昨天我在想~究竟七夕係鬼節定係情人節呢~~
如果係鬼節~有陰陽眼既一定唔可以出黎~~
如果係情人節~又miss左一個佳節lu~~~
昨晚八點幾已經訓左床上~訓訓下係度想起她的相~
然後就開始訓唔著~但是我連她在那裡也不知道~
可能睡了~可能和朋友吹水~可能玩online game~
看到九時~她的朋友在粉嶺火車站刷卡~
接著,我在想~如果今日真的情人節~我應該點做好呢~
無錯~駛單車出去那時已經接11點30分~......(閱讀全文)