終於有一天可以休息下喇. ..隻腳仍然有D痛. ..T^T 不過諗起明天要上學. ..心情又down番. ..
好享受同你地成班個個齊哂人系度qq. ..個氣氛好正!!好miss你地牙!!>v<
今日唔知做咩事呢??個肚一直都唔飽. ..怪怪的. ..lunch食完飯. ..唔夠幾個鐘又肚餓. ..
搵野泥食. ..但系屋企已經無存貨. ..我又懶得落街買野食. ..唯有等媽咪佢地回來. ..
之後食左2件西餅. ..一小舊麵包. ..前後唔夠半個鐘就食晚飯. ..食完後. ..8點幾見到還餘下1件西餅. ..
自己拎埋食埋. ..依家我亦一路打日記一路食麵. ..但仍然感覺肚餓!!!!
依家仲想食野!!!!好想好想....
|