第二日. ..七點九要到飯堂集合. ..
搵適合自己的白飯魚鞋. ..準備出海用. ..
吃過早餐後. ..講解了紮木伐的程序. ..同點著救生衣. ..
便有兩個鐘時間紮木伐同要全組人坐上去出海. ..要繞一個大圈回來. ..
若果期間繩結鬆了或翻艇. ..要返回淺水區重新紮返好. ..再出海. ..
紮木伐需要很大力氣. ..大部分都是男仔紮. ..
首先出海系阿關個組. ..十個人坐哂上去. ..見到阿關坐後面. ..沉緊下去. ..已經浸到patpat個位. ..
第二組出海就系我地. ..但當有人坐上去時. ..坐爆左枝幼竹. ..出師不利. ..
但我地繼續出海. ..不過d大水筒紮唔緊. ..浮哂出黎. ..再紮過. ..
眼見其他組陸陸續續返來. ..幾經辛苦. ..終於繞左個圈. ..但因風向關係. ..伐得相當吃力. ..
接近終點時. ..前面既大水筒跌左出黎. ..我聽到其他四組叫我地加油. ..
剩返五分鐘時間. ..我地無放棄. ...終於到達終點. ..成身濕哂. ..
今次CAMP真系好辛苦. ..不過同D組員熟絡左. ..
上了寶貴一課. .. |