琴晚同文c傾電話. ..傾左好多野. ..之後就搵雪條食. ..正牙. ..享受既時間唔系好多. ..
之後就做作文. ..閱讀理解. ..做完已經系凌晨十二點幾. ..累丫. ..心裡面已經好眼訓. ..
但系都迫自己唔好訓住牙. ..因為仲有篇論述題未做. ..真系死得啦. ..做做下受唔住周公誘惑. ..去左見周公. ..
第一堂已經系西史堂. ..真系做唔切. ..唯有遲d先交. .. sorry 牙miss wong!!
lunch個時...寫埋封信俾婷婷...吳家樂又整碎哂d薯片倒哂系林楚橋張桌上. ..
其實..真系有需要咁玩人咩??我真系唔明...亦唔想去明..
maths堂..唔知系咪唔夠訓??無咩心機去聽...關sir成日借少少野就發脾氣. ..
oh my god..課外活動啦..下星期到我講英文..唔知點解自己好驚企出泥講野??
我仍然未克服到..不過我會try my best..
放學本身補英文..但系我選擇補數學..補左之後明好多..good
今晚訓覺補充d精神..聽日再努力..
|