Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
¡@
♥小さい 龍,私はあなたを愛した♥
♥♥小さい 龍,私はあなたを愛した ♥♥
yilovelong
暱稱: >,.石咀*''_
性別: 女
國家: 澳門
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
轉板LU"
2007-06-26
2007-06-25
HOT DIE><"
大日子...*
文章分類
全部 (43)
So hapi,,.** (36)
Unhapi,,.<* (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
CUTE "*
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 10
今日人氣: 2
累積人氣: 856
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 20 日  星期日   雨天


悶ar...* 鬱悶 分類: Unhapi,,.<*

呢兩日都落雨..so冇得出街ar ,, 本來琴日同雷小龍去BIG SIX GA ,, 結果都冇去到 .. 慘慘AR>< .. 直至到E+為至D雨都中未停過.. 幾時先停AR .. 講番呢兩日啦 ,,呢兩日雷小龍都有黎車我放學.. THAN去左食野NA ,, 都幾HAPI GA ,, 琴日係學校卡啦OK比賽"BUT我冇去睇AR ,, 因為都冇攞到FLY .. 老媚佢地就有去 ,, 總之哥日都排隊攞FLY NA ,,好似好正咁 .. BECAUSE MOUSE 都有份比賽 .. 算罷了 .. 講番第2樣先,, 雷小龍揾到工NA ,, 係賭場做 ,, 琴晚先番完工 ,,辛苦哂NA ><  .. .. 唉 ,, 睇黎今個WEEKEND都要係屋企度過NA .. "    



2007 年 5 月 19 日  星期六   雨天


1年05個月" 熱情 分類: So hapi,,.**

我們已1年05個月了



2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天


2007-05-16 愉快 分類: So hapi,,.**

今日雷小龍又黎左車我放學NA ,, HAPI>< .. ..車左我去培華交野,, THAN去左正校交野,,又唔得NA .. 幾時先可以搞好AR ..無奈AR><"  ..  THAN去左旅行社攞錢 .. 因為MAMI寄左錢番黎NA ..  攞完就番屋企NA .. 測日測物理AR .. 中未溫 .. 又要上游水 NA ,,我中未識游AR .. 唔知點算 ... ... BUT係班度都有好多人唔識 .. SO我中冇咁驚.. HEHE" .. 今日測電腦都識GE .. BUT語文就唔識NA .. Because冇溫到 ...哥D CAT紙又冇哥D題WO ..唉 ,,應該都有40分GE ..嗚嗚>< .. .. 希望聽日哥科唔會測得好差NA ...



2007 年 5 月 15 日  星期二   晴天


坐新車*...< 驚訝 分類: So hapi,,.**

今日好HAPI AR"因為雷小龍黎車我放學AR  ,, 第一次喔>< ..  首先車左我去培華睇放榜 ,,, YEAH"PAST左 ,,  THAN就去左正校攞番D錢NA .. 激死NA ,,又話唔得WO..  又要影印儲摺簿WO  .. 姐係又要聽日再去過... 麻煩到死 ... THAN就番黎屋企NA  ,, 坐新車真好 ,, 因為坐得好舒服AR ".. .. KAKA  ..  * 講番今日先NA ,, 今日中午第一次同阿SIR一齊食飯AR .. 都幾搞笑下 .. 可能大家都差唔多年紀.. SO冇咪點就住就住囉 ,, 同埋係分校黎講都算係靚仔喔><  ..  HEHE'' 到左下就第一堂測立幾..  出哂CAT ,, KAKA ... 應該有80分以上 ,, 開心死NA ,, ,, 聽日測語文同電腦 ..唔係好識電腦 ..因為今日唔想雷小龍係門口等咁耐 ,,SO冇做哂電腦就交NA .. BUT唔緊要NA ,, 一陣叫老媚黎教我 ..><"                                                                                

                      



2007 年 5 月 13 日  星期日   晴天


母親節..* 滿足 分類: So hapi,,.**

今日係母親節ar ,,  係度同所有MAMI講聲"母親節快樂"  ,,  雖然唔可以同mami慶祝..  but我今日一早打左電話俾佢NA,,  佢中話佢同佢d fd一齊慶祝wo ,, 中買埋蛋糕tim AR..  hapi喔><  ..  今日雷小龍考左筆試na..  佢話ok wo  ,, 應該past  .. 咁就好啦..  我對你有信心喔""..  than佢就去同佢mami慶祝LU,,   SO我今日就係屋企乖乖咁等佢NA ..  下就美TING黎左AR..  同佢傾計傾左成幾粒鐘 ,, 岩岩先走左AR   ,,因為佢要同佢MAMI慶祝  ..  佢地就好NA  ,,  個個都有節目..都可以同MAMI慶祝..  ..  BUT算NA  ,, MAMI今個月番,, 可以補番..HEHE<..*                                                                                      補番琴日先>>>....琴日朝早要做值日AR ,, SO好早就番到學校  ..  好彩唔係企好耐JE,, 唔係企到死左  ,,  到左放學我就好快咁番屋企NA .. 要換杉過番氹仔..因為要同妹子去培華考入學試  ,,因為雷小龍架車中係紅牌,,唔過得橋..   SO就借佢個FD部車NA,,  送完妹子,,THAN就去左手信街食野,, 食完行左一陣就去左打機NA.. 打左一陣妹子就打TELL黎話考完LU  ,,SO就過番去同佢走NA  ,, THAN就番屋企LU  ... 番到去無幾耐阿LING就黎幫雷小龍溫習NA  ,,因為要考試  .. THX ..*聽日雷小龍就可以去攞車NA ,, 好心急AR..