| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 21 日 星期三  |
| 新年lu,,.**< |
分類: So hapi,,.** |
Hapi New Year
今日已經係年初四啦,,因為呢幾好忙,,so冇打blog lo''呢幾去左麻麻&婆婆度拜年ar><"
抖到好多利事ar''好開心ar~~呵呵,,
今日去左雷小龍做野哥度,,坐左一陣就落左去等佢放工lu''雷小龍做埋今個月唔做lu,,
因為佢話要專心d學哥樣野wo...都好ge,,費事一陣又唔得啦..
放左工我地就番屋企啦,,我地中去左甜香園食糖水ar,,都幾好味ar,,but唔夠甜蜜園咁好味,,
then就番左屋企啦,,過左一陣,,我地又落街buy隻碟睇啦,,""
唔知點解今日see到雷小龍特別hapi ar><"kaka...
|
2007 年 2 月 15 日 星期四  |
隻腳仔好痛ar><"  |
分類: So hapi,,.** |
琴日同mami行街,,買左對boot呀,,卡其色,都幾靚啦..不過今曰著左,,真係好痛囉,,因為個"箏"都幾高下,,but睇真d真係幾靚囉,,kaka<,,..
到左夜晚lu,,我同雷小龍出左去,,因為係情人節a ma...我地去左行街街,,本來去影貼字相ga,,but好多人ar><"so無影lu'"then就去左食野啦,,一路行都見到d女仔拎住扎 ,,好羨慕ar><then雷小龍話buy扎比我wo,,跟住我話唔要,,因為買扎 比我不如同佢去食餐勁ge..呵呵 then就無叫佢buy啦,,,食完野見冇咩做lu,,好快我地就番屋企啦,,雖然今年情人節無咪點特別過,,but如果以後情人節都可以同雷小龍過就好lu,,hehe
到左today la,,我等雷小龍放工就同佢去左放狗散步,,行到我死咁制ar><"好累ar,,then7點幾就番hm打邊爐,,食到好飽ar,,聽日baba番黎啦,,唔知佢but左咩手信呢?好心急ar><" |
2007 年 2 月 13 日 星期二  |
| <轉板的第一篇日誌> |
分類: So hapi,,.** |
呢幾日好忙,,好多野做,,so冇time打日記,,
因為我屋企多左隻狗ar...搞到屋企唔知似咪...
又要幫佢換狗"鬥",,so冇咪time上網,,
講番呢幾日ge事先,,前兩日,,雷小龍陪我出大陸呀"
佢陪我去修甲畫花&修眉ar...哥度個個都係女仔,,
搞到佢唔知點咁ar..好無奈,,我畫花畫左黑金色,,
好靚ga,,係漸變黎ga><"呵呵
then我地去左哥間東一排骨度食野啦,,
d野都唔好味ge...but之後叫左個日本豆腐超好味呀..
之後就行左陣街就番去啦..""
跟住琴日陪老媚去joy's2電髮,,我就係度走黎走去啦,,
因為好悶ga ma,,坐係度,,咪走去sp傾計囉,,
then Sp叫我出去隔離飲野,,咪去囉,,but哥個鬼仔又黎,,
好無奈囉,,超多口水呀佢,,叫極都唔走,,
飲完野就番去啦,,番到去見到係學校中意雷小龍哥條女黎電髮wo..
佢有d無奈lo''haha<<<
then我等到老媚6點半呀,,因為mami今日番呀,,
我本來想比個驚喜佢ga,,but e+無啦,,等到咁晏,,
番到黎中比佢鬧tim ><"鳴鳴~~
then 10點幾拖左隻dog去雷小龍屋企住幾日,,
因為mami唔中意ar...
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|