|
|
| 2005 年 10 月 23 日 星期日 |
 | |
| 10月23日 |
| 今日本身有得出街架∼
唔知時間,,
係咁用電腦~
攪到都冇出到街~
晏就落左街一陣~
跟住去左陣阿婷個fd home
佢home有8條大錦魚a!
好大條a!
我個d細細隻>.<
好想home有隻qq既pet陪我a!
依家個兩隻野都唔聽話既~
叫佢又唔應人
早sleep,,晚wake up
>3<
講返今日既野先~kaka
(講到離題~)
去阿婷個fd home前
係個牛牛附近係咁影人相~
haha
牙欣俾人影到就唔知點咁,,
笑死我la~
kaka
不過今日中係好悶~
......
好想過d開心又有意義既生活a!>3<
|
| 刊登時間︰2005-10-23 06:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 19 日 星期三 |
 | |
| >3 < |
| 今日冇返學a!
>3<
去左考琴
彈到唔知點咁
實肥佬la~
=.=
下次要努力努力
p.s.係個外國人黎架~我講野講到唔知點咁,,唉..

買左件長冷3 a!
聽日都唔知著唔著好
...
p.s定唔到好煩a! >.< |
| 刊登時間︰2005-10-19 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 17 日 星期一 |
 | |
| 10月17日 |
| 今日仔仔俾father放走左a!
>.<好唔捨得佢tim∼

俾人留堂補默>3<
要d fd等我tim

yanbi今日講左個鬼古a!
依家中好驚驚tim
點算∼
=.= |
| 刊登時間︰2005-10-17 06:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 3 日 星期一 |
 | |
| 10月la?? |
| 咁快又一個月la~
唔知點解呢~
好想有得去ocean park
唔知有冇得去呢???
|
| 刊登時間︰2005-10-03 05:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 22 日 星期四 |
 | |
佢暈暈地~~  |
| 今日上早會個陣~
我個best fd有d暈a!
其實個陣我都有d~
but佢個樣青到...
都唔知點解佢冇得去sick room??
我一有d暈我都有得即刻去~
佢唔同我~
???? |
| 刊登時間︰2005-09-22 08:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|