Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
¡@
♥小さい 龍,私はあなたを愛した♥
♥♥小さい 龍,私はあなたを愛した ♥♥
yilovelong
暱稱: >,.石咀*''_
性別: 女
國家: 澳門
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
轉板LU"
2007-06-26
2007-06-25
HOT DIE><"
大日子...*
文章分類
全部 (43)
So hapi,,.** (36)
Unhapi,,.<* (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
CUTE "*
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 861
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 5 日  星期一   晴天


生日><" 驚訝 分類: So hapi,,.**

好開針ar><"今日生日ar,,今晚會去慶祝,,又大一歲lu,,雖然唔係好大,,but好似好快大咁,,因為好快又一年啦,,琴晚中收到好多msg..好多祝福,,有d中話今晚有禮物比我tim ar,,唔知係咩呢...總之好多謝哂你地ar><"                                                                    講番呢兩日啦,,呢兩日都冇打blog,,星期六哥日放左工就同美ting去金舖buy左條k金戴,,就當係買比自己ge生日禮物啦~^^but哥晚真係唔係幾hapi lo..因為雷小龍去左大陸ar,,又話會番落黎,,哥晚佢冇番黎ar,,搞到我成晚都擔心佢,,直到琴晚先番黎ar,,一定係去左玩啦,,太過分啦><"                                                                                             跟住到琴日啦,,我& tissue去大陸行左一陣,,中見到阿詩tim ar,,then去左小泉飲野,,我地咩都buy唔到,,就番macau lu,,因為哥陣已經7點半啦,,我地要去睇張敬軒&王苑之ge演唱會,,so時間好蚊ar,,so就叫妹子搭車黎關閘等我地啦,,then我地就by taxi去lu,,but其實中有張fly係雷小龍ga,,但係哥陣中未搵到佢ar><"激死la~~去到綜藝館,,好多人ar,,中見到好多識ga tim..今年同班ge人都有去wo..but唔熟,,所以冇叫...then我地入去啦,,坐低左,,突然雷小龍就打黎話佢番黎啦,,跟住咪叫佢快d黎lo,,搞到我要叫d工作人員比我出去等佢ar><"中等左佢超奈先黎到ar,,then終於可以坐啦,,唔洗灑左張fly lu,,                                           因為未開場,,so大家都坐係等,,今次ge show係4面舞台,,so睇得好清楚,,then我望下周圍ge人,,雖然好大,,但係比我見到小睡,,佢中一早見到我tim ar,,中隔咁遠同我hi tim wo,,haha,,中間舞台上面有個4面螢幕,,個4面螢幕係度影d人上鏡,,好搞笑,,我中係度笑tim,,突然個螢幕影住雷小龍ar...好無奈呀,,雷小龍中唔知咩事,,中坐係度比佢影住,,樣衰死啦..then中有好多fd打黎問哥個係咪我同雷小龍ar><"我都唔知點答啦....                                   終於都開show la,,前面兩個都唔知係邊個黎ge..之後就係Mak健強出黎啦,,佢唱歌幾好聽,,中大派公仔tim,,中拋中左一個去雷小龍度呀,,雷小龍又唔拎起佢wo,,比左前面哥個小朋友,,跟住更係張敬軒&王苑之出場啦,,好靚女好靚仔ar,,原來王苑之把sing同電視唔同ga,,佢把sing真係好似王菲ar,,佢中唱王菲ge夢中人ar,,超似呀,,個show10點幾差唔多11點就完啦,,then我地就番hm lu,,好肚餓呀,,so buy左d野食番hm lu,,番到去好累ar,,就大攪訓LU,,連今日都冇番學TIM AR,,SO E+打BLOG lo,,kaka**                                                         



