很快地...三天過去了~這三天都很早起床去梨木樹幫啊爸手~組合櫃~吊窗~我做果part全部都係關於泥水
昨天完成了主要工序....今天爸爸還會繼續上埋防水膠就收錢~~
今天我打去啊媽果邊...點知原來佢地將所有我既信~都退番郵政局~接著,我便說:「痴線架」、「 我已經沒說話好講」
之前我兩次打去上黎食飯~你地都話出去食~第一次~聲氣聽得出怨氣~唔知為咩事~ ~當隔了一星期~第二次~問一問~答案又......(閱讀全文)