| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 17 日 星期五  |
星期五了~  |
分類: 未分類 |
返學果時終於見唔到果條友,但係...又黎左個肥既霸住左我個妹* 不過算la...仲有筠筠!
phys,訓... bio,又訓... 小息,訓埋! 不知發生咩事,訓到好似昏迷咁...好辛苦! 仲要不斷比人嘈醒!
chem,上左去,今堂終於有勇氣調過去菊菊果組坐喇,不過坐左無幾耐,就去左睇miss袁做實驗lu! 連場+映:林智聰大大聲報串余家勇食野!
maths,石內卜又話人,話左好幾個字! 成堂無聽過書,只係同makmak同東菇傾偈! makmak叫我唱我有今日佢聽...佢竟然話我唱歌幾好聽..." 仲喺度研究我d鼻音!
lunch,今日無打到波lu,去左搵grace佢地! 之後準備上返去既時候,個所以又拍我膊頭之後走人,唔知點解我無點睬佢,可能我諗緊果個驚喜計劃掛...
3堂eng文,陸sir果組有得睇記錄片...可惜我地無,,," 又悶足3堂!
放學,做左好多野! 同呀妹*,仲有個黑黑地既f.1仔打排球! 打打吓見到曾彩霞佢地打波,本來好想打埋一份,但係呀妹*唔比我去,同埋曾兄佢地都鬥緊波,算! 之後又同左好多人打波!有將軍大人,winnie兄,祖哥,仲有曾兄添呀~ 原來曾兄好勁架!估唔到~我偶像呀!winnie兄同祖哥都好勁! 之後請教曾兄"插花"!曾兄好担白咁話:你打波都唔係好得! 我話:你唔係咁呀嘛! 佢就教我基本技術喇,thx曾兄! 我打波真係唔係好得,但係準lor~呵! 講真架! 之後比winnie兄拉左我去"汁"野,係全方位果d急救用品,原來d野係何雅琪付責!我地去到"汁"野,,miss ho又同我講我細佬d野...我個個lunch都避佢...點知"是福不是禍,是禍擋不過" "汁"晒就走得lu!
p.s. 唔該晒筠筠幫我買隻碟,thxthxthxthxthx!!!
p.s. 好想睇搞乜鬼愛情爛片王呀!!一定笑爆咀! 不過最想睇都係獨家試愛!
|
2006 年 3 月 16 日 星期四  |
生日快樂!  |
分類: 未分類 |
今朝講左果個好無聊既笑話比所以聽,哈哈,佢笑喎! 又問左呀妹*一題iq題,佢知左個答案之後,就係咁嗌綿花棒! 傻妹
之後呀3又上台講野喇,同埋西蓓一齊講! 好掂呀~
中文,我竟然訓左教,miss謝竟然唔叫醒我...!
小息,又好似琴日咁..開餐!
maths,石內卜又大大聲喇,又話人! 教書都唔知得番幾多時間!
bio,笑死喇!同makmak家姐,東菇,林灝廷傾偈! 實際上係我同林灝廷玩東菇,話東菇係我地奶媽,林灝廷話同我一人一邊,,咁makmak係我地家姐黎架嘛,林灝廷咪話做大果個飲下面,哈哈!笑死喇!講左超多野,笑爆嘴!
phys,講全方位d野! 做果個全方位project就同高矮肥瘦一team,,而果個暖水"胡"就同makmak,文小龍,許佳寧一team!
lunch,同左劉杰講恭喜,因為佢win左個籃球決賽! 去買野飲果時見到呀妹*喎,哈哈,好開心呀! 今日打左一場乒乓波咋..之後都無打到! 去左陪筠筠佢地! 個羅wing都唔知嬲咩,明明我同冼冼老婆結婚先既! 咁算lor...同冼冼離婚lu! 同我最得意果個呀妹,仲有呀囡玩左陣! 之後去撩呀3,係咁比佢打,嘩~打正d呀~大佬!打到耳仔呀!我唔想襲呀!! 之後打鐘,準備上去既時候,小寶寶突然間喺度問我今日咩日子,我都唔知,咁我咪話係我地一周年 lor...點知原來今日係小寶寶生日,生日快樂呀,老婆!(唔好意思,呢個先係我真既老婆!) 之後佢話今日係我地一周年la,我竟然聽左一尻年,哈哈,笑到我肚痛! 靜靜雞同左小寶寶講左d野,笑呀! 之後同呀霖喺2樓上番去,佢拍左我背脊一下...比miss tang見到,,話左陣!
3堂t.t.,抄考試範圍,捉fly行棋,訓教,係咁多!
放學,落去果時見到呀妹*,又同佢講果個十分無聊既笑話,哈哈,佢係聽完我講呢個笑話篌得最癲果個,傻妹呀~~ 之後同winnie兄傾左d野(這是我同winnie兄的"祕密") 等埋羅wing就去左青衣城,佢地真係好鍾意行街,我就一d都無興趣! 羅wing又嬲我喇,shit!
p.s. 我決定左會買隻碟比你,不過唔知你有隻碟未呢?
p.s. 今日有兩個人生日,係小寶寶同曾彩霞呀!兩個都對我好重要架! 一個係老婆,一個係教我籃球技術教得我最多果個! 兩位,生日快樂!
 |
2006 年 3 月 15 日 星期三  |
心情嘛嘛...  |
分類: 未分類 |
今朝呀3同林嘉塋講one min eng呀! 呀3好勁呀!
bio,拎左本隨筆過去做,點知個香sir播野比我地睇,,熄晒燈! 廢鬼是做,訓教! 醒左一陣就落堂,個香sir比d動物皮人睇,個個出晒去,我先無咁白痴...=..="(在此對所有出過去既人say sorry!)
eng文,無驚無險..but,miss woo話放學做返d 作文..shit
p.e. 唉,跳舞呀.... 最唔鍾意! 不過跳跳吓又幾好玩架喎,雖然跟唔切..."
lunch,食飯前同嘉琪呀哥打乒乓波,,食飯後繼續,正,超好玩...呀哥係咁話我勁! 哈,太多人唔知我打波勁喇! 之後打打吓,肥兜,葉翠媚,葉旺果d都黎打! 哈哈,正爆!
佛學,作左eng文果個文! 之後同東菇玩寫歌詞估歌仔,哈,東菇竟然話我d歌深,,之後makmak家姐醒左同埋佢一齊估!
德育,,自私既石內卜竟然將呢堂變成佢既堂...佢又話人無帶書果d野喇,話左成4,5個字,bingo! 記得佢又讀錯音喇,有句係"千啄萬囑"
放學,去4a度留堂,抄番落miss woo比我地張紙度! 之後等左勁耐先有得比佢改! 佢讚我呀~超開心!話篇文d句字係我自己諗,唔係照抄! 仲比b-添~yeah!!!
之後同呀妹(蔡奇禎)打排球! 打左陣佢走lu! 何勇賢教左我d野! 去後場睇人打波! 落左張織昌一陣,同何勇賢一齊送陳雪盈大佬歸家! 再返張織昌,同d小朋友打波,好勁喎!仲有劉芷熹呀~ 之後等冼冼老婆放...去左m記! 之後同羅wing,呀3,冼冼老婆走,冼冼老婆又唔肯我喇!!唉~ 佢地3個一路走一路夾攻我! 最尾比老婆一個鬆肘,wow~心口超痛! |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 60 | »
|