2007 年 3 月 2 日  星期五   晴天


睇牙醫AR><"嗚嗚... 感動 分類: Unhapi,,.<*

今日上上下堂牙痛ar. . 跟住就同miss請假lu. .then就叫雷小龍黎接我la, ,then我地去左食野, ,原來今朝哥個my way都冇番學wo,成朝都同雷小龍一齊, ,but佢冇黎一齊食野, ,then食完野就番hm lu, ,之後換杉出去睇doctor la,,,好緊張ar><"雷小龍& my way陪我去,,好驚ar,,行行下,,係街度see到一樣好得意ge toy,,跟住叫雷小龍buy比我,,佢超衰呀,,佢話叫我自己買wo,,之後又話一陣睇完doctor番轉頭buy比我,,kaka<<<''  去到doctor度就睇lu..之後中用d好恐怖ge"武器"黎整我隻牙ar...超痛ar><"fuck ,,哥個野中話要我星期日要去睇呀,,,...慘死...睇完之後都成4點幾啦,,佢地就有野做啦,,我就番氹仔lu,,番到去都冇野做..係度等人番黎,,原來濠江今日要上督補wo..咁咪益左我囉,,呵呵番埋聽日就放假lu,,yeah!!可以同雷小龍去玩lu,,佢e+又冇做野,,大把time,,hehe,,星期日去睇戲,,要去好多多地方!!哈哈!



2007 年 3 月 1 日  星期四   晴天


番學la><" 不安 分類: Unhapi,,.<*

今日終於都要番學啦...超黑仔囉,,一番學就比人鬧...一上電腦堂就比阿sir啦><"跟住上語文堂又比miss鬧...好無奈囉...好憎哥個電腦阿sir ar!!講起電腦,,一陣又要出去做報告啦,,                             講番琴日先,,琴日mami番左去lu,,得番我同妹子,,下午就番工啦,,放工同老媚&佢家姐去街啦,,番到屋企,,牙痛ar...雷小龍又唔舒服wo..搞到我地兩個成晚都訓唔到ar...跟住今朝老媚比左d藥我食先止到痛炸...多謝哂ar><!老媚~~then中午同cheay&老媚& tingx2 &sister同佢條仔去左小泉食,,佢地個個都叫大碗飯,,我叫左個加喱炒雜錦飯&椰果奶茶...因為我牙痛,,so冇其他选擇,,but幾好味wo,,                 雷小龍今日冇去練習啦,,因為ar,,,中有ar..唔記得講tim,,我代數有20分呀,,30滿分,,我終於都有一次數學合格啦,,呵呵,,我,要比心機ar!加油!!



2007 年 2 月 26 日  星期一   晴天


番工la><"...* 驚訝 分類: So hapi,,.**

今日終於都番工la,,不過都冇咩特別ar,,又唔會unhapi,又唔會hapi wo...今日番4點,,so冇大把time,,今朝早baba走左番Tiwan lu,,mami聽日先番,,咁又要走啦,,咁又過完一個年lu,,咁又要番學lu,,time真係過得好快ar><"有d唔捨得tim,,功課都未做ar><"                                                                          今日中午去左雷小龍做野哥度,,跟住同佢去食野啦,,食完就番上去,,雷小龍今日番學啦,,e+呢個時候應該放左啦,,坐到3點幾我就去番工啦,,番到去中有開工利事收tim ar,,中有小朋友d mami比d利事ar,,番到屋企冊左有一封中有50蚊,,真係大封ar,,因為都同佢唔熟都比咁大封,,真係多謝哂佢ar><"今日番工番到6點幾就走得啦,,今日好輕鬆ar,,番到屋企就等mami煮飯lu,,食埋今餐又要自己生活啦,,又要等3個月mami先番黎啦~~                                                                                                         就黎生日la,,唔知雷小龍點同我慶祝呢....呢兩年都冇點樣特別搞大黎過,,because雷小龍係度就已經夠啦,,唔需要點慶祝la,,^^kaka,,,<<<



2007 年 2 月 24 日  星期六   雨天


阿麻生日..,,* 分類: So hapi,,.**

琴日係阿麻GE 80歲大生日AR,,''SO我地一家人好早就去到阿麻屋企LA,,BUT去到都冇野做啦,,靜係同TISSUE傾計,,中同我地屋企GE寶貝影相相AR,,玩到好HAPI''中無意中收到一D唔識GE人D利事TIM,,呵呵...<''到左夜晚就出去食飯LU,,因為係80大壽,,SO就擺左好多圍酒啦,,我就同媽子N表哥表姐一齊坐呀,,好耐都冇同D表哥表姐傾計啦,,''食飯都食到幾夜下,,SO番到HM就SLEEP啦,,                                         到左今日LU,,見冇咩做,,就去左雷小龍做野哥度啦,,因為佢今日番早,,都知佢未食野GA LA,,SO就BUY埋野食去啦,,我坐到佢收工就一齊走啦,,本來今日去睇"翻生侏羅館"GA,,BUT因為落雨AR,,,SO冇去睇AR,,THEN就番屋企LU,,"總括黎講,,今日都好無聊吓.."