every things in my life
yui629
暱稱: ◆'°呀芳..◇
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 
2006 年 2 月 10 日  星期五 晴天
    影班相...
 

今日第1堂上﹏人文

miss黃又冇返啦﹏

都唔係第一堂啦﹏!!!

希望佢快d好返啦﹏

搵左個呀sir代堂﹏

個呀sir講佢個姓,,講成12次﹏

cos我係咁數住﹏

一堂50分鐘...佢可以講佢個名咁多次﹏

好次驚我地會唔記得左佢咁﹏

上上下堂...都唔知佢講咩通識教學

講左好耐....我地冇理到佢...係到搵eng﹏

cos等等要dictation...

有字唔識﹏緊住呀be話唔知d咩啦...

緊住我就去左問呀sir點讀﹏^^

個陣超搞笑,,上人文變eng...不過呀sir冇嬲到,,仲話要通識教學喎...^^

第2堂上英文....要dict啦...

但我岩岩先溫,,,都唔係幾記得,,,算啦....

緊住小息,,,我唔記得左做左d乜....

第3堂上生物﹏上上下好眼訓﹏緊住訓著左﹏

間中聽到璣璣講野﹏仲聽到d同築仔係到笑﹏^^

第4堂上數學﹏好悶呀!!!

佢又教得快喎﹏

唔知點解﹏望住余sir﹏佢好似老左好多咁....(有少少似我公公既feel)

緊住午膳...我地去左小學到買!!!

係個到食.﹏.食完之後返上課室

緊住同bobo講拎佢本"真泰猛"黎睇,,

睇睇下呀珠"抽"我水呀>3<

緊住呀be冇神神拍我,,,拍到我好痛呀>﹏<

之後呀欣定唔知珊珊話我後面???

緊住我就另過去,,見到呀珠行緊過黎﹏之後我就叫左聲....

我以為佢會拍我>﹏<

緊住好快就打鍾lu~

第5堂上歷史﹏悶到屎...

佢又收左我塊鏡=.="都唔知佢幾時先俾返我(死宗宗)

第6堂上中文,,,,我地要落去影班相呀...^^

落到去影左3張之後,,,

呀sir拎自己既相機影相﹏今次我地影搞笑相...

我冇整到表情...^^

上到課堂呀sir話唔教書先....下堂先教

緊住我地係咁玩佢個假hair

馬霞"粒"左落我個頭到...>3<個樣好kind呀!!!!

過冇耐個陣﹏我又戴....今次係自願既....^^

之後就落左去擺書!!!擺完書上返去拎書包...拎完要去朋輩

講得好悶呀!!!好采佢好快就上完姐...^^

緊住行樓梯就....有位姐姐以為到左地下...點知唔係,,就咁跌親...

緊住我地就搭E21A返home lu﹏﹏﹏﹏

刊登時間︰2006-02-10 07:41 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 2 月 7 日  星期二 晴天
    悶悶...>3<
 

今日好悶咁過左頭四堂....

午膳同左欣..kita..bobo..呀儀一齊食!!

好開心.....^^

上埋尾兩堂就返走lu~

緊住同左kita去library(公共)

係我要還書個陣....跌左係書入邊既工作紙

見到係bobo既...心諗"點解佢d野會係到既??"

都係唔還住問清楚佢先啦...!!

緊住kita借左3本book

今日都冇咩野打...=.=

刊登時間︰2006-02-07 09:37 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 2 月 5 日  星期日 晴天
    忘記左....
 

今日10點幾先起身

唔記左認成呀欣9點去library

好采佢係11點幾先出去

咁我就拉拉聲刷呀換衫啦..

行去個陣,,勁唔知點咁..好似個個都望住我咁..><

緊住就上library啦..

去到搵書...有個人勁似希童....

緊住我地就搵書啦...

每人搵左3本

如果唔係功課要做,,我諗我都唔會借

返到去就係咁做做做

做到ENG又唔識喎...><

又冇帶書返黎....

唉...都now我都味做...算啦..聽日返學先做啦....

p.s 今日借左兩本鬼書..

      有本好可怕呀!!!

post多兩張

  

刊登時間︰2006-02-05 08:45 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 2 月 4 日  星期六 晴天
    小丸子...>.<"
 

今日9點幾起左身..

cos等等去cut hair and 拉hair...^^

 

去到個到岩岩好..

整個頭都整左好耐...

4點幾先得...!

俾左錢之後行出去..

岩岩好有車...但冇"節"車...

車走左..要等4個字...

呀媽係附近買左d包...幾好食...^^

上左車..訓左陣....

落車個陣我勁趕返home

cos遲左學琴....

去到個到,,已經過左好耐啦...><

miss開頭好嬲...過左陣冇野..

我個頭俾miss話似小丸子....>.<"

唔知佢係笑我定係點....????

刊登時間︰2006-02-04 08:50 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 1 月 31 日  星期二 晴天
    好開心!!!!
 

今日10點幾先起身呀!!!

緊住就食左早餐..

牙好落左去M記買早餐...^^

緊住就係咁睇tv

睇睇下見到有得睇"回到未來"

咁就睇下啦..睇睇下,,又幾好睇喎

想睇埋佢,,but又要出去..

最後都冇睇晒.....><

拎左電話先發現,,

燕燕打左3次俾我,,我都唔知

打俾佢問佢咩事啦..

原來佢去左姑媽home好耐,,好悶,,想問我幾時黎

緊住就叫呀ma行快d去啦...

去到姑媽home個陣,見到佢個樣勁冇耐....

緊住就悶得濟就問姑丈用唔用得電腦

佢俾我地用

我地就入左"方",,,,,用左陣..表哥同姑媽(另一個)黎左...

表哥入左黎....我地係到睇鬼野...(佢地仲意睇圖)

我驚驚so唔睇...

牙妹睇左又ee呀呀!!!

睇左陣之後我就開第二樣野睇...!!

睇睇下要食野,,,就息左機...

食完野又玩電腦.....^^

玩左陣就要走啦...今日好開心呀!!!

p.s 遲d有得cut hair

刊登時間︰2006-01-31 09:14 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-11
綜合表演
好可愛呀!!
好開心...
好攰呀!!
好友名單