| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 22 日 星期三  |
| day2 |
分類: 未分類 |
今日出門口果時部升降機層層停,搞到又遲左! sorry,grace&呀妹*
eng文..狂發白日夢..唉..如果有得唔讀eng文就好喇!
chem,訓下醒下咁,林灝廷又唔喺我前面喎,無人'姐'住我!
maths,,做數... 謝佩慈話下次黃卓霖坐喺,林灝廷個位度喎... 兜兜轉轉,佢又坐番喺我前面..." 當makmak知道左呢個消息之後,佢個反應都幾大下~哈!
lunch...返到去又搵winnie兄喇,,同佢地傾傾吓偈,miss謝叫我拎d隨筆剪報上去! 噢,傾少左偈添! 之後同羅浩枝同陳+2傾偈,哈哈,第日係我識左羅浩枝咁耐,第一次同佢講野咋!勁!
第一堂,落左304,,話咩比我地搵資料! 不過我地個個都係玩電腦,但係個謝佩慈又成日巡喎,哈,場面好搞笑! 個文曉龍又喺度玩野,搞到我地部電腦出現左個外星人圖案,嚇到makmak嗌左出黎..搞到謝佩慈啤住我地...哈哈!
之後上左5樓睇野,呵呵,同小珈拖手仔呀~ 之後又講d野~咁lor,...! 睇埋晒d無謂野,將軍大人喺我前面又郁黎郁去喎!
放學,m記,,發生左d好唔開心既野...唉!未試過咁樣比人話.." 真係咩面都無晒!之後唔知點解超想喊lor...又喊唔出喎! 同winnie兄講左d野就送筠筠歸佢既老家,告辭!
P.S. 今日見到曾善美,同佢講佢打波真係好勁...原來佢係乙組隊長黎架,,失敬..失敬.. 佢仲話同我鬥波...=..-" 傻的嗎?我輸梗的喔~!
|
2006 年 3 月 21 日 星期二  |
好開心!  |
分類: 未分類 |
琴日之後,今日之時,我諗而家d雞肉係最痛...好辛苦呀!
中文,listing.. 呼~岩岩好合格!
小息,同makmak玩琴日呀3同我玩果個鬼故! 嚇得佢傻呀!
phys,笑死我喇...sun sir講講吓書喺度講張國榮,又講蔡楓華,之後小菊話sun sir做咩唔講書,,之後sun sir就話:唔妥呀,唔岩聽呀?講容祖兒好冇?? 之後sun sir連側田都講埋,,仲扮佢添,佢掃起個頭話:側田丫嘛! 之後又話佢唱歌嗱埋晒d口面,之後佢又扮..." 無奈,,不過真係超好笑!
bio,過去玩釀酒~~哈哈! 我地無樽,, 咁我就同燒賣講不如問呀sir可唔可以去前樓梯果d回收箱拎樽la... 呀sir比喎! 哈,今日覺得呀sir好人左好多! 之後去拎la...d f.6係咁望住我地... 後尾返去,好忙呀,不過好好玩!
lunch.同6蚊佢地出去食,,好耐都無同過佢地一齊出去食喇! 大城too! 返到去第一時間梗係搵winnie兄佢地la...咁耐無見,仲講左d勁搞野既野比佢知添! 笑爆!
t.t. 不停地同karmen大佬講笑話+問iq題,唉...笑死喇~就黎! 同karmen大佬講呀3果個,,大佬好似嚇到傻左咁呀..哈! 好得意呀!
放學,落2樓搵筠筠! 見到葉旺,問佢做咩琴日唔返!哈哈,玩左佢一陣..' 走lu... 本來一對對,點知曾兄黎左... 搞到我凸左出黎!=..=" 難道我寂寞不來~ 之後去左m記,無人食野... 散水! 送埋筠筠返歸就走喇! |
2006 年 3 月 20 日 星期一  |
爽到爆!  |
分類: 未分類 |
叮,今日約左小菊一齊着p.e.3,thank you小菊! 唔通f.4真係咁正,着p.e.3又唔會比人話,又唔會比人捉!
今朝送左隻光良比呀妹*喇!哈哈,好在佢無咋...! 佢開心到丫~傻妹!嘻嘻~
maths first,抄數...整整下又無晒心機聽書喇!
eng文,一堂mrs heys..佢叫人起身讀野! 之後果堂話miss woo無番,有個唔知邊位既呀sir代,d 6a又入黎,個呀sir仲比工作紙我地做添..." 諗住玩架嘛!
chem,miss袁無番喎,呵呵!開心爆~ 兩堂傾吓偈,玩下野過左喇!
lunch,同小菊佢地食! 嘩~正到痺一痺呀~ 東菇亭,始終都係最好食!
佛學,問左makmak條白痴問題,,估唔到佢會答,傻仔,哈哈! 笑到我地傻,不過果個pk法師叫左makmak起身答問題... 佢企左陣..好無奈! sorry呀~makmak! 同場加映,法師都知係咪出家人黎架,黃嘉琪急都唔比人去,賤格!!!憎死佢!
中文,唔知做咩超眼訓! 訓左陣,miss左好多野呀...
放學,梗係去練波la... 開始都係練走籃! 我終於都知點先為之岩既走籃喇! 之後鬥波,又無我份出喇,哈哈!樣衰.... 之後終於有我份喇,好正呀~入左2,3球度la...少之有少! 之後分兩個場,鬥快入20球罰球,第一round我地win左! 第2round,sorry,都係我地lor... 全靠曾兄同莊春花咋~當然我都有份la..哈! 之後跑籃球場,底線到罰球線,返底線,去中場,返底線,到對面罰球線,返底線,再去對面底線,返底線,掂! 之後果d仲辛苦,唔止跑,仲要掌上壓添! 之後有幾個選擇! 我同曾兄,莊春花揀左3個環校跑加多個籃球場來回跑! 之後無lu,自己射波! 走得人,幫miss chau拎兩個波,佢又同人講野喎,咪轉住波咁等佢lor..轉到手都攰埋! 唉..呢個時候我先見到呀3,佢去左練舞..." 後尾一行大約9人去了m記,笑死喇! 呢班波友真係好正! 個西蓓xx左我.." shit晒!
p.s. 好攰.. 個曾兄真係好好人! |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 60 | »
|