|
|
| 2006 年 2 月 10 日 星期五 |
 | |
| 影班相... |
| 今日第1堂上﹏人文
miss黃又冇返啦﹏
都唔係第一堂啦﹏!!!
希望佢快d好返啦﹏
搵左個呀sir代堂﹏
個呀sir講佢個姓,,講成12次﹏
cos我係咁數住﹏
一堂50分鐘...佢可以講佢個名咁多次﹏
好次驚我地會唔記得左佢咁﹏
上上下堂...都唔知佢講咩通識教學
講左好耐....我地冇理到佢...係到搵eng﹏
cos等等要dictation...
有字唔識﹏緊住呀be話唔知d咩啦...
緊住我就去左問呀sir點讀﹏^^
個陣超搞笑,,上人文變eng...不過呀sir冇嬲到,,仲話要通識教學喎...^^
第2堂上英文....要dict啦...
但我岩岩先溫,,,都唔係幾記得,,,算啦....
緊住小息,,,我唔記得左做左d乜....
第3堂上生物﹏上上下好眼訓﹏緊住訓著左﹏
間中聽到璣璣講野﹏仲聽到d同築仔係到笑﹏^^
第4堂上數學﹏好悶呀!!!
佢又教得快喎﹏
唔知點解﹏望住余sir﹏佢好似老左好多咁....(有少少似我公公既feel)
緊住午膳...我地去左小學到買!!!
係個到食.﹏.食完之後返上課室
緊住同bobo講拎佢本"真泰猛"黎睇,,
睇睇下呀珠"抽"我水呀>3<
緊住呀be冇神神拍我,,,拍到我好痛呀>﹏<
之後呀欣定唔知珊珊話我後面???
緊住我就另過去,,見到呀珠行緊過黎﹏之後我就叫左聲....
我以為佢會拍我>﹏<
緊住好快就打鍾lu~
第5堂上歷史﹏悶到屎...
佢又收左我塊鏡=.="都唔知佢幾時先俾返我(死宗宗)
第6堂上中文,,,,我地要落去影班相呀...^^
落到去影左3張之後,,,
呀sir拎自己既相機影相﹏今次我地影搞笑相...
我冇整到表情...^^
上到課堂呀sir話唔教書先....下堂先教
緊住我地係咁玩佢個假hair
馬霞"粒"左落我個頭到...>3<個樣好kind呀!!!!
過冇耐個陣﹏我又戴....今次係自願既....^^
之後就落左去擺書!!!擺完書上返去拎書包...拎完要去朋輩
講得好悶呀!!!好采佢好快就上完姐...^^
緊住行樓梯就....有位姐姐以為到左地下...點知唔係,,就咁跌親...
緊住我地就搭E21A返home lu﹏﹏﹏﹏

|
| 刊登時間︰2006-02-10 07:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 7 日 星期二 |
 | |
| 悶悶...>3< |
| 今日好悶咁過左頭四堂....
午膳同左欣..kita..bobo..呀儀一齊食!!
好開心.....^^
上埋尾兩堂就返走lu~
緊住同左kita去library(公共)
係我要還書個陣....跌左係書入邊既工作紙
見到係bobo既...心諗"點解佢d野會係到既??"
都係唔還住問清楚佢先啦...!!
緊住kita借左3本book
今日都冇咩野打...=.=

 |
| 刊登時間︰2006-02-07 09:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 5 日 星期日 |
 | |
| 忘記左.... |
| 今日10點幾先起身
唔記左認成呀欣9點去library
好采佢係11點幾先出去
咁我就拉拉聲刷呀換衫啦..
行去個陣,,勁唔知點咁..好似個個都望住我咁..><
緊住就上library啦..
去到搵書...有個人勁似希童....
緊住我地就搵書啦...
每人搵左3本
如果唔係功課要做,,我諗我都唔會借
返到去就係咁做做做
做到ENG又唔識喎...><
又冇帶書返黎....
唉...都now我都味做...算啦..聽日返學先做啦....
p.s 今日借左兩本鬼書..
有本好可怕呀!!!

post多兩張
 |
| 刊登時間︰2006-02-05 08:45 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 4 日 星期六 |
 | |
| 小丸子...>.<" |
| 今日9點幾起左身..
cos等等去cut hair and 拉hair...^^
去到個到岩岩好..
整個頭都整左好耐...
4點幾先得...!
俾左錢之後行出去..
岩岩好有車...但冇"節"車...
車走左..要等4個字...
呀媽係附近買左d包...幾好食...^^
上左車..訓左陣....
落車個陣我勁趕返home
cos遲左學琴....
去到個到,,已經過左好耐啦...><
miss開頭好嬲...過左陣冇野..
我個頭俾miss話似小丸子....>.<"
唔知佢係笑我定係點....????
 |
| 刊登時間︰2006-02-04 08:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 31 日 星期二 |
 | |
| 好開心!!!! |
| 今日10點幾先起身呀!!!
緊住就食左早餐..
牙好落左去M記買早餐...^^
緊住就係咁睇tv
睇睇下見到有得睇"回到未來"
咁就睇下啦..睇睇下,,又幾好睇喎
想睇埋佢,,but又要出去..
最後都冇睇晒.....><
拎左電話先發現,,
燕燕打左3次俾我,,我都唔知
打俾佢問佢咩事啦..
原來佢去左姑媽home好耐,,好悶,,想問我幾時黎
緊住就叫呀ma行快d去啦...
去到姑媽home個陣,見到佢個樣勁冇耐....
緊住就悶得濟就問姑丈用唔用得電腦
佢俾我地用
我地就入左"方",,,,,用左陣..表哥同姑媽(另一個)黎左...
表哥入左黎....我地係到睇鬼野...(佢地仲意睇圖)
我驚驚so唔睇...
牙妹睇左又ee呀呀!!!
睇左陣之後我就開第二樣野睇...!!
睇睇下要食野,,,就息左機...
食完野又玩電腦.....^^
玩左陣就要走啦...今日好開心呀!!!
p.s 遲d有得cut hair
 |
| 刊登時間︰2006-01-31 09:14 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 34 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|