話說尋日下午~保險業既王生打來話希望我能夠加入他們的大家庭~~佢都知道考牌並唔係甘容易~因為我未有工作支持我去學習既關係~
佢亦好好人地告訴我說幫我找工作~我亦說我也會好好地在粉嶺找工作~但要找六點打後既工作~~~有d困難~~
其實我依家既狀況可以話係無業游民~~
今朝9時30分意外地早起~一早就send個訊息俾神秘人~希望大家一同食飯~可是人家有工作要做呀~
打機打到早餐都唔駛食~到了1時45分~去沖涼......(閱讀全文)