|
|
| 2006 年 2 月 17 日 星期五 |
 | |
| 17號 |
| 今日第1堂上人文...
miss今堂有返呀!!
佢帶住傷咁入黎呀!!><"
佢仲講下講下,,講到有d想cry
最後都冇cry
第2堂上英文.....
唔係好記得做過乜...
緊住小息好悶呀!!
第3堂上生物...
睇個個碟...真係冇留言到有猩猩架!!
去到第三個先見到有~
第4堂上數學
我有d跟唔上...><
都唔知之後點啦..!!呀!!!!
午膳去左小學到買野食...
之後上返課室食...
早之同佢地一齊食啦...
我同呀欣食完呆坐!!!!
落到去想搵佢地...
佢地又上左去
咁算唔算冇緣呢??
第5堂唔洗上...
cos我地要上禮堂聽講坐...
呀欣仲話"may佢今日唔洗上好好采...因為今日係17號"(個miss好仲意睇日期號碼)
上到聽開頭都ok既...
聽聽下唔得啦.....咁岩又完啦...哈哈!!
呀sir叫我地行快d上返去上堂(中文堂)
唔上味好囉...!!
佢開左d答案,,我地就係咁抄
去到後面個頁,,都唔俾人抄既...
之後就放書啦...
呀sir好似見到....=.="
之後搭左E31返去....

|
| 刊登時間︰2006-02-17 06:45 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 15 日 星期三 |
 | |
| 2-15 |
| 今日第1堂上電腦
講野都講得好辛苦....
第2堂上英文....
做埋上堂d野....
第3堂上中文
呀sir冇返到....
我同呀欣一六睇鬼估
第4堂上家政...
講埋今堂...
之後就可以整野做啦....^^
lunch去左may home到食...
松松個新形象好好笑...^^
第5堂上數學
訓下醒下訓下醒下...打鍾...
第6堂上化學
今次呢堂冇訓到架...!!
係味好乖乖呢??
緊住搭左E31返home lu
 |
| 刊登時間︰2006-02-15 09:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 14 日 星期二 |
 | |
| 得我一個味﹏﹏ |
| 呀珠帶左個新袋....
第1堂上中史
悶到我屎...
but都涯到冇訓教...^^
第2堂上音樂
由於侯痛關係...冇唱歌..^^
小息個陣玩互"棟"
第3堂上電腦
我整嬲左呀儀
唔知佢仲會唔會采我呢??
第4堂上化學
呀sir冇返到,,搵左物理老師代堂
緊住午膳去左食M記
第5堂上中文
訓左教..之後俾呀珠叫醒
第6堂上英文,,,上到半堂先知佢講乜
今次唔係佢教得唔好...係我呆左姐...^^
之後同左呀珠,,kita,,呀欣,,呀黎一齊返home
珊珊要打ball,,,bobo同呀be行路
係車到傾計,,,
我地四個,,得我一個味買個種袋...><
都唔知要等幾耐先有得買~
希望愈快愈好啦...仲要岩心水...he
緊住kita買左蛋"卡"一路行一路食
 |
| 刊登時間︰2006-02-14 08:58 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 12 日 星期日 |
 | |
| 問卷100題﹏﹏ |
| 1.)人地通常點叫你? 呀芳 / 芳呀
2.)1日會訓幾多個鐘? 最好係10個鍾或以上啦
3.)星期日,鍾意留係屋企訓覺定出街玩? 訓完再出去玩
4.)你鍾意黃偉文多D定林夕多D? 兩個都唔仲2
5.)聽歌,比較注意歌詞定旋律? 兩個都會注意
6.)用1首歌去形容你自己而家GE心情? 等我睇下有咩歌先...
7.)你而家有冇拍拖呀? 冇呀!!
8.)你男/女朋友告白先定你告白先? 冇呀!!
9.)你鍾意你男/女朋友多D定佢鍾意你多D? 大家仲2大家多d (冇左第10題既???)
11.)你係自戀定自卑? 兩個都有dd
12.)你鍾意天地長久多D定曾經擁有多D? 曾經擁有掛...
13.)做錯野時,,你怕道歉嗎? 會架...冇個種勇氣
14.)係咪成日都唔交功課? 唔係,,係有時姐
15.)你覺得抄功課係錯事嗎? 唔係錯...
16.)你最討厭GE老師係邊個? 英文Miss掛...都唔知講乜
17.)係咪成日遲到? 唔係,,
18.)係咪成日都覺得自己黑仔? 唔係!!
19.)有冇1個搞到你喊GE朋友? 好似冇波
20.)做朋友,你認為乜野係最重要? 誠實掛...
21.)會唔會接受朋友對你GE批評? 會既...
22.)最好GE朋友講左個好大GE大話呃你,你會原諒佢MA? 佢講左原因,,可能會原諒佢
23.)試過俾人搔擾未? 味!!
24.)你覺得乜野係最令你煩擾? 好多架..
25.)講1個你認為最有效GE減壓方法? 尖叫...
26.)會考你拎幾多分? 味考呀!!最好合格升到啦﹏
27.)覺得自己能幹嗎? 都ok既...he
28.)喜歡依賴定靠自己? 最好兩個都得啦..^^
29.)有冇成日拎住部數碼相機影相? 冇!!
30.)鍾意俾人影定自己玩自拍? 兩個都唔仲2
31.)你部數碼相機係乜野型號? Nikon
32.)點解你會買呢部數碼相機? 咁冇數碼相機,,味買囉
33.)你用緊邊部手提電話? 唔知波???
34.)有冇諗住換? 想呀!!
