|
|
| 2006 年 1 月 30 日 星期一 |
 | |
| 大伯home遊記... |
| 今日好晏先起身
起左身食左d野,,
緊住要出去大伯homr啦..
去到得一個姑媽(一家人)去到,,
我地坐左陣,,佢又要走(一家走)..
我呀ma就係到傾野,,
愈傾愈大聲....=.="
我同呀好就冇野做...係到食野
食左陣就用左電腦..he
玩玩下...又有人黎啦..個陣都成5點幾啦..
緊住去左另一個姑媽home...行一陣路,好快到
去到左就食野同飲野..飲到成肚氣..
cos佢整左檸檬+可樂..
又有d米餅..好好食...^^
食左陣,,表姐返黎啦..(同佢男友)
緊住就問左dx機既野...
佢幫我地搵人x機..^^
緊住企左陣就返大伯home
以為就直接返home..
原來去佢home拎d野食返home..食晚餐
拎完就返home lu

|
| 刊登時間︰2006-01-31 02:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 29 日 星期日 |
 | |
| 天水圍... |
| 今日9點幾起左身
緊住就刷牙,"汁"野個d
cos要去天水圍既姑媽home
我地係最早到架!!!
坐左陣就去左姮home
cos佢就要去青衣
去左佢home坐左陣就落返姑媽home
個陣都味有人黎~
12點幾先有個姑媽黎左,,
坐多陣,,開始多人黎lu~
2點幾我地就去左燕燕home,,
坐左陣又有個姑媽黎左佢home..
緊住我地成咋人就入左燕燕間"方",,
佢呀哥就玩game
我地就傾計,,
傾左好耐,,佢呀媽叫佢彈古箏,,
彈左一陣,,我地就玩電子琴
玩左陣之後就上返姑媽home(其實佢地爭幾層咋..)
上左去企左一陣就返左home lu~
今日好攰呀!!!!but都開心既~^^
p.s聽日又要出去~
 |
| 刊登時間︰2006-01-29 08:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 25 日 星期三 |
 | |
去旅行..  |
| 今日去旅行呀!!
but呀黎又唔去...
陸敏佢冇交到回條去唔到呀><
我要同下半班人分開去,,有好同唔好既...
上到車,耶殼頭帶黑超,,,笑死我..
可惜冇影到返黎~
去到個到,,我自己一個人等,,
cos佢地味到,,我又唔知同邊個一齊好,,
so去左華華,芳芳個組等欣佢地
等左好耐,終於黎到,,
原來我地係同毛毛佢地一齊既...
我帶左d野食...
原本係我,呀欣同珊珊一齊食既,,
最後變左成大班人一齊食,,好開心~
佢地打"邊盧"..
打得好激烈,,珊珊仲講左d幾激烈既說話,,
講到我都想錄,,but佢唔肯...
食到12點幾,,
緊住就同may影相..
食多陣就要走啦...
緊住我地"汁"晒d野就行下...
我地望到對面好令架..
可惜影得唔好多...太光啦...
行多陣....miss就話行上去啦..
行到去,,見到有d人圍圈,,唔知講d乜呢??
又見到d人跳繩,,有d人踢毽子,,幾好玩咁!!!
但我冇玩..
睇多陣就走啦..
係搭車返去個陣,,我訓左"教"..he
返到去華華叫醒我,,緊住落到去又要等余sir俾功課...><
等左之後拎埋就走lu..^^
今日玩得都開心既..笑到我合唔埋個口
牙wing佢好似今日冇去到咁,,
cos佢冇出過聲....
 |
| 刊登時間︰2006-01-28 05:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 24 日 星期二 |
 | |
| >.< |
| 今日第一堂上電腦..
都唔知佢講咁快做乜???
好緊急咁做晒啦...
緊住上美勞堂...
個miss著左條"超緊褲"
見到都吐心...心諗:好心你咁既身形就唔好著到咁緊啦...
之後小息係咁講聽日食乜,,
傾傾下唔知做咩,,
欣聽到珊珊講"留鼻屎"
其實佢係講"留美子"
緊住我地就係咁笑...haha
上英文堂個陣,,我發現我唔記得拎返支pen
之後同miss講,,miss我想上電腦室拎返支pen
佢俾,,之後我就沖左上去拎返,,好采搵返!!!
緊住我地上璣璣堂...我地聽左幾個鬼估(璣璣講)緊住睇唔知咩片,,
放lunch,,我地就落左下面到買noodles
我地就係上面食...珊珊with us 食~
上音樂堂個陣又睇碟啦...
岩岩好打鏗冇耐就睇完,,,我覺得幾好笑....^^
人文堂睇miss d野..好采冇教到書...
佢話下次先派book
今日有兩個人遲左返...so我地要等到唔知幾點先放得~
呀sir個頭超好笑....好想影低佢,,haha
聽日偷影d相先...玩下佢...kaka
p.s好想快d到聽日玩..
 |
| 刊登時間︰2006-01-24 08:49 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 20 日 星期五 |
 | |
| 加油!! |
| 今日頭個兩堂派卷...
兩科都唔合格....
依家數下數下都有好多科唔合格,,
我係蠢左定賴左呢??
我諗我係賴左....
下學期一定要比心機呀!!!
尾個兩堂睇碟...
睇咩"人猿爭x戰"..
我睇左好幾次啦..
原來kita..欣同豬珠都味睇過....
放學啦,,仲爭少少就完...
有d人就睇埋佢,,,有d人就走左,
kita佢都係走左..
cos佢去唔知邊到睇一個明星.
好似係琴日黎個個人...
緊住就剩返珊珊,,我,,欣,,bobo同牙wing一齊返home...
返到home就有得包包,,
係機埸入邊先有得買(姐如果你要飛,入左閘之後先有得買...)
仲要係香港得個一間~
咁次有口福lu~
好食好食~
有機會再買黎食...
下次影相相俾大家睇~
 |
| 刊登時間︰2006-01-20 08:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 34 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|