剪左個頭..比人笑...呀妹*話我似"芒痴痴" =..-" 邊忽似呀..咪玩la... 返到去又係咁比人整同笑...唉,無奈!
早會,燒賣問我做咩剪頭髮?着pe3?換番個舊既書包? 我咪答佢,長得滯,練波,汁櫃筒lor...點知燒賣學我..."哈,傻的! 之後陪林燕搭升降機...驚比人捉呀...
中文...做本咩錦囊...咁就兩堂!
maths,唔知做咩謝佩慈入左黎d人仲咁嘈,,呵,激死佢! bio,過左去..同林燕傾偈,我喺度嘆氣...佢扮我,,點知佢扮到好似呻吟咁.....哈哈,,白痴仔!
phys..去左7a班房上...因為果度有冷氣!!(我地成朝都未嘆過冷氣!)
lunch...唉,sor呀winnie兄,,同冰雲玩得埋左! 我有檢點過的! 同佢地傾傾下偈,牙冰無lala要我陪佢買野飲
t.t. 王孔鳳唔知做咩又唔返,,上左5樓,,悶死了!
放學,等埋jojo(soso),呀3佢地練波! 之後就開始,今次又除冷3又除長庫! 好耐都未試過咁!因為真係太熱! 襯呀sir未開始,要快d同jojo one on one先得..點知打左無耐就開始練波喇! 首先練走籃,,哈哈,經過我果兩次落街打波既經驗,,呢次揀走籃真係準左好多!!! 之後鬥波,哈哈,,正到痺呀!i like it!!!! 不過某人勁獨食lor...頂!明明我空晒佢都唔比波我,,挑,屎忽鬼,f.1仔!! 唔記得左幾時...嘩,,果時同jojo超合拍喎!!正呀,jojo~
之後又同jojo,呀3去m記! 無耐就走lu! 走果時仲見到曾兄同曾善美添...
p.s. 最衰今次曾兄,莊春花果d又唔黎la..如果唔係就好玩喇((鬥波果度好呀)) |