就算哭乾眼淚亦得不到他..
Let it Flow Let it Flow
I believe Love will flow

願這生也可因愛生存
願這生愛可保證不斷
yanwai
暱稱: 因為*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
good
YO!
msn
TEST
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 33
今日人氣: 8
累積人氣: 4864
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 17 日  星期五   晴天


星期五了~ 愉快 分類: 未分類

返學果時終於見唔到果條友,但係...又黎左個肥既霸住左我個妹*   不過算la...仲有筠筠!

phys,訓...   bio,又訓...  小息,訓埋!    不知發生咩事,訓到好似昏迷咁...好辛苦!   仲要不斷比人嘈醒!

chem,上左去,今堂終於有勇氣調過去菊菊果組坐喇,不過坐左無幾耐,就去左睇miss袁做實驗lu!    連場+映:林智聰大大聲報串余家勇食野!

maths,石內卜又話人,話左好幾個字!    成堂無聽過書,只係同makmak同東菇傾偈!   makmak叫我唱我有今日佢聽...佢竟然話我唱歌幾好聽..."   仲喺度研究我d鼻音!

lunch,今日無打到波lu,去左搵grace佢地!    之後準備上返去既時候,個所以又拍我膊頭之後走人,唔知點解我無點睬佢,可能我諗緊果個驚喜計劃掛...

3堂eng文,陸sir果組有得睇記錄片...可惜我地無,,,"   又悶足3堂!

放學,做左好多野!   同呀妹*,仲有個黑黑地既f.1仔打排球! 打打吓見到曾彩霞佢地打波,本來好想打埋一份,但係呀妹*唔比我去,同埋曾兄佢地都鬥緊波,算!    之後又同左好多人打波!有將軍大人,winnie兄,祖哥,仲有曾兄添呀~   原來曾兄好勁架!估唔到~我偶像呀!winnie兄同祖哥都好勁!    之後請教曾兄"插花"!曾兄好担白咁話:你打波都唔係好得!   我話:你唔係咁呀嘛!    佢就教我基本技術喇,thx曾兄!    我打波真係唔係好得,但係準lor~呵!  講真架!      之後比winnie兄拉左我去"汁"野,係全方位果d急救用品,原來d野係何雅琪付責!我地去到"汁"野,,miss ho又同我講我細佬d野...我個個lunch都避佢...點知"是福不是禍,是禍擋不過"   "汁"晒就走得lu!

p.s. 唔該晒筠筠幫我買隻碟,thxthxthxthxthx!!!

p.s. 好想睇搞乜鬼愛情爛片王呀!!一定笑爆咀!   不過最想睇都係獨家試愛!



2006 年 3 月 16 日  星期四   晴天


生日快樂! 愉快 分類: 未分類

今朝講左果個好無聊既笑話比所以聽,哈哈,佢笑喎!    又問左呀妹*一題iq題,佢知左個答案之後,就係咁嗌綿花棒! 傻妹

之後呀3又上台講野喇,同埋西蓓一齊講!   好掂呀~

中文,我竟然訓左教,miss謝竟然唔叫醒我...!

小息,又好似琴日咁..開餐!

maths,石內卜又大大聲喇,又話人!   教書都唔知得番幾多時間!

bio,笑死喇!同makmak家姐,東菇,林灝廷傾偈!   實際上係我同林灝廷玩東菇,話東菇係我地奶媽,林灝廷話同我一人一邊,,咁makmak係我地家姐黎架嘛,林灝廷咪話做大果個飲下面,哈哈!笑死喇!講左超多野,笑爆嘴!

phys,講全方位d野!    做果個全方位project就同高矮肥瘦一team,,而果個暖水"胡"就同makmak,文小龍,許佳寧一team!