35.)近排做過乜野,令你覺得最"N0R"? 冇波
36.)做完1件好"N0R"事之後,,你要用幾耐去忘記呢件事? 要好耐架,,至少一個禮排,,仲要冇人提起!!
37.)有冇邊種外語,你係比較擅長? 每種都係識少少咋
38.)你信唔信"星座"? 信d唔信d
39.)你覺得自己似唔似你果個星座? 有d地方覺,,有d唔覺
40.)你覺得蔡依林有冇特登扮濱崎步? 有掛
41.)你有冇發過明星夢? 有呀!!^^
42.)你覺得自己有乜本錢去做明星? 冇><
43.)鍾唔鍾意唱K? 仲2
44.)最鍾意唱邊個歌星既歌? 冇話既..好聽就仲2
45.)鍾意幾多個人1齊去唱K呀? 至少3人
46.)鍾意NEWAY多D定加州紅多D?還是有其他好介紹? NEWAY
47.)點樣會令你覺得1個女仔係"姣婆"? 冇定意架!!見到覺得就係架啦
48.)如上,點樣會令你覺得1個男仔係扮型? 樣哀仲搞好多野
49,)邊個明星係令你覺得佢係"姣婆"? 心知得架啦!!
50.)有邊個明星係令你覺得佢係扮型? 心知得架啦!!
51.)最鍾意GE牌子? 暫時味有
52.)比較鍾意咩季節? 唔仲2春天潮濕,, 其他都仲2^^
53.)最鍾意GE動物? 狗.貓.倉鼠.兔仔(佢d屎超臭,,如果養得多既話)
54.)最鍾意GE商場? 暫時味有
55.)最鍾意GE明星? Twins&丞琳
56.)最鍾意GE顏色? 黑.白.銀/灰(我唔識分)
57.)最鍾意GE電視節目? 好睇就like
58.)最鍾意GE雜誌? 冇話既..
59.)最鍾意GE人? 係講邊d先??
60.)最鍾意GE球隊? 冇呀!
61.)你妒忌心強唔強? 都幾強架
62.)容忍到你EG情人1腳踏2船嗎? 忍唔到
63.)講出你GE座右銘? 暫時味有
64.)最常講GE粗口? um....問下人先知
65.)講出你而家最想買GE野? 超多!!啦有:衫褲鞋襪.電腦.電話.貓同狗.琴日係電視到睇到部水晶鋼琴,,超令!數唔晒呀
66.)你鍾意地鐵多D定巴士多D? 地鐵
67.)你鍾意普通巴士多D定空調巴士多D? 空調
68.)你對ROAD SHOW有乜感覺? 幾好呀!!
69.)你有最多邊隻牌子既衫? 冇呀!
70.)最多邊隻牌子既鞋? 冇呀!
71.)你用邊隻牌子既護膚品? 冇呀!
72.)你用邊隻牌子既牙膏? 黑人
73.)你用邊隻牌子既洗頭水? REJOICE
74.)你用邊隻牌子既沐浴露? 我唔知個個係咩架喎!!
76.)你最肯花錢係邊1方面? 我好唔捨得d錢呀!!
75.)你用邊隻牌子既M巾? =.=會唔會私人得濟呢??
77.)依家面前係1個你好憎GE人,唔該講句說話寸下佢? 咁黑人僧架!!
78.)依家面前係你GE夢中情人,唔該講句說話"lum''下佢?? 夢到講算啦..
79.)邊句說話會即時令你嬲爆? 話我媽媽
80.)兒時夢想同現時理想,相差大MA? 我依家都冇左啦
81.)有生以來,你做過乜野令自己最內疚? 暫時味有掛..
82.)你信唔信有外星人? 信
83.)你覺得地球人叻D定外星人叻D? 大家各有各叻
84.)你鍾意董建華多D定曾蔭權多D? 董伯伯
85.)你係香港人MA? 唔係
86.)你喜歡香港MA? 都幾喜歡既
87.)為左香港GE下1代,你會唔會聽曾司長講,生3個? 唔會
88.)你想你GE婚禮點樣舉行? 係教堂
89.)你想去邊個地方度蜜月? 日本
90.)你試過"愛到要生要死"的感覺未? 味
91.)你試過係條街上面喊到7彩未? 細細個囉
92.)你討唔討厭狐狸精? 討厭
93.)你試過遇上狐狸精未? 味
94.)講出1個折磨狐狸精GE方法? 睇下當時有咩可以用啦
95.)對上1次係條街上面仆親係幾時件事? 唔記得啦..可能好細個架啦
96.)你覺得係條街仆親瘀D抑或俾人係條街勁大聲響你全朵瘀D? 仆親
97.)你係男或女? 女..^^
98.)你係邊個生肖? 羊
99.)你係邊個星座? 巨蟹
100.)呢個問卷係咪好好玩呢? 玩左我成兩個鍾呀!!禁下禁下冇晒d字 |
| 刊登時間︰2006-02-13 11:38 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 11 日 星期六 |
 | |
病左呀!!!  |
| 今日朝早個陣都冇乜野既...
落左去M記買早餐見到呀珠....^^
緊住去佢個到買啦...^^
返到home之後開始有d暈啦...!!
1點幾個陣食左d藥﹏
之後訓左教...
4點幾起身,,之後又要學琴,,,冇晒力...
之後都係去左!!!
返到home之後好左dd
依家都唔知涯唔涯到聽日!!!
仲要好早起身...><
今晚都係早d訓啦...!!
係咁啦

 |
| 刊登時間︰2006-02-11 09:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 34 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|