今日 七點十五分起床~七點三十五才出門 ~又下雨呢~
就梗係單手接傘加左手控車~要好小心喔~~去到粉嶺火車站~~已經八點十分~
今日個站去到火炭 已經8:55分~???~死火~遲大到~打去book過明天~考風煤牌~
結果游左成個朝早番去上水~因為同一個出口係要成$10架~~haha
今日唔知可以做d咩 ~ 睇書~尋日又睇 今日又睇~~~書中自有黃金屋~~><~~的確係~
但我真的悶了~~~~悶了......(閱讀全文)