唉!今日考佛學,琴日機乎無溫過咁,今朝都係拎本書返去,未打開過!
派卷,一睇,d詞解好淺呀,不過無背過....可笑! 超快做完,訓教!
放學,陪細b等呀柿,等既其間同肥珈,心姐傾偈! 好低b呀~陳宇珈,哈! d f.3落黎 lu,,不過細b仲未捨得走,佢地都走晒lu! 得番我同細b,之復呀媽急call,走 lu!!
返到屋企換3,同呀媽出去飲茶,rene姨同陳虹仿去攞位先,喺果度見到個女人超似劉似達,仲要化行晒妝,恐怖! 食飽飽就同陳虹仿去行街街,都係行吓d波鞋舖咁,正呀,好多波鞋睇,行行吓竟然比我見到我親愛既小寶寶喎
,哈哈! 之後去酒樓搵番呀媽,呀媽買左盒飯,叫我拎返屋企比細佬!
返到去即刻汁野去翠怡間m記,因為約左肥珈溫書,佢等左好耐喇!sorry!好在有婷姐陪佢姐! 跟住就開始溫喇!教埋婷姐數!之後走 lu,我叫肥珈唔洗送我,佢喺都要送,哼!哈哈~ |