|
|
| 2005 年 8 月 15 日 星期一 |
 | |
| 冇lu∼ |
| 俾我禁左幾個製
個板又好似以前咁
我都唔知自己想整咩色
呆...呆...中...
|
| 刊登時間︰2005-08-15 01:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 14 日 星期日 |
 | |
| 轉左色 |
| 今日
同菜仔一路傾電話一路改個板.
希望板板好睇d la
我力電話力到手軟
kaka
|
| 刊登時間︰2005-08-14 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 7 日 星期日 |
 | |
| 黑白色既芝娃娃 |
| 今日同左牙ma 牙妹去左荃灣睇戲
睇完戲我見到有好幾間既pet店
就話過去睇la∼
之後見到大概5.6隻芝娃娃
個個都好可愛架
but我最中2都係黑白色個隻
好可愛a!
有幾會我都想影低佢
hehe
p.s. 後補 |
| 刊登時間︰2005-08-14 04:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 2 日 星期二 |
 | |
| 芝娃娃a! |
| 今日
同左屋企人去左旺角(除左牙雯)
去到旺角之後係麗都飲茶
飲完茶要行去深水埗(行左好耐la~)
之後經過一間pet pet店
就入左去睇la~
見到隻好可愛又得兩個月半既芝娃娃 >3<
好Qa
好想帶佢返home a
本身係得既∼
之後牙媽又話我要考到10名以內先有得帶返home
要得好耐先考試
隻狗都買左俾人la∼
係味a!咁耐...
好失望...
之後睇埋傢俬
買埋”送”就返home lu∼
好掛住隻狗a!
嗚嗚嗚..... |
| 刊登時間︰2005-08-02 06:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 7 月 28 日 星期四 |
 | |
悶悶...  |
| 今日悶悶..
唔知做咩好
上上下網
見到人地教整閃閃字∼
之後成日都係到整閃閃字la∼
等我放d上網先∼
hehe




(我個fd既↑)
請勿複製 |
| 刊登時間︰2005-07-28 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|