kaka...今日小霍(表表弟) 12朝...其實我都唔知咩黎既! 不過要去姑姐屋企lor.....
嘩,一去到,洗唔洗咁多人呀?!! 姑姐屋企已經夠細!(恕我直言) 姑x(唔識打,姐係姑姐老公)又請左一個陪月,一個賓賓! 叔叔佢地1家4口又黎埋...+上我地一家..再+多個爺爺! 有成13個人...-口- 哈,好開心,終於有得見小霍喇...姑姐佢地仲未幫佢改名-0- 哈哈,我這個表姐...係咁幫佢影相,,,kaka,,又抱佢,哈哈,好得意! >33333333333333333333333< 艾死梨!
之後去左呀婆度食晚飯! 去了明星(好似係..) 食飽就同表姐返屋企先! 佢話要搭地鐡喎..咁咪就佢lor! 之後去到葵芳,再搭van仔,,無帶鎖匙..所以要去表姐留待我的媽媽回到家! 細佬又去左樂哥屋企,無計la...樂哥生日嘛,生日快樂! 之後喺表姐家睇電視,聽歌,之後攞埋佢部結他玩...佢都無學到lu...我都係...唉,,突然間..好想學番!T^T 都唔明當初點解唔學...懶!真係累死我! 之後媽媽回到家,我也回家了...順道一提! 我和表姐的家是同一座,同一層的!只是不同單位而且!!!
P.S 在婆婆家時...看那個亞視新聞,,那時直播長洲的情況---什麼太平清醮!! 竟然比我在電視看見熟人-0- 是鍾太和鍾翠盈..." 哈哈,她們的樣子真有趣! |