Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
¡@
♥小さい 龍,私はあなたを愛した♥
♥♥小さい 龍,私はあなたを愛した ♥♥
yilovelong
暱稱: >,.石咀*''_
性別: 女
國家: 澳門
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
轉板LU"
2007-06-26
2007-06-25
HOT DIE><"
大日子...*
文章分類
全部 (43)
So hapi,,.** (36)
Unhapi,,.<* (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
CUTE "*
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 860
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 21 日  星期三   晴天


新年lu,,.**< 分類: So hapi,,.**

Hapi  New Year

今日已經係年初四啦,,因為呢幾好忙,,so冇打blog lo''呢幾去左麻麻&婆婆度拜年ar><"

抖到好多利事ar''好開心ar~~呵呵,,                                                                    

今日去左雷小龍做野哥度,,坐左一陣就落左去等佢放工lu''雷小龍做埋今個月唔做lu,,

因為佢話要專心d學哥樣野wo...都好ge,,費事一陣又唔得啦..                                

放左工我地就番屋企啦,,我地中去左甜香園食糖水ar,,都幾好味ar,,but唔夠甜蜜園咁好味,,

then就番左屋企啦,,過左一陣,,我地又落街buy隻碟睇啦,,""                                          

唔知點解今日see到雷小龍特別hapi ar><"kaka...                                                        



2007 年 2 月 15 日  星期四   陰天


隻腳仔好痛ar><" 感動 分類: So hapi,,.**

琴日同mami行街,,買左對boot呀,,卡其色,都幾靚啦..不過今曰著左,,真係好痛囉,,因為個"箏"都幾高下,,but睇真d真係幾靚囉,,kaka<,,..                                                       

到左夜晚lu,,我同雷小龍出左去,,因為係情人節a ma...我地去左行街街,,本來去影貼字相ga,,but好多人ar><"so無影lu'"then就去左食野啦,,一路行都見到d女仔拎住扎,,好羨慕ar><then雷小龍話buy扎比我wo,,跟住我話唔要,,因為買扎比我不如同佢去食餐勁ge..呵呵then就無叫佢buy啦,,,食完野見冇咩做lu,,好快我地就番屋企啦,,雖然今年情人節無咪點特別過,,but如果以後情人節都可以同雷小龍過就好lu,,hehe                               

到左today la,,我等雷小龍放工就同佢去左放狗散步,,行到我死咁制ar><"好累ar,,then7點幾就番hm打邊爐,,食到好飽ar,,聽日baba番黎啦,,唔知佢but左咩手信呢?好心急ar><"     



2007 年 2 月 13 日  星期二   晴天


<轉板的第一篇日誌> 分類: So hapi,,.**

呢幾日好忙,,好多野做,,so冇time打日記,,

因為我屋企多左隻狗ar...搞到屋企唔知似咪...

又要幫佢換狗"鬥",,so冇咪time上網,,

講番呢幾日ge事先,,前兩日,,雷小龍陪我出大陸呀"

佢陪我去修甲畫花&修眉ar...哥度個個都係女仔,,

搞到佢唔知點咁ar..好無奈,,我畫花畫左黑金色,,

好靚ga,,係漸變黎ga><"呵呵

then我地去左哥間東一排骨度食野啦,,

d野都唔好味ge...but之後叫左個日本豆腐超好味呀..

之後就行左陣街就番去啦..""

跟住琴日陪老媚去joy's2電髮,,我就係度走黎走去啦,,

因為好悶ga ma,,坐係度,,咪走去sp傾計囉,,

then Sp叫我出去隔離飲野,,咪去囉,,but哥個鬼仔又黎,,

好無奈囉,,超多口水呀佢,,叫極都唔走,,

飲完野就番去啦,,番到去見到係學校中意雷小龍哥條女黎電髮wo..

佢有d無奈lo''haha<<<

then我等到老媚6點半呀,,因為mami今日番呀,,

我本來想比個驚喜佢ga,,but e+無啦,,等到咁晏,,

番到黎中比佢鬧tim ><"鳴鳴~~

then 10點幾拖左隻dog去雷小龍屋企住幾日,,

因為mami唔中意ar...