Name: 小女孩

普普通通的一個女孩,

喜愛簡單生活,

開心過人生。

RSS Feed
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-04
歌手們
2011-03-31
2010-10-18
2010-09-14
2005 年 12 月 6 日  星期二  
 
模糊一點看 未嘗不是件好事°


勁凍..  

    留到晚上八點幾. ..成班坐在飯堂溫書. ..測驗. ..慘. ..坐在飯堂. ..勁凍囉. ..

自己又著得少衫. ..唉. ..不感冒才怪喇. ..隻腳好像不屬於自己咁. ..校服條裙好薄. ..唉

之後真系要找方法保暖對腳. ..

 



2005 年 12 月 2 日  星期五  
 
模糊一點看 未嘗不是件好事°


十二月  

   不用提早回校. ..一起身我還記得昨晚發的夢. ..真的真的很深刻!!!

每當發夢時. ..感覺上十分的真實. ..那個夢使我更珍惜自己的親人. ..夢中的我對親人的離去顯得十分傷心. ..

而在我心目中的地位是親人為先. ..繼而是朋友. ..愛情. ..

        課外活動是創藝會. ..一小時內我學會摺玫瑰花. ..雖然對於我第一次摺. ..我覺得我摺出來的已很美. ..

放學時. ..聽到她們說在課外活動時發生一些事. ..那個miss又真是的. ..那麼久的事找回來理論. ..

說真的. ..其實是那個老師想要面子. ..唉. ..餵蚊. ..唔好咁喇. ..隨她說吧!!!



2005 年 11 月 29 日  星期二  
 
模糊一點看 未嘗不是件好事°


放早..  

   今日放早. ..唯一一日系可以咁早回家的. ..

待續..



2005 年 11 月 28 日  星期一  
 
模糊一點看 未嘗不是件好事°


壓迫感..  

   不用提早回校. ..但系明天又要喇. ..7:30am準時返到學校. ..唔得遲到. ..>^<”

而之後辛苦日子陸續有來. ..每日留到好晚. ..堂堂測驗. ..星期六日全日補課. ..早上提早回校. ..

就快連星期日也佔據. ..聖誕假期放假等於沒有放假. ..但捱過了就成功!!

   有一堂空堂. ..全班去了禮堂聽性教育. ..又是聽這些. ..唉*

希望可以康復. ..咁就可以變得靚靚喇. ..kee^^..

 

PS:好想有一天可以同你地一齊行街. ..傾計. ..食野. ..狂玩..

   很懷念暑假某天晚上通宵談心...

   一齊去影藝術相!!!

   

梅仔系十月芥菜!!!哈哈..成日掛住戀愛...

 

 



2005 年 11 月 27 日  星期日  
 
模糊一點看 未嘗不是件好事°


sunday  

  終於有一天可以休息下喇. ..隻腳仍然有D痛. ..T^T 不過諗起明天要上學. ..心情又down番. ..

好享受同你地成班個個齊哂人系度qq. ..個氣氛好正!!好miss你地牙!!>v<

  今日唔知做咩事呢??個肚一直都唔飽. ..怪怪的. ..lunch食完飯. ..唔夠幾個鐘又肚餓. ..

搵野泥食. ..但系屋企已經無存貨. ..我又懶得落街買野食. ..唯有等媽咪佢地回來. ..

之後食左2件西餅. ..一小舊麵包. ..前後唔夠半個鐘就食晚飯. ..食完後. ..8點幾見到還餘下1件西餅. ..

自己拎埋食埋. ..依家我亦一路打日記一路食麵. ..但仍然感覺肚餓!!!!

依家仲想食野!!!!好想好想....