|
|
| 2005 年 12 月 25 日 星期日 |
 | |
又有得出街....^^  |
| 今日.......
7點幾,,呀ma打黎話,,快d起身la~去睇戲呀!!
琴晚11點幾先訓..訓得幾個鍾..唔想起..
but為左睇戲..最後都醒左..
去到個陣都9點幾..行過去買"飛"
點知睇到d位都冇乜點"靜"..
so搵左個D個到d位..(算最遠la~有"靜"個d位//)
上到去買左炮x食..
入到去,,開頭冇乜人架..
聽到好多人講味望下lo...
d人好快入曬場..=.=
緊住過左冇耐..影la~
.....................(睇戲中//)
睇完.....都成12點幾..
緊住就要返home食晏...
食完晏要等牙欣電話....
cos我地要出去葵芳cut hair...^^
去到個陣...個到好多人...
要等左陣先有得去洗頭...
牙婷去洗先..緊住到我...我洗完..牙欣都味洗...
到左牙婷去cut頭...我去吹頭,,牙欣都味洗得頭..
緊住我同吹頭個個人講..."佢幾時可以洗頭.."
緊住個人就叫左個girl幫佢洗la...
(我都係個個girl幫我洗架...佢隻手好似冇乜力咁..要我自己托返個頭起身幾次!!攰屎我!!!=.=",,,牙欣都有同感..)
緊住有個肥仔黎幫我cut hair..
佢講d野我都聽唔清楚..好在佢聽到我講野咋..如果唔係我都唔知力咩hair返home la....^^"
牙欣就搵左張相俾個個人cut....
cut完之後,,佢搵個叫"髮泥"既野"茶"係我個hair到..幾香既...
but整左同冇整到冇咩分別....!
cut完之後就跟左牙欣個牙ma一齊行..
去到新都會廣場見到janice呀...睇左陣.,,,
之後行左去左食m記...
食完之後,,去左睇"紅蘿蔔"
好得意呀d貓貓...
之後就去左搭地鐵返home la!

|
| 刊登時間︰2005-12-25 07:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 20 日 星期二 |
 | |
| ... |
| 今日都唔知做咩.....
朝早好多野唔記得呀....=.=
落到留下先知唔記得帶書....
返去拎la~
去到bus stop....
見到呀欣個袋放左d野..就c下la~
點知見到係x'mas卡卡
先諗起又冇帶卡卡....=.=
緊住上左車都冇心機...
唔想講any one 字...
返到去..又唔想拎書..算la~小息先拎..
好悶咁上左兩堂..
到左小息..我同左珊珊傾計..
到左打鍾好耐....先諗起拎書....>.<
緊住同左呀sir講d書唔記得拎...
好采唔洗用書姐....佢冇記到我..
到左午膳....要去小學到倍1b一齊食..
我叫男班長聽日係小食部等我..我叫左佢唔好同人講架la!!
佢又係咁同呀sir講..."牙sir,,聽日8點我有任務在身呀!!"
牙sir都冇咩點埋佢...
食下食下..
佢又係到大叫....
"聽日,,8點我有任務在身呀!!,,,你地唔好跟住我呀!!"
我好無奈lo~(講左3次,,,,我好記得!!!)
算la~...佢仲係個細路..
行返去個陣...先諗起我味拎書..
緊住呀may就幫我..冇人捉....好采,....^^
上到去,,,牙欣話"我個袋,,留左係小學到..."
緊住我就話"放學去拎.."
上埋兩堂就放....
係功課節個陣...個"耶穀頭"係咁派野..
我地就狂係咁收.....=.=
去到7仔就買左杯icq-cream.......^^
之後就返home lu...
好攰呀....
(牙欣真係知我心...^^) |
| 刊登時間︰2005-12-20 08:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 12 日 星期一 |
 | |
Today is 開心 !  |
| 今日有好多h.w.冇做,,要朝早係school到做..
第一堂係中文.....成堂都係到講卷...好采我合格..^^
第二堂係Eng,,欣..kita..bobo..牙儀都要出去講..hehe..我下堂先要講
小息個陣行上行落...幾好玩^^
第三堂物理...俾人拍到..好采冇錄底..hoho..緊住呀sir拍左自己d"kind"野..佢真係好"kind" =.=
之後落左去睇書...搵到好多kita岩睇既~....haha
上左去之後上PE....因第二班要黎我地個班..so我地要"汁"好野..放係d男仔個到..係可靠(昌)..
bckey..冇人信佢...可能驚佢d"鼻屎"la~....haha
lunch.....唔記得帶錢......冇得食晏..好采欣佢借俾我...有得食....^_^
上到去食.....趺左"九"骨落件衫到......=.=...次次都係咁
上數學堂...姐係訓晏"教"....俾sir叫左次...=.=..之後冇訓lu...
最後一堂......Eng...我要出去講呀...我唔知講左d乜出去tim...
牙be係咁提我...miss都望住我笑..>3<......唔知幾多分呢??
牙be講野時候..我都有提架..ha
之後好早返左home lu.... |
| 刊登時間︰2005-12-12 09:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 4 日 星期日 |
 | |
後悔.....!  |
| 好後悔呀!!
後悔我買左個袋~
but個袋都ok~
但..我都係好想買埋個個~
好花心
 |
| 刊登時間︰2005-12-05 08:39 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|