|
|
| 2005 年 11 月 30 日 星期三 |
 | |
好辛苦呀!  |
| 我唔想再做大個個la~
好鬼辛苦呀!
都唔知點解人做家姐我做家姐,,做得咁鬼辛苦!!
我依家覺得我同我牙ma個身份相調lo~
都唔知我係味做左佢牙ma
我唔想再理佢呀~
我唔想再諗la~

|
| 刊登時間︰2005-11-30 07:09 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 24 日 星期四 |
 | |
開心!!  |
| 今日好開心a!
講開心個d,,,
放學個陣,,,又係搭個架車呀!!
好開心∼
今次望住包包"鄧"下"鄧"下咁
笑死我la∼
包包仲話,,,坐我同牙鄧後面個2個boys
忍住笑,,,,kaka*
落左車,,,又去左天台到玩呀!!
玩到好暈..^^,,but好好玩~
聽日考中文呀!!!
冇溫書,,,一定"屎"la∼ |
| 刊登時間︰2005-11-24 09:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 22 日 星期二 |
 | |
攪笑既 One Day  |
| 今日5點幾個陣,,扎醒左~
對面村d狗係咁叫=.= ( 可能有個d野_>.< )
緊住又sleep....
6點幾個電話響左,,緊住個"now"鐘又響埋,,,邊個都醒la~=.=
緊住就起身,,刷牙個d啦 ( 巧疼a!! )
緊住返到school ,,勁疼~
好快咁返左樓上,,點知又味開門喎,,咁就去左toilet,,( 個到冇咁疼,,ka )
等左好耐佢終於開門la~
咁就拿拿聲溫書la~ ( 今日有人文要測a! ) 我呢d乖學生黎架!!
緊住早讀,,唔想睇書,,幫左牙car佢抄野
1.....電腦,,,又同牙欣坐,,haha一齊上網睇相~
2.....視藝,,,上電腦堂上耐左,,so上佢堂少左,,好開心
3.....英文,,我好留心架..
4.....生物,,,牙sir好好笑~係咁俾alex整
5.....音樂,,,就黎要考la~,,走曬音=.=
6.....人文,,,要考試la~,,唔識>3<,,中要唔夠time tim...
放學lu,,,bckey俾宗宗"now",,,好開心呀~
落到去,,kita先知,,佢個"錢包"中係佢個位,,緊住佢"拿拿淋"上去力返
緊住上到車,,佢上唔曬人就開左早..
開左冇耐,,架車係咁"鄧"~勁好笑,,
去到富東個陣,,有d人上左車la~
我見到有2個肥婆坐左牙儀同kita後面,,
間車又開la~,,開下開下,,有段路好"鄧",,我見到個肥婆成個人跳左起身,,,
實在太勁la~架車
緊住bobo又唔知做咩係咁跟住我做野...又好好笑
緊住我地去左m記食野∼
有個男仔or男人係咁望住xxx
好奈耐呀....
緊住就返home lu~ |
| 刊登時間︰2005-11-22 08:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 15 日 星期二 |
 | |
11月15日  |
| 今日...時間過得好快∼
去到lunch食野個陣∼
食左d魚蛋,,,勁hot
我冇食曬∼>.<
放左學就同左欣.kita去左m記食野
可能中午食得少,,,
食完之後去左圖書書館
借左5本book...
中有本係....
最尾kita力左返home haha*
佢話聽日放係欣個到 kaka
好想快d到聽日a!
今日睇曬"1升"第5集
今日同左牙be交換左bag袋
佢俾王xx調左位a!>3<
唔濟a!
 |
| 刊登時間︰2005-11-15 07:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 14 日 星期一 |
 | |
玩心理測驗∼  |
| kaka*
玩左個心理測驗
答d野係勁白痴...haha
一個 冬 的午後,你正在 disneyland 愉快的 聽歌 時,你看到了一 個世上最唔知a! 的人。 當然係他la∼ 叫做 唔話你知kaka* 。 當然係他la∼ 的每個動作都十分 吸引你,於是你對你的好朋友 牙欣 ^^ 說 : "看那邊! 那是我看過 最 可愛 的人了!" 突然間, 當然係他la∼ 向你這邊看了一眼並開始朝你 走過來!!! 當然係他la∼ 說 : "我早就發現你在偷偷看我了。說實話, 我覺得你滿 沉悶掛... 的。你願意跟我去 海洋公園... 然後一起 聽歌 嗎?" 你 露出了一個興奮的微笑並說 : " 痴線(可能係呢個) " 便一起走了。當你們到 達 海洋公園... 時, 當然係他la∼突然移進你並在你的臉頰上溫柔的親了一 下。當你正陶醉在其中時,一個 兔仔... 重重的打在你的頭 上。你睜開眼發現原來只是個夢,但是你在身旁發現了 一個紙條寫道 : " 唔話你知kaka* 是你的最愛。 當然係他la∼將會問你是否願意和 當然係他la∼交往。 但你必須在 8 or 629 天以內帶18個人以上來 將此頁轉寄給別人,不然你將會有 8 or 629 年的厄運!!"
我篇野係唔係好白痴a???
(紅:我答佢既∼) |
| 刊登時間︰2005-11-14 08:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|