左2樓先返上4樓!

t.t. 睇蠟筆小新,之後訓教,正,舒服死了~

放學,落左去同劉芷熹打籃球!睇黎我着親裙打波都會無晒狀態.....超廢!     打打吓,連打緊排球既冼銘儀同游美鳳都過埋黎打!哈哈,你地想轉行呀??     之後唔知有 d f.2女打左個排波上個校工宿舍頂,劉芷熹又上唔到,,咁我咪試吓上 lor...點知上到去又畏高發作,跳番落黎!     咪叫林灝廷黎幫拖 lor.....  比個機會佢搶我風頭喇!唉....  其間又同羅慧彤傾偈!     仲比我睇到d唔應該睇既野...    後尾成5點幾校工趕人走,我就扮晒野上去!     上上吓見到羅慧彤,佢話唔見左個銀包,點知比我見到喺佢書包入面...."    上左去搵番劉芷熹佢地!    咦~~潘惠筠仲未走架??    之後就睇人排舞,好勁!    後尾蔡奇禎放補習,上埋黎!      6點幾同潘惠筠,蔡奇禎,仲有一個f.3的走!      同潘惠筠去左蔡奇禎屋企!    因為潘惠筠要剪頭髮!呵~    剪剪吓,劉芷熹上左黎!佢勁虐待我呀!     喺佢虐待緊我既時候,蔡奇禎老豆返黎!      潘惠筠剪完!   我就比佢地強姦....丫,唔係!   係蔡奇禎要搞我個頭,佢地兩個幫拖!    又攞舊野夾我d頭髮,又幫我紮邊!     果幾條友係咁又話我得意,又話我令!我見到塊鏡都想嘔呀!    仲話我好似一個人!    之後我地走lu,潘惠筠話我似果個人都係f.4架!   哦~咁我知喇,應該係佩ling!     落到樓就同劉芷熹分道揚鑣!     我送潘惠筠返家,哈哈,順路!住隔離果層姐!     差不多8點返到家!呀爸係咁吹我返!



2006 年 2 月 9 日  星期四   晴天


day3 愉快 分類: 未分類

reading session,無 la la有人行入黎話女仔p.e.堂去109....  姐係無得上 la....

bio,同牙銀,肥珈,佩ling傾偈....wow~原來咁咁咁架!

eng文,好不容易先捱到!

p.e.落左去109...好悶,之後睇漫畫!

佛學,抄左一陣唔係佛學既野就訓左教!好舒服!

週會,睇辯論大賽,個結果令我好失望.....d評審痴線的!    竟然係個死肥佬做最佳辯論員! 哼!!!

放學就落左去,比我見到....黃卓霖調戲我細佬..."    咁我就周圍玩...見到d f.2打排球,我咪走埋去 lor...不過我唔係打,係搞破壞!哈哈!     果時都好晏lu,比我見到牙銀佢地成班走人,咁我咪同牙銀 bye lor...佢無 la la行埋黎扮晒錫緊我咁!傻銀~     跟住繼續搞破壞,我踢番個波比佢地,點知勁得滯,個波差 d 到校長果度!嚇死我,幾驚我要轉校!    之後走lu! 游美鳳,洗銘儀,西門吹屎同一個f.3的去左m記,,我就同蔡奇禎送劉芷熹搭車!    之後再陪蔡奇禎去m記搵佢地,點知佢地都唔喺度!    咁我咪送番蔡奇禎返佢既家lor...順路嘛~   6點幾我都返到家lu!



2006 年 2 月 8 日  星期三   晴天


星期三! 愉快 分類: 未分類

謝佩慈返黎喇!!

早上的reading session...謝佩慈又發癲,真是頂她不順!!   一返黎就發癲,佢做完個大鼻手術又是這樣子!

eng文堂,眼訓死了~~捱不住!     真係快要死喇!!!

小息,同黃卓霖落2樓,哈哈,落去同 d 小朋友玩得好開心!

chem,同黃卓霖傾偈,,傾左兩堂miss袁都唔話我地,我諗佢放棄左我地喇!!     哈哈,同佢傾得超開心,喺係講霍元甲!

小息,都係同黃卓霖落去,呵,玩得超開心!

maths,抄野!

lunch,去左名古屋,入左去坐,嘩!好似打仗咁,,d人忙到飛起!    食食吓有人拍我話我知地下有錢汁,20蚊雞!   不過最後我比左20$個收銀話喺地下汁既~~       返去既途中,見到黃卓霖同林灝廷玩互噴檸檬茶..."  行行吓又見到牙冰,佢岩岩返學咋~       返到去搵黃小彤傾偈,又同潘惠筠傾!  呵呵,又玩吓個蔡奇禎....     一路上去就一路比冼銘儀捉住,同佢一齊玩劉芷熹,哈哈!

phys,test,,sun sir比 d 人出貓....去phys室睇吓放射性個標誌係點樣!   當然,以我點xxx梗係唔洗睇 la~   都ok難,不過比之前果d易左架喇!

中文,聽書...無喇!

放學,約左葉翠媚喺車站等,點知佢甩底........"