lunch,同左劉杰講恭喜,因為佢win左個籃球決賽!    去買野飲果時見到呀妹*喎,哈哈,好開心呀!    今日打左一場乒乓波咋..之後都無打到!   去左陪筠筠佢地!   個羅wing都唔知嬲咩,明明我同冼冼老婆結婚先既!   咁算lor...同冼冼離婚lu!    同我最得意果個呀妹,仲有呀囡玩左陣!   之後去撩呀3,係咁比佢打,嘩~打正d呀~大佬!打到耳仔呀!我唔想襲呀!!    之後打鐘,準備上去既時候,小寶寶突然間喺度問我今日咩日子,我都唔知,咁我咪話係我地一周年 lor...點知原來今日係小寶寶生日,生日快樂呀,老婆!(唔好意思,呢個先係我真既老婆!)    之後佢話今日係我地一周年la,我竟然聽左一尻年,哈哈,笑到我肚痛!    靜靜雞同左小寶寶講左d野,笑呀!    之後同呀霖喺2樓上番去,佢拍左我背脊一下...比miss tang見到,,話左陣!

3堂t.t.,抄考試範圍,捉fly行棋,訓教,係咁多!

放學,落去果時見到呀妹*,又同佢講果個十分無聊既笑話,哈哈,佢係聽完我講呢個笑話篌得最癲果個,傻妹呀~~     之後同winnie兄傾左d野(這是我同winnie兄的"祕密")    等埋羅wing就去左青衣城,佢地真係好鍾意行街,我就一d都無興趣!    羅wing又嬲我喇,shit!

p.s. 我決定左會買隻碟比你,不過唔知你有隻碟未呢?

p.s. 今日有兩個人生日,係小寶寶同曾彩霞呀!兩個都對我好重要架!   一個係老婆,一個係教我籃球技術教得我最多果個!    兩位,生日快樂!



2006 年 3 月 15 日  星期三   晴天


心情嘛嘛... 鬱悶 分類: 未分類

今朝呀3同林嘉塋講one min eng呀!   呀3好勁呀!

bio,拎左本隨筆過去做,點知個香sir播野比我地睇,,熄晒燈!   廢鬼是做,訓教!   醒左一陣就落堂,個香sir比d動物皮人睇,個個出晒去,我先無咁白痴...=..="(在此對所有出過去既人say sorry!)

eng文,無驚無險..but,miss woo話放學做返d 作文..shit

p.e. 唉,跳舞呀....    最唔鍾意!     不過跳跳吓又幾好玩架喎,雖然跟唔切..."

lunch,食飯前同嘉琪呀哥打乒乓波,,食飯後繼續,正,超好玩...呀哥係咁話我勁!   哈,太多人唔知我打波勁喇!    之後打打吓,肥兜,葉翠媚,葉旺果d都黎打!   哈哈,正爆!

佛學,作左eng文果個文!   之後同東菇玩寫歌詞估歌仔,哈,東菇竟然話我d歌深,,之後makmak家姐醒左同埋佢一齊估!

德育,,自私既石內卜竟然將呢堂變成佢既堂...佢又話人無帶書果d野喇,話左成4,5個字,bingo!    記得佢又讀錯音喇,有句係"千啄萬囑"

放學,去4a度留堂,抄番落miss woo比我地張紙度!   之後等左勁耐先有得比佢改!   佢讚我呀~超開心!話篇文d句字係我自己諗,唔係照抄!  仲比b-添~yeah!!!

之後同呀妹(蔡奇禎)打排球!   打左陣佢走lu!   何勇賢教左我d野!    去後場睇人打波!    落左張織昌一陣,同何勇賢一齊送陳雪盈大佬歸家!    再返張織昌,同d小朋友打波,好勁喎!仲有劉芷熹呀~      之後等冼冼老婆放...去左m記!     之後同羅wing,呀3,冼冼老婆走,冼冼老婆又唔肯我喇!!唉~    佢地3個一路走一路夾攻我!   最尾比老婆一個鬆肘,wow~心口超痛!