Name: 小女孩

普普通通的一個女孩,

喜愛簡單生活,

開心過人生。

RSS Feed
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-05-04
歌手們
2011-03-31
2010-10-18
2010-09-14
2005 年 10 月 12 日  星期三  
 
模糊一點看 未嘗不是件好事°


理想情人  

穿上洋裝看著手錶
時間快到心碰碰的跳
和你的第一次約會來臨了

金色的陽光灑滿人行道
換了新唇膏把頭髮弄好
要你看到我的好

*喜歡看你走路充滿自信
 說話時候你的專注眼神
 溫柔的表情笑容裡的天真
 我相信 找不到有比你更好的人
 你心裡理想情人是幾分
 是否也會有我的份*

#好想知道你的100分 會給怎樣的人
 親愛的你不要再陌生 增加我戲份
 我想問 親愛的你把感情升等
 朋友變成情人 可不可以
 告訴我標準 不要讓我一直等#

REPEAT*#

聽著那時間滴答的走 對街的你在點頭
好像一個夢 漸漸 走到我前頭

REPEAT#



2005 年 10 月 11 日  星期二  
 
模糊一點看 未嘗不是件好事°


曖昧  
 
 
曖昧讓人受盡委屈
找不到相愛的證據
何時該前進 何時該放棄
連擁抱都沒有勇氣

只能陪你到這裡 畢竟有些事不可以
超過了友情 還不到愛情
遠方就要下雨的風景

到底該不該哭泣 想太多是我還是你
我很不服氣 也開始懷疑
眼前的人 是不是同一個 真實的你

*曖昧讓人受盡委屈
 找不到相愛的證據
 何時該前進 何時該放棄
 連擁抱都沒有勇氣

 曖昧讓人變得貪心
 直到等待失去意義
 無奈我和你 寫不出結局
 放遺憾的美麗 停在這裡*

REPEAT*


2005 年 10 月 7 日  星期五  
 
模糊一點看 未嘗不是件好事°


碌ling  

  返到學校又見到d人拉票. ..仲送埋彩虹糖tim. ..F.6真系熱鬧牙. ..

如果當時認真d讀書. ..可能依家我同緊佢地一齊搞緊. ..好掛住你地牙. ..好想同你地一齊捱落去. ..

齊齊講笑. ..鬥白痴. ..喱D場面唔知幾時先再有??睇見你地幾個升上中六. ..而我仲系中五...=口=

友誼唔知可唔可以維持到呢??無人可以預計到!!

  唔知點解...我可以FEEL到好多野...感情上. ..明白同領悟到好多事情. ..

所以對於愛情. ..我好難去踏出第一步.  ..因為我知道的已經好多喇...

  好多人同我講...我適合做社工...唔!!我真系適合做??不過我都對喱個幾有興趣!!

 



2005 年 10 月 6 日  星期四  
 
模糊一點看 未嘗不是件好事°


test  

  返到學校o岩o岩排隊. ..正牙!!有幾陣涼風. ..爽丫. ..舒服丫. ..

第一堂系oral. ..我同polly 扮哂野咁留系班房. ..miss方就笑笑口叫我地出去跟番外籍老師. ..

去到701. ..餵蚊sleeping. ..我地幾個就同鬼佬miss傾計. ..傾到落堂. ..

小息就開左包edo泥食. ..正牙. ..因為朝早只系食左碗白粥. ..肚餓死我. ..

經濟堂測測下驗. ..就走火警. ..企左好耐都未得. ..太陽又好曬. ..我唔想曬黑牙. ..

食完lunch. ..上去溫埋書. ..就統評英文作文. ..咁又一堂喇. ..地理堂過左地埋室. ..

之後臨放學時miss chan話一人要答到1條問題. ..oh my god. ..

放學個陣. ..牛牛話補西屎. ..但系我地要搵左蘇sir先. ..

之後搵完就諗住補西屎. ..但唔知佢地走左定補緊??

and then 同左餵蚊過市中心. ..

 

 



2005 年 9 月 30 日  星期五  
 
模糊一點看 未嘗不是件好事°


眼訓  

    琴晚同文c傾電話. ..傾左好多野. ..之後就搵雪條食. ..正牙. ..享受既時間唔系好多. ..

之後就做作文. ..閱讀理解. ..做完已經系凌晨十二點幾. ..累丫. ..心裡面已經好眼訓. ..

但系都迫自己唔好訓住牙. ..因為仲有篇論述題未做. ..真系死得啦. ..做做下受唔住周公誘惑. ..去左見周公. ..

第一堂已經系西史堂. ..真系做唔切. ..唯有遲d先交. .. sorry 牙miss wong!!

  lunch個時...寫埋封信俾婷婷...吳家樂又整碎哂d薯片倒哂系林楚橋張桌上. ..

其實..真系有需要咁玩人咩??我真系唔明...亦唔想去明..

  maths堂..唔知系咪唔夠訓??無咩心機去聽...關sir成日借少少野就發脾氣. ..

oh my god..課外活動啦..下星期到我講英文..唔知點解自己好驚企出泥講野??

我仍然未克服到..不過我會try my best..

  放學本身補英文..但系我選擇補數學..補左之後明好多..good

今晚訓覺補充d精神..聽日再努力..