Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
¡@
♥小さい 龍,私はあなたを愛した♥
♥♥小さい 龍,私はあなたを愛した ♥♥
yilovelong
暱稱: >,.石咀*''_
性別: 女
國家: 澳門
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
轉板LU"
2007-06-26
2007-06-25
HOT DIE><"
大日子...*
文章分類
全部 (43)
So hapi,,.** (36)
Unhapi,,.<* (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
CUTE "*
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 10
今日人氣: 1
累積人氣: 857
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 10 日  星期四   晴天


*...測驗週...* 愉快 分類: So hapi,,.**

今個星期係測驗週AR,,  SO會好累,,  今日冇上swimming AR  ..  因為要影相AR,,  要着校服 ..  朝早又着左條舊裙,, 搞到中午要番屋企換番AR  ,,  趕到我死AR  ...  岩岩放學又要去正校攞番D錢WO,, 又攞唔到..   激死我NA  ,,  琴日測左化學... OK識NA,, 合格GE ,, 聽日測代數 & 英文 .. 唔多識囉,, BUT今晚一定要溫NA  ..  前兩日幫妹子去培華交報名表,,  因為佢要轉校  ,, 交完之後我足足等BUS等左一個鐘AR  ....  無奈AR><  ..  哥度真係偏僻AR....                                                     雷小龍13號考筆試NA  ,, 好驚AR,,  因為要考番初中D數..  驚佢唔識AR.. BUT呢幾日都見到佢好努力咁係度溫  ,,應該冇問題GE..  佢今日終於BUY左部車NA  ,,,  SO HAPI ><"  第日放學有人車..      KAKA<..*唔洗同人迫BUS LU  ...                                                                     



2007 年 5 月 6 日  星期日   晴天


游水...* 無奈 分類: So hapi,,.**

琴日一起身就同雷小龍去左食早餐LU..  食完THAN就行左一陣街,,  BUY左小小咁LA,,  ..  到左5點幾就去swimming NA,,  游左2個鐘就走左LA  ...     BUT我都係唔識游AR><''  好蠢AR..    D水衝左上個鼻度好辛苦AR  ...  SO我唔想游NA .. THAN就去左食野LU,,  食完就番屋企LA..  今日成日都冇野做.. 同雷小龍係屋企度睇"踎低嘖飯",,  林海峰超搞笑AR><"   佢講D野好搞笑,,  笑DIE 我..  未睇過真係要睇下,,  THAN見肚餓,,  SO就叫外賣LA  ..  食完雷小龍就要出去LA ,,  出去打機AR...  一陣先番,, 搞到好悶AR..  唔知做咩好LA,,  我發覺同左雷小龍一齊之後,,我冇好似以前咁成日出去玩LA,, 好耐都冇唱過K LA,,  真係好想去唱下K AR><  ..  佢自己就可以出去玩.. 我就唔得..  過份AR..  算LA,, 其實佢咁都係為我好,,  BUT有時真係唔知佢諗咪GE..  點都好LA..  下周係TEST周AR,,  我一定要努力AR  ..  最後一段..  ,,.  唔可以再懶NA .,.    

    DON'T GIVE UP''



