|
|
| 2005 年 11 月 11 日 星期五 |
 | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2005-11-12 10:29 AM |
| 2005 年 11 月 9 日 星期三 |
 | |
| 傻婆x22 ka |
| 返home個陣搭車∼
ka,,,笑死我la∼
牙儀同bo都傻左...ha
成個車程都係到旭
中係到壓黎壓去tim
唔知中以為佢地攪野(笑)
笑到我"d"左落地
今日勁開心a!
>v< |
| 刊登時間︰2005-11-09 08:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 8 日 星期二 |
 | |
| ka |
| 今日∼好好笑a!
係咁同牙be交換鞋著..ka,,換下換下...又著埋上堂,,ha
聽日唔知會唔會又係咁呢???kaka
人文堂miss wong冇返a!
我地睇左"五個水著的少年"
好似出左好耐咁∼
but睇左好好笑∼kaka
但我覺得睇戲集個個好笑d,,,ha
岩先睇左"鬼嫁日記"a!
幾好笑架∼
睇左一半
聽日睇埋佢先,,,ha
我同我best fd好似又遠左a!
點算a!∼???
時近時遠∼點解咁架∼??
who can help me ??
|
| 刊登時間︰2005-11-08 07:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 25 日 星期二 |
 | |
| 10月25日 |
| 今日好涼a!.. 著左件長冷3返學.. 早讀我好乖a,,係咁睇我本小說..kaka.. 小息個陣勁悶.. but好采有yanbi既yes.. 我先冇咁悶a..睇見本yes好多鬼a!... 好驚~..d相中要...>.<..(想知,,就自己買la~)kaka.. 午膳..食bread.. 好難食a!=.=..以後都唔買la~.. 食完之後去左圖書館.. 個兔仔牙叫我地去.. 點知成1:30左右先到..佢話係1:15要到~.. 食緊野既time我見到佢慢慢行返classroom架.. 緊住打鍾lo~.. 要去足球埸排隊.. 等左好耐先有得上禮堂.. 坐左之後.. 後面既洪伯又係咁整我張chair.. 攪到我係咁旭.. 中要整到我件冷3a!.. 佢中係用腳..=.=.. 牙儀又同洪伯講唔知乜野~.. 牙欣又坐得我遠波...望住佢又係到笑.. 返到classroom.. 中要上多一堂人文堂先放學a!..好悶a!.. 放左學我去睇波a!(有兩個社比賽)..kaka.. 佢地踢得好落力a!.. 加油加油..我支持你地a!..kaka.. 緊住去左文具店買左本book a!.. 好靚架~..好like a!..kaka..
近排開電腦好悶a!.... 都唔知做咩好~.. 有咩網好玩架~???... 牙欣???? |
| 刊登時間︰2005-10-25 08:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 24 日 星期一 |
 | |
| 鏗錢!!! |
| 近排我要鏗錢la~
鏗錢,,鏗錢,,鏗錢a,,,!
今日我都係食bread~
聽日都係架la~
kaka
希望鏗到好多錢la~
我幫左faifai做中間人a!
>.<
做中間人....最唔好架~!
|
| 刊登時間︰2005-10-24 08:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|