就算哭乾眼淚亦得不到他..
Let it Flow Let it Flow
I believe Love will flow

願這生也可因愛生存
願這生愛可保證不斷
yanwai
暱稱: 因為*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
good
YO!
msn
TEST
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 33
今日人氣: 2
累積人氣: 4839
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 22 日  星期三   晴天


day2 分類: 未分類

今日出門口果時部升降機層層停,搞到又遲左!    sorry,grace&呀妹*

eng文..狂發白日夢..唉..如果有得唔讀eng文就好喇!

chem,訓下醒下咁,林灝廷又唔喺我前面喎,無人'姐'住我!

maths,,做數...  謝佩慈話下次黃卓霖坐喺,林灝廷個位度喎...    兜兜轉轉,佢又坐番喺我前面..."   當makmak知道左呢個消息之後,佢個反應都幾大下~哈!

lunch...返到去又搵winnie兄喇,,同佢地傾傾吓偈,miss謝叫我拎d隨筆剪報上去!  噢,傾少左偈添!   之後同羅浩枝同陳+2傾偈,哈哈,第日係我識左羅浩枝咁耐,第一次同佢講野咋!勁!

第一堂,落左304,,話咩比我地搵資料!   不過我地個個都係玩電腦,但係個謝佩慈又成日巡喎,哈,場面好搞笑!   個文曉龍又喺度玩野,搞到我地部電腦出現左個外星人圖案,嚇到makmak嗌左出黎..搞到謝佩慈啤住我地...哈哈!

之後上左5樓睇野,呵呵,同小珈拖手仔呀~  之後又講d野~咁lor,...!   睇埋晒d無謂野,將軍大人喺我前面又郁黎郁去喎!

放學,m記,,發生左d好唔開心既野...唉!未試過咁樣比人話.."  真係咩面都無晒!之後唔知點解超想喊lor...又喊唔出喎!    同winnie兄講左d野就送筠筠歸佢既老家,告辭!

P.S. 今日見到曾善美,同佢講佢打波真係好勁...原來佢係乙組隊長黎架,,失敬..失敬..   佢仲話同我鬥波...=..-"  傻的嗎?我輸梗的喔~!



2006 年 3 月 21 日  星期二   晴天


好開心! 愉快 分類: 未分類

琴日之後,今日之時,我諗而家d雞肉係最痛...好辛苦呀!

中文,listing..   呼~岩岩好合格!

小息,同makmak玩琴日呀3同我玩果個鬼故!   嚇得佢傻呀!

phys,笑死我喇...sun sir講講吓書喺度講張國榮,又講蔡楓華,之後小菊話sun sir做咩唔講書,,之後sun sir就話:唔妥呀,唔岩聽呀?講容祖兒好冇??    之後sun sir連側田都講埋,,仲扮佢添,佢掃起個頭話:側田丫嘛!   之後又話佢唱歌嗱埋晒d口面,之後佢又扮..."   無奈,,不過真係超好笑!

bio,過去玩釀酒~~哈哈!   我地無樽,, 咁我就同燒賣講不如問呀sir可唔可以去前樓梯果d回收箱拎樽la...   呀sir比喎!  哈,今日覺得呀sir好人左好多!    之後去拎la...d f.6係咁望住我地...   後尾返去,好忙呀,不過好好玩!

lunch.同6蚊佢地出去食,,好耐都無同過佢地一齊出去食喇!  大城too!    返到去第一時間梗係搵winnie兄佢地la...咁耐無見,仲講左d勁搞野既野比佢知添!  笑爆!

t.t.  不停地同karmen大佬講笑話+問iq題,唉...笑死喇~就黎!    同karmen大佬講呀3果個,,大佬好似嚇到傻左咁呀..哈!  好得意呀!

放學,落2樓搵筠筠!    見到葉旺,問佢做咩琴日唔返!哈哈,玩左佢一陣..'  走lu...  本來一對對,點知曾兄黎左...  搞到我凸左出黎!=..=" 難道我寂寞不來~     之後去左m記,無人食野... 散水!    送埋筠筠返歸就走喇!



2006 年 3 月 20 日  星期一   晴天


爽到爆! 愉快 分類: 未分類

叮,今日約左小菊一齊着p.e.3,thank you小菊!    唔通f.4真係咁正,着p.e.3又唔會比人話,又唔會比人捉!

今朝送左隻光良比呀妹*喇!哈哈,好在佢無咋...!   佢開心到丫~傻妹!嘻嘻~

maths first,抄數...整整下又無晒心機聽書喇!

eng文,一堂mrs heys..佢叫人起身讀野!   之後果堂話miss woo無番,有個唔知邊位既呀sir代,d 6a又入黎,個呀sir仲比工作紙我地做添..."   諗住玩架嘛!

chem,miss袁無番喎,呵呵!開心爆~    兩堂傾吓偈,玩下野過左喇!

lunch,同小菊佢地食!    嘩~正到痺一痺呀~  東菇亭,始終都係最好食!

佛學,問左makmak條白痴問題,,估唔到佢會答,傻仔,哈哈!   笑到我地傻,不過果個pk法師叫左makmak起身答問題...  佢企左陣..好無奈!  sorry呀~makmak!    同場加映,法師都知係咪出家人黎架,黃嘉琪急都唔比人去,賤格!!!憎死佢!

中文,唔知做咩超眼訓!  訓左陣,miss左好多野呀...

放學,梗係去練波la...   開始都係練走籃!  我終於都知點先為之岩既走籃喇!    之後鬥波,又無我份出喇,哈哈!樣衰....      之後終於有我份喇,好正呀~入左2,3球度la...少之有少!     之後分兩個場,鬥快入20球罰球,第一round我地win左!    第2round,sorry,都係我地lor...    全靠曾兄同莊春花咋~當然我都有份la..哈!    之後跑籃球場,底線到罰球線,返底線,去中場,返底線,到對面罰球線,返底線,再去對面底線,返底線,掂!   之後果d仲辛苦,唔止跑,仲要掌上壓添!    之後有幾個選擇!   我同曾兄,莊春花揀左3個環校跑加多個籃球場來回跑!     之後無lu,自己射波!    走得人,幫miss chau拎兩個波,佢又同人講野喎,咪轉住波咁等佢lor..轉到手都攰埋!    唉..呢個時候我先見到呀3,佢去左練舞..."    後尾一行大約9人去了m記,笑死喇!    呢班波友真係好正!    個西蓓xx左我.." shit晒!

p.s. 好攰..    個曾兄真係好好人!