就算哭乾眼淚亦得不到他..
Let it Flow Let it Flow
I believe Love will flow

願這生也可因愛生存
願這生愛可保證不斷
yanwai
暱稱: 因為*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
good
YO!
msn
TEST
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 33
今日人氣: 5
累積人氣: 4842
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 3 日  星期一   晴天


兄弟既定義! 驚訝 分類: 未分類

to 兄弟...

點先為之係兄弟呢...

1.有咩都要講,唔好收收埋埋

2.兄弟有難,一定要幫

3.有福同享,有難同當

4.唔可以講兄弟壞話

5.唔可以出賣

6.唔準勾二嫂!!!

p.s. 就算我1-5做唔到都好,,但係絕對唔會勾二嫂!!!

不過我肯定樣樣我都做得到!



day4 愉快 分類: 未分類

剪左個頭..比人笑...呀妹*話我似"芒痴痴"  =..-"  邊忽似呀..咪玩la...   返到去又係咁比人整同笑...唉,無奈!

早會,燒賣問我做咩剪頭髮?着pe3?換番個舊既書包?   我咪答佢,長得滯,練波,汁櫃筒lor...點知燒賣學我..."哈,傻的!    之後陪林燕搭升降機...驚比人捉呀...

中文...做本咩錦囊...咁就兩堂!

maths,唔知做咩謝佩慈入左黎d人仲咁嘈,,呵,激死佢!   bio,過左去..同林燕傾偈,我喺度嘆氣...佢扮我,,點知佢扮到好似呻吟咁.....哈哈,,白痴仔!

phys..去左7a班房上...因為果度有冷氣!!(我地成朝都未嘆過冷氣!)

lunch...唉,sor呀winnie兄,,同冰雲玩得埋左!   我有檢點過的!     同佢地傾傾下偈,牙冰無lala要我陪佢買野飲

t.t. 王孔鳳唔知做咩又唔返,,上左5樓,,悶死了!

放學,等埋jojo(soso),呀3佢地練波!    之後就開始,今次又除冷3又除長庫!   好耐都未試過咁!因為真係太熱!    襯呀sir未開始,要快d同jojo one on one先得..點知打左無耐就開始練波喇!    首先練走籃,,哈哈,經過我果兩次落街打波既經驗,,呢次揀走籃真係準左好多!!!    之後鬥波,哈哈,,正到痺呀!i like it!!!!    不過某人勁獨食lor...頂!明明我空晒佢都唔比波我,,挑,屎忽鬼,f.1仔!!     唔記得左幾時...嘩,,果時同jojo超合拍喎!!正呀,jojo~

之後又同jojo,呀3去m記!   無耐就走lu!    走果時仲見到曾兄同曾善美添...

p.s. 最衰今次曾兄,莊春花果d又唔黎la..如果唔係就好玩喇((鬥波果度好呀))



2006 年 4 月 2 日  星期日   晴天


生日快樂! 愉快 分類: 未分類

今日出左去剪頭髮...去左第2間,因為剪開果間裝修!    坐左好耐先有人幫我洗頭..哈哈,有個女仔超好,,招呼周到!   之後幫我剪果個就係果個女仔喇!哈哈!   佢係咁撩我講野,好搞野呀佢!

剪完就去買我親愛既stephy隻新碟!呵呵~終於都買左喇!

p.s. 個頭...唉!

牙冰,生日快樂!!