every things in my life
yui629
暱稱: ◆'°呀芳..◇
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 
2005 年 12 月 25 日  星期日 晴天
    又有得出街....^^ 愉快
 

今日.......

7點幾,,呀ma打黎話,,快d起身la~去睇戲呀!!

琴晚11點幾先訓..訓得幾個鍾..唔想起..

but為左睇戲..最後都醒左..

去到個陣都9點幾..行過去買"飛"

點知睇到d位都冇乜點"靜"..

so搵左個D個到d位..(算最遠la~有"靜"個d位//)

上到去買左炮x食..

入到去,,開頭冇乜人架..

聽到好多人講味望下lo...

d人好快入曬場..=.=

緊住過左冇耐..影la~

.....................(睇戲中//)

睇完.....都成12點幾..

緊住就要返home食晏...

食完晏要等牙欣電話....

cos我地要出去葵芳cut hair...^^

去到個陣...個到好多人...

要等左陣先有得去洗頭...

牙婷去洗先..緊住到我...我洗完..牙欣都味洗...

到左牙婷去cut頭...我去吹頭,,牙欣都味洗得頭..

緊住我同吹頭個個人講..."佢幾時可以洗頭.."

緊住個人就叫左個girl幫佢洗la...

(我都係個個girl幫我洗架...佢隻手好似冇乜力咁..要我自己托返個頭起身幾次!!攰屎我!!!=.=",,,牙欣都有同感..)

緊住有個肥仔黎幫我cut hair..

佢講d野我都聽唔清楚..好在佢聽到我講野咋..如果唔係我都唔知力咩hair返home la....^^"

牙欣就搵左張相俾個個人cut....

cut完之後,,佢搵個叫"髮泥"既野"茶"係我個hair到..幾香既...

but整左同冇整到冇咩分別....!

cut完之後就跟左牙欣個牙ma一齊行..

去到新都會廣場見到janice呀...睇左陣.,,,

之後行左去左食m記...

食完之後,,去左睇"紅蘿蔔"

好得意呀d貓貓...

之後就去左搭地鐵返home la!

 

刊登時間︰2005-12-25 07:59 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2005 年 12 月 21 日  星期三 雨天
    冇心情... 感動
 

 

 

        今日     因  某

 

                     種心情       唔想

 

                                  打  日記

刊登時間︰2005-12-21 09:30 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2005 年 12 月 20 日  星期二 晴天
    ...
 

今日都唔知做咩.....

朝早好多野唔記得呀....=.=

落到留下先知唔記得帶書....

返去拎la~

去到bus stop....

見到呀欣個袋放左d野..就c下la~

點知見到係x'mas卡卡

先諗起又冇帶卡卡....=.=

緊住上左車都冇心機...

唔想講any one 字...

返到去..又唔想拎書..算la~小息先拎..

好悶咁上左兩堂..

到左小息..我同左珊珊傾計..

到左打鍾好耐....先諗起拎書....>.<

緊住同左呀sir講d書唔記得拎...

好采唔洗用書姐....佢冇記到我..

到左午膳....要去小學到倍1b一齊食..

我叫男班長聽日係小食部等我..我叫左佢唔好同人講架la!!

佢又係咁同呀sir講..."牙sir,,聽日8點我有任務在身呀!!"

牙sir都冇咩點埋佢...

食下食下..

佢又係到大叫....

"聽日,,8點我有任務在身呀!!,,,你地唔好跟住我呀!!"

我好無奈lo~(講左3次,,,,我好記得!!!)

算la~...佢仲係個細路..

行返去個陣...先諗起我味拎書..

緊住呀may就幫我..冇人捉....好采,....^^

上到去,,,牙欣話"我個袋,,留左係小學到..."

緊住我就話"放學去拎.."

上埋兩堂就放....

係功課節個陣...個"耶穀頭"係咁派野..

我地就狂係咁收.....=.=

去到7仔就買左杯icq-cream.......^^

之後就返home lu...

好攰呀....

(牙欣真係知我心...^^)

刊登時間︰2005-12-20 08:58 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2005 年 12 月 12 日  星期一 陰天
    Today is 開心 ! 愉快
 

今日有好多h.w.冇做,,要朝早係school到做..

第一堂係中文.....成堂都係到講卷...好采我合格..^^

第二堂係Eng,,欣..kita..bobo..牙儀都要出去講..hehe..我下堂先要講

小息個陣行上行落...幾好玩^^

第三堂物理...俾人拍到..好采冇錄底..hoho..緊住呀sir拍左自己d"kind"野..佢真係好"kind"  =.=

之後落左去睇書...搵到好多kita岩睇既~....haha

上左去之後上PE....因第二班要黎我地個班..so我地要"汁"好野..放係d男仔個到..係可靠(昌)..

bckey..冇人信佢...可能驚佢d"鼻屎"la~....haha

lunch.....唔記得帶錢......冇得食晏..好采欣佢借俾我...有得食....^_^

上到去食.....趺左"九"骨落件衫到......=.=...次次都係咁

上數學堂...姐係訓晏"教"....俾sir叫左次...=.=..之後冇訓lu...

最後一堂......Eng...我要出去講呀...我唔知講左d乜出去tim...

牙be係咁提我...miss都望住我笑..>3<......唔知幾多分呢??

牙be講野時候..我都有提架..ha

之後好早返左home lu....

刊登時間︰2005-12-12 09:38 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2005 年 12 月 4 日  星期日 晴天
    後悔.....! 鬱悶
 

好後悔呀!!

後悔我買左個袋~

but個袋都ok~

但..我都係好想買埋個個~

好花心        

刊登時間︰2005-12-05 08:39 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-11
綜合表演
好可愛呀!!
好開心...
好攰呀!!
好友名單