| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 28 日 星期六  |
煩躁"  |
分類: Unhapi,,.<* |
4.27 呢朝好趕呀,,趕到仆哂街,,又要同地盤佬迫bus,,又冇位坐wo,,中要成10個字先上到車呀,,番到去成56十個人遲到呀,,but好彩冇記遲到炸,,因為咁多人遲都唔會記ge,,真係黑色星期五呀><"放左學同老媚去左祐漢睇泳衣,,因為d同學話哥度d泳衣幾好,but去到....d泳衣都唔知係咪人着ge..都唔靚,,so冇買lu,,我諗都係去番致富買啦,,貴d都冇所謂啦,,then我地就番屋企啦,,我地分左手之後就自己去左買野食番hm lu,,因為雷小龍話肚餓,,so就係屋企樓下間燒烤買左燒野食啦,,食完之後同雷小龍一齊睇"校墓處",,ok恐怖啦,,都幾好睇ge,,睇完之後,,突然有一個tell打黎,,我聽到一件好唔開心ge事呀,,跟住就大喊左出黎啦,,雷小龍中係度安慰我呀,,喊完之後舒服左d啦,,then佢夠鐘番工啦,,已經10點啦,,美Ting咁遲先黎我屋企,,but好多謝佢呀,,因為咁夜都黎我屋企幫妹子溫習,,因為佢d數我真係唔係好識囉,,都唔記得lu,,溫到成12點呀,,then雷小龍番通頂呀,,so朝早先番黎呀,,突然覺得自己一個人好寂寞 ,,so唔係訓得好好∼~ 真的很想他留在我身邊,,我真的依賴他了'' 4.28 今日冇番學呀,,因為唔想番呀,,then雷小龍放工番黎啦,,中買埋早餐一齊食呀,,突然又覺得自己好幸福呀,,食完之後就繼續訓啦,,訓到點幾就起身叫外賣啦,,食完之後都冇咪野做,,so係度睇電視啦,,4點幾ting x2黎左攞d野,,因為聽日佢要去香港呀,,攞完就走啦,,雷小龍岩岩都走埋啦,,因為今日番早呀,,搞到e+我又自己一個係屋企啦,,好悶呀,,又冇街出wo,,如果唔係要陪雷小龍,,今日都同Tissue出去,,唉,,今日咁又過去左啦,,雖然冇番學,,但係都係冇番半就,,因為今日係星期六a ma,,好似有d唔抵tim,,算罷了,,都已成過去了,,but今段我好叻呀,,因為今日係今段第一次冇番學,,已經有左好大進步啦,因為我唔可以再唔番學啦,,如果唔係會miss一個唔好ge印象""
|
2007 年 4 月 25 日 星期三  |
下雨天"_  |
分類: So hapi,,.** |
呢幾日都落雨ar...好麻煩,but好好訓ar,,就係因為係咁,,so琴日課室有11個人sleep ar,,中午要留堂ar,,朝早上周會訓左哥陣,,阿sir行埋黎攪住哂ar,,唔知佢係度整d咩ar,,訓醒哥陣ting x2講番比我聽,,.....咁佢咪見到我ge睡相...=.=唔制ar><"but我覺得個阿sir都唔係黎教書ge,,好似黎玩咁,,不過下年比佢教到都好ge,,因為玩得a ma,,又幾靚仔wo,,今日大檢呀,,嚇親我囉''miss中啤住我囉,,on9 ga...好彩冇比捉到姐,,唔係又一個缺點姐,,聽日又要測電腦啦,,岩岩老媚黎左教我啦,,識哂lu,,hapi ar><"then Tissue又黎左wo..but岩岩走左lu,,好鬼悶呀e+,,中未眼訓,,雷小龍中未番呀,,唔知做咩好啦,,佢應承我星期日同我去swiming ar..,,因為我唔識ar,,下個星期就開始上swiming 啦,,好驚唔合格ar,,比人笑死啦,,<<"

|
2007 年 4 月 23 日 星期一  |
| 2007-04-23 |
分類: So hapi,,.** |
今日星期一..唔洗講又要番學啦,,今日走左入教導處睇成績ar,,今段有兩科唔合格 ar,,but已經有進步lu,,已經拉番3科唔合格,,因為上一段有5科唔合格ar><"好醜 ar... 今段一定要拉埋哥兩科ar,,一定唔可以補考升班啦,"哥阿sir中話我唔夠Tingx2叻AR><" THEN下就TINGx2都冇番學ar,,放左學就同Sp &美ting,老媚去joy's啦,,因為美ting要整頭ar,,then坐左一陣,,我同老媚出左去行街,,but咪野都冇買ar,,都睇唔岩,,行左一陣就番去啦,,then過左一陣見悶悶地,,so我地就走先啦,,美ting就叫人車佢番去啦,.唔知佢個頭整得靚唔靚呢,,聽日咪知囉,,番到hm啦e+,,好悶ar,,雷小龍又要番學,,一陣又要番工,,又唔知今晚幾點先番啦,,佢真係辛苦呀,,下個月又要考心理,,好驚佢唔得 ar,,BUT我會支持你GA!! 岩岩聽完一首歌,哥首歌講"如果你真係愛一個人,就要愛佢原本哥個樣 ,,愛佢嘅好 亦都愛佢嘅壞,,愛佢既優點 亦都愛佢嘅缺點 "我覺得講得好岩AR**
比心機AR!雷曉龍! |
2007 年 4 月 22 日 星期日  |
| 開心>3<,, |
分類: So hapi,,.** |
岩岩同雷小龍食完早餐,,琴晚佢成5點先放工番黎ar''辛苦哂啦><"講番呢幾日發生d事先啦,, 4.19 呢一日係我同雷小龍ge大日子,,就係我地行左1年零4個月啦,,呢一日雖然冇特別ge慶祝,,but我地就係hm玩煮飯仔啦,,原來我煮ge野都唔係太難食 的,,keke<<呢日我覺得好hapi ar><" 到左琴日lu,,我同Ting x2去左Bigsix ar,,買左好多野ar,,行到成11點ar,,佢中買左對高踭鞋ar,,ok靚啦,,我地中買左樣野比佢條仔同埋雷小龍ar,係咩??這是一 個秘密,,呵呵,, 唔洗做野ge日子真係輕鬆好多ar,,因為呢份工係我第一份ge工,,做左野之後我先知道原來做野係好辛苦ga,,so都係中意唔洗做野ge日子ar,>///<
|
2007 年 4 月 17 日 星期二  |
| 好鬼悶ar.... |
分類: Unhapi,,.<* |
好悶ar,,番學,,今日本來唔想番ga la,,因為老媚佢唔番ar,,so我就叫Ting x2同我番啦,,今日遲左出去,,所以又冇位坐啦,,要同人迫bus lu,,過左一個bus站就見到新黎ge班主任上bus 啦,,then我地就叫佢囉,,佢就up頭 lu,,係人群之中佢都算靚仔ge,,呵呵'' 今日終於知道有邊幾科唔合格啦,,我炒左2科,,物理同立幾,,估到啦,,but我今段已經有大進步啦,,so hapi><" 中午去左食m記ar,,好熱氣ar,,可能又要生多幾粒暗瘡lu,,><"到左下就放學,,Ting x2條仔揸私家車黎接我地,,hehe,,又唔洗迫bus lu,,希望雷小龍快d有私家車啦,,番到hm就大攪訓,,訓到e+,,冇做野真係大把time,,唔知做咪好,,so只好訓攪lo''雷小龍又番左學啦,,得番我一個,,十分之悶ar><" 又冇野好做wo,,都係唔打啦,,睇陣電視先""** |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|