| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 10 日 星期四  |
*...測驗週...*  |
分類: So hapi,,.** |
今個星期係測驗週AR,, SO會好累,, 今日冇上swimming AR .. 因為要影相AR,, 要着校服 .. 朝早又着左條舊裙,, 搞到中午要番屋企換番AR ,, 趕到我死AR ... 岩岩放學又要去正校攞番D錢WO,, 又攞唔到.. 激死我NA ,, 琴日測左化學... OK識NA,, 合格GE ,, 聽日測代數 & 英文 .. 唔多識囉,, BUT今晚一定要溫NA .. 前兩日幫妹子去培華交報名表,, 因為佢要轉校 ,, 交完之後我足足等BUS等左一個鐘AR .... 無奈AR>< .. 哥度真係偏僻AR.... 雷小龍13號考筆試NA ,, 好驚AR,, 因為要考番初中D數.. 驚佢唔識AR.. BUT呢幾日都見到佢好努力咁係度溫 ,,應該冇問題GE.. 佢今日終於BUY左部車NA ,,, SO HAPI ><" 第日放學有人車.. KAKA<..*唔洗同人迫BUS LU ...
|
2007 年 5 月 6 日 星期日  |
游水...*  |
分類: So hapi,,.** |
琴日一起身就同雷小龍去左食早餐LU.. 食完THAN就行左一陣街,, BUY左小小咁LA,, .. 到左5點幾就去swimming NA,, 游左2個鐘就走左LA ... BUT我都係唔識游AR><'' 好蠢AR.. D水衝左上個鼻度好辛苦AR ... SO我唔想游NA .. THAN就去左食野LU,, 食完就番屋企LA.. 今日成日都冇野做.. 同雷小龍係屋企度睇"踎低嘖飯",, 林海峰超搞笑AR><" 佢講D野好搞笑,, 笑DIE 我.. 未睇過真係要睇下,, THAN見肚餓,, SO就叫外賣LA .. 食完雷小龍就要出去LA ,, 出去打機AR... 一陣先番,, 搞到好悶AR.. 唔知做咩好LA,, 我發覺同左雷小龍一齊之後,,我冇好似以前咁成日出去玩LA,, 好耐都冇唱過K LA,, 真係好想去唱下K AR>< .. 佢自己就可以出去玩.. 我就唔得.. 過份AR.. 算LA,, 其實佢咁都係為我好,, BUT有時真係唔知佢諗咪GE.. 點都好LA.. 下周係TEST周AR,, 我一定要努力AR .. 最後一段.. ,,. 唔可以再懶NA .,.
DON'T GIVE UP'' |
2007 年 5 月 4 日 星期五  |
放假LA"  |
分類: So hapi,,.** |
琴晚睇左蜘蛛俠LA" 超好睇AR,, 好多人去睇AR.. 睇到12點先睇完,, THAN就番屋企LU .. 成兩點先訓,, 搞到今朝唔想起身番學AR ... BUT我都係有番AR,, 我係咪好乖呢 ?? 番到去上左三堂就唔洗上LU,, 因為要慶祝五.四.. SO就睇電影,, 睇哥個"東京审判" 都唔好睇GE .. SO我就訓攪LA.. 訓到成12點幾都未睇完,, 中未放得學AR .. 激死囉 .. 搞到成1點先放得學.. 放學哥陣又落雨WO .. 好彩老媚有帶遮炸,, 如果唔係都唔知要等到幾時先放得學AR><" THAN番到MC哥邊 , , 我地就去左七賢食野LA'' 哥度D野真係好好味AR.. 日日食都制AR .. THAN食完就番屋企LA,, 到左4點幾就同雷小龍出左去大家樂食下午茶LA.. 因為 .. .. SO邊到都冇得去AR.. 中諗住去買D野TIM .. THAN就番左屋企啦.. 番左去冇咪野做,, 就睇TV.. 7點幾佢就去左出糧啦.. 佢又唔做LA,, 又搵過第2度WO... 唉 ..成日都係咁GE.. BUT佢今個月要考筆試LA.. 都係唔好比咁多壓力佢.. 等佢專心D考好D LA.. 呢幾日開始放假LU.. 真HAPI 喔>< 唔知聽日有咩搞呢,, 好期待呢兩日GE假期喔,, 因為雷小龍應承左我去游水AR,, 我一定要學識游水 AR><'' |
2007 年 5 月 3 日 星期四  |
嚇死AR><"  |
分類: So hapi,,.** |
琴 日放左學同老媚佢地去左BUT泳衣,, 終於都比我BUY左一件啦,, 洗左我成幾百蚊LA 又..THAN就好期待今日GE游泳堂啦,, 搞到我同TING x2中午都係食左小小野炸,,因為唔敢食太多,, 到左上堂la.. D同學都急不及待咁去換杉啦.. 大家一出到黎就話我件泳衣靚AR, SO HAPI" 到左落 水LU,,好驚AR,, 嚇死我啦,, 因為我都唔識游GE.. D同學教左我成堂都唔識囉.. 好慘AR><" 我決定一定要去練AR.. 上完堂就去更衣室沖涼啦,, 我地成班女仔一齊沖AR,, HAPI 死AR"BUT我唔記得帶洗頭水同木浴露AR,, 好彩同學仔有帶炸''KEKE<' ' 雖然唔識游... BUT同成班同學一齊玩好開心AR,, SO我一定要學識AR.. 岩岩放學番黎呀,, BUT一陣又要出去,,因為要同雷小龍去睇戲,, 睇"蜘蛛俠3" SO HAPI 喔>3< 我地睇9點半個埸AR.. 所以唔知聽曰番唔番學好.. 因為睇到咁雁.. 聽日又番埋朝早就放假WO.. BUT又唔想臨放假先唔番學.. 點好呢... 唔知AR .. 聽日先算啦 ..,,.. |
2007 年 4 月 29 日 星期日  |
好痛ar><"  |
分類: Unhapi,,.<* |
今日同左Tissue,Mon佢地出左去行街,, 首先就陪左阿Mon去配眼鏡ar,, 因為佢副眼鏡跌左wo,, 真係大曚ar,, than就去左雍華堂飲野lu... 唉 ,,無lala又落大雨la,, 好悶ar,, 呢幾日成日落雨... so搞到邊度都唔去得,,靜係行下高士德附近炸.. 去左一流品睇袋,, 睇中左個POLO,, 真係幾靚,, BUT都係冇買到,,因為個袋要成一千六百幾蚊,, 好想買GA.. 不過.....今個月要慳D洗,, because Mami今個月番la,, 唔可以比佢知用好多錢,, than就去睇杉la,, but都係睇唔中囉"隻腳又行到超痛wo,, 因為著左高踭鞋ge關係,, so都係番屋企先... 因為雷小龍等緊我,,佢知我隻腳痛.. 又落緊雨wo.. so 落樓下接我番去ar,, 我地中去左7仔買野食同野飲tim,, 番到去成身都濕哂ar,,so就去沖涼lu,, 沖完之後好舒服ar'' than就一齊睇電視la.. 呵呵.. 我地好白痴ar><" E+ ge時間係11點52分,, 岩岩佢又去左番工la.. 真係好唔想佢走,,又靜番我一個了... 聽日又要番學la... 唉,, 真係好唔想番ar.. 希望聽日lucky la,,唔洗好似星期五哥日咁黑仔... |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|