2007 年 5 月 4 日  星期五   雨天


放假LA" 滿足 分類: So hapi,,.**

琴晚睇左蜘蛛俠LA"   超好睇AR,,  好多人去睇AR..   睇到12點先睇完,,  THAN就番屋企LU  ..  成兩點先訓,,  搞到今朝唔想起身番學AR ...   BUT我都係有番AR,,  我係咪好乖呢??  番到去上左三堂就唔洗上LU,,  因為要慶祝五.四..  SO就睇電影,, 睇哥個"東京审判"  都唔好睇GE  ..  SO我就訓攪LA..  訓到成12點幾都未睇完,,  中未放得學AR  ..  激死囉  ..  搞到成1點先放得學..  放學哥陣又落雨WO  ..  好彩老媚有帶遮炸,,  如果唔係都唔知要等到幾時先放得學AR><"  THAN番到MC哥邊 ,  ,   我地就去左七賢食野LA''  哥度D野真係好好味AR..  日日食都制AR ..   THAN食完就番屋企LA,,  到左4點幾就同雷小龍出左去大家樂食下午茶LA..  因為 ..  ..  SO邊到都冇得去AR..  中諗住去買D野TIM  ..  THAN就番左屋企啦..  番左去冇咪野做,,  就睇TV..   7點幾佢就去左出糧啦..  佢又唔做LA,,  又搵過第2度WO...   唉   ..成日都係咁GE..  BUT佢今個月要考筆試LA..  都係唔好比咁多壓力佢..   等佢專心D考好D LA..  呢幾日開始放假LU.. 真HAPI 喔><   唔知聽日有咩搞呢,,  好期待呢兩日GE假期喔,, 因為雷小龍應承左我去游水AR,, 我一定要學識游水 AR><''                             



2007 年 5 月 3 日  星期四   晴天


嚇死AR><" 熱情 分類: So hapi,,.**

琴 日放左學同老媚佢地去左BUT泳衣,,  終於都比我BUY左一件啦,,  洗左我成幾百蚊LA 又..THAN就好期待今日GE游泳堂啦,, 搞到我同TING x2午都係食左小小野炸,,因為唔敢食太多,, 到左上堂la..  D同學都急不及待咁去換杉啦..  大家一出到黎就話我件泳衣靚AR,  SO HAPI"   到左落 水LU,,好驚AR,,  嚇死我啦,,   因為我都唔識游GE..   D同學教左我成堂都唔識囉..  好慘AR><"   我決定一定要去練AR..  上完堂就去更衣室沖涼啦,,  我地成班女仔一齊沖AR,, HAPI 死AR"BUT我唔記得帶洗頭水同木浴露AR,,    好彩同學仔有帶炸''KEKE<' ' 雖然唔識游...  BUT同成班同學一齊玩好開心AR,,  SO我一定要學識AR..  岩岩放學番黎呀,, BUT一陣又要出去,,因為要同雷小龍去睇戲,, 睇"蜘蛛俠3" SO HAPI 喔>3<   我地睇9點半個埸AR..  所以唔知聽曰番唔番學好..  因為睇到咁雁..   聽日又番埋朝早就放假WO..   BUT又唔想臨放假先唔番學.. 點好呢...   唔知AR  ..  聽日先算啦  ..,,..                                                  



2007 年 4 月 29 日  星期日   雨天


好痛ar><" 不安 分類: Unhapi,,.<*

今日同左Tissue,Mon佢地出左去行街,,  首先就陪左阿Mon去配眼鏡ar,,  因為佢副眼鏡跌左wo,,  真係大曚ar,,   than就去左雍華堂飲野lu...  唉  ,,無lala又落大雨la,,  好悶ar,,  呢幾日成日落雨...  so搞到邊度都唔去得,,靜係行下高士德附近炸..  去左一流品睇袋,,  睇中左個POLO,,  真係幾靚,,  BUT都係冇買到,,因為個袋要成一千六百幾蚊,,   好想買GA..  不過.....今個月要慳D洗,,  because Mami今個月番la,,  唔可以比佢知用好多錢,,  than就去睇杉la,,  but都係睇唔中囉"隻腳又行到超痛wo,,   因為著左高踭鞋ge關係,,  so都係番屋企先...  因為雷小龍等緊我,,佢知我隻腳痛.. 又落緊雨wo..  so 落樓下接我番去ar,,  我地中去左7仔買野食同野飲tim,,  番到去成身都濕哂ar,,so就去沖涼lu,,  沖完之後好舒服ar''  than就一齊睇電視la..  呵呵..  我地好白痴ar><"  E+ ge時間係11點52分,,  岩岩佢又去左番工la.. 真係好唔想佢走,,又靜番我一個了...    聽日又要番學la...   唉,,  真係好唔想番ar..  希望聽日lucky la,,唔洗好似星期五哥日咁黑仔...