every things in my life
yui629
暱稱: ◆'°呀芳..◇
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 
2006 年 1 月 30 日  星期一 晴天
    大伯home遊記...
 

今日好晏先起身

起左身食左d野,,

緊住要出去大伯homr啦..

去到得一個姑媽(一家人)去到,,

我地坐左陣,,佢又要走(一家走)..

我呀ma就係到傾野,,

愈傾愈大聲....=.="

我同呀好就冇野做...係到食野

食左陣就用左電腦..he

玩玩下...又有人黎啦..個陣都成5點幾啦..

緊住去左另一個姑媽home...行一陣路,好快到

去到左就食野同飲野..飲到成肚氣..

cos佢整左檸檬+可樂..

又有d米餅..好好食...^^

食左陣,,表姐返黎啦..(同佢男友)

緊住就問左dx機既野...

佢幫我地搵人x機..^^

緊住企左陣就返大伯home

以為就直接返home..

原來去佢home拎d野食返home..食晚餐

拎完就返home lu

刊登時間︰2006-01-31 02:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 1 月 29 日  星期日 晴天
    天水圍...
 

今日9點幾起左身

緊住就刷牙,"汁"野個d

cos要去天水圍既姑媽home

 

我地係最早到架!!!

坐左陣就去左姮home

cos佢就要去青衣

去左佢home坐左陣就落返姑媽home

個陣都味有人黎~

 

12點幾先有個姑媽黎左,,

坐多陣,,開始多人黎lu~

 

2點幾我地就去左燕燕home,,

坐左陣又有個姑媽黎左佢home..

緊住我地成咋人就入左燕燕間"方",,

佢呀哥就玩game

我地就傾計,,

傾左好耐,,佢呀媽叫佢彈古箏,,

彈左一陣,,我地就玩電子琴

玩左陣之後就上返姑媽home(其實佢地爭幾層咋..)

上左去企左一陣就返左home lu~

今日好攰呀!!!!but都開心既~^^

p.s聽日又要出去~

刊登時間︰2006-01-29 08:52 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 1 月 25 日  星期三 晴天
    去旅行.. 愉快
 

今日去旅行呀!!

but呀黎又唔去...

陸敏佢冇交到回條去唔到呀><

我要同下半班人分開去,,有好同唔好既...

上到車,耶殼頭帶黑超,,,笑死我..

可惜冇影到返黎~

去到個到,,我自己一個人等,,

cos佢地味到,,我又唔知同邊個一齊好,,

so去左華華,芳芳個組等欣佢地

等左好耐,終於黎到,,

原來我地係同毛毛佢地一齊既...

我帶左d野食...

原本係我,呀欣同珊珊一齊食既,,

最後變左成大班人一齊食,,好開心~

佢地打"邊盧"..

打得好激烈,,珊珊仲講左d幾激烈既說話,,

講到我都想錄,,but佢唔肯...

食到12點幾,,

緊住就同may影相..

食多陣就要走啦...

緊住我地"汁"晒d野就行下...

我地望到對面好令架..

可惜影得唔好多...太光啦...

行多陣....miss就話行上去啦..

行到去,,見到有d人圍圈,,唔知講d乜呢??

又見到d人跳繩,,有d人踢毽子,,幾好玩咁!!!

但我冇玩..

睇多陣就走啦..

係搭車返去個陣,,我訓左"教"..he

返到去華華叫醒我,,緊住落到去又要等余sir俾功課...><

等左之後拎埋就走lu..^^

今日玩得都開心既..笑到我合唔埋個口

牙wing佢好似今日冇去到咁,,

cos佢冇出過聲....

刊登時間︰2006-01-28 05:50 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 1 月 24 日  星期二 晴天
    >.<
 

今日第一堂上電腦..

都唔知佢講咁快做乜???

好緊急咁做晒啦...

緊住上美勞堂...

個miss著左條"超緊褲"

見到都吐心...心諗:好心你咁既身形就唔好著到咁緊啦...

之後小息係咁講聽日食乜,,

傾傾下唔知做咩,,

欣聽到珊珊講"留鼻屎"

其實佢係講"留美子"

緊住我地就係咁笑...haha

上英文堂個陣,,我發現我唔記得拎返支pen

之後同miss講,,miss我想上電腦室拎返支pen

佢俾,,之後我就沖左上去拎返,,好采搵返!!!

緊住我地上璣璣堂...我地聽左幾個鬼估(璣璣講)緊住睇唔知咩片,,

放lunch,,我地就落左下面到買noodles

我地就係上面食...珊珊with us 食~

上音樂堂個陣又睇碟啦...

岩岩好打鏗冇耐就睇完,,,我覺得幾好笑....^^

人文堂睇miss d野..好采冇教到書...

佢話下次先派book

今日有兩個人遲左返...so我地要等到唔知幾點先放得~

呀sir個頭超好笑....好想影低佢,,haha

聽日偷影d相先...玩下佢...kaka

p.s好想快d到聽日玩..

刊登時間︰2006-01-24 08:49 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 1 月 20 日  星期五 晴天
    加油!!
 

今日頭個兩堂派卷...

兩科都唔合格....

依家數下數下都有好多科唔合格,,

我係蠢左定賴左呢??

我諗我係賴左....

下學期一定要比心機呀!!!

尾個兩堂睇碟...

睇咩"人猿爭x戰"..

我睇左好幾次啦..

原來kita..欣同豬珠都味睇過....

放學啦,,仲爭少少就完...

有d人就睇埋佢,,,有d人就走左,

kita佢都係走左..

cos佢去唔知邊到睇一個明星.

好似係琴日黎個個人...

緊住就剩返珊珊,,我,,欣,,bobo同牙wing一齊返home...

返到home就有得包包,,

係機埸入邊先有得買(姐如果你要飛,入左閘之後先有得買...)

仲要係香港得個一間~

咁次有口福lu~

好食好食~

有機會再買黎食...

下次影相相俾大家睇~

刊登時間︰2006-01-20 08:22 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-11
綜合表演
好可愛呀!!
好開心...
好攰呀!!
好友名單