今日尋常般投入工作~但每當身邊既同事都有自己的女伴send message問候的時候~有點覺得羨慕
我係一個唔識得點表達既男人....我只係知道人家掛住我~我已經好滿足...可能會因此一世孤獨..........
由他吧....如果對方未玩夠就繼續...既然快樂要用辛苦的工作來換取的話...就用平常心來面對..............
我都有話自己架....話自己點解仲要甘執著....本性真難移嗎.........(閱讀全文)