昨天去觀塘見文員~去到一鍾大廈叫 TWO LANDMARK EAST ~WO 好新的商業大樓哦~==" ~
最擔心既事終於發生~填表我填左....~有睇我以前寫咩既人就知道我講咩~之後,見我的王生叫我等second interview~~^^"
有點擔心~但他卻表明願意幫我~點知當我走到輔人街拎完相片之後就打來話叫我見佢老闆陳生~~
之後,講到我以前等一份工為永明金融做sales helper......(閱讀全文)