|
|
| 2006 年 2 月 25 日 星期六 |
 | |
| "我猜"今集講'美腿'... |
| 今日好早就起左身....
冇野做...係到睇新聞....
睇下d時間過得好快....
緊住食左杯"合味道"
緊住又睇tv
差唔多2點幾...就叫左M記既外買...
點知佢冇俾"獎"
第三次啦...=.=
4點幾就落左去學琴.....
到我學個陣...
miss去左電hair(對面room)
如果唔係我拉左hair,,,,我諗都有得玩..he
緊住就趕叔去打"我猜"
今次係講美腿呀!!
個d人就正啦...
又長又令....最short個個都160cm呀!!!!
我都唔知會唔會有咁高...
俾我158就得啦...
仲有個人講係一.兩個月之內...係咁swimming,,飲milk就可以好快高
如果咁真係會高,,,真係不防一試呀!!
p.s 好期待聽日出去~

|
| 刊登時間︰2006-02-25 10:18 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 24 日 星期五 |
 | |
| 24號 |
| 今日上人文個陣...
個miss講左好多其他國家既野...
講到我都想去呀!!!^^
第2堂上英文....
miss叫我地帶估仔書...
不過我諗都冇乜人帶架啦~
緊住小息珊珊去左廁所訂飯
呀儀又整蠱我...令到我大叫
泉泉仲望住晒
緊住上生物
去左5樓xx室用顯微鏡睇野...
睇睇下...呀be同bobo係到睇hair...^^
第4堂上數學
今堂小測呀!!
我識做架...but俾佢陰到...寫錯答案咋...><好唔砥~
緊住lunch去左呀MAY home到食...我完全係唔知囉個陣...!!
第堂上歷史...今堂冇抽號碼....^^好開心..唔洗答
緊住上中文要默書呀!!
默完之後交換改
kita幫呀欣改個陣
呀欣寫歪左d姐...咁就俾kita話呢個字錯..幾唔砥呀!
落去擺書個陣...我幾驚牛丸佢又擺埋呀!!!
之後就搭E31返home lu~
 |
| 刊登時間︰2006-02-24 09:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 22 日 星期三 |
 | |
| 孖222 |
| 今日珊珊冇返呀!
第1堂上電腦
呀MAY行上去個陣同珊珊傾計..^^
都唔知呀sir講乜野...
做完都開唔到既...=-="
第2堂上英文....
做左功作紙.....今堂我明佢講乜....^^
緊住小息都冇野做...
珊珊又唔係到
第3堂上中文
上左半堂..之後要去禮堂"班"獎
第4堂都唔洗上..
講左好耐先放lunch
買完野食上返去食...
食完又好悶....
都冇野琉..冇野笑...
打鍾個陣仲俾個波打中...><
上數學堂個陣....我差唔多訓左成堂...he
好采都明明地呀sir講咩...^^
之後上化學堂..我都冇訓到....
見到d煙花係點整....^^
好令呀~~
放左學之後
呀珠.呀欣.呀be.kita.bobo同我就行路去富東到寄信
之後搭車返home
kita唔坐得倒頭車..緊住同左呀欣調位坐
之後bobo返home先...我.呀欣同kita就買ice-cream食....^^
之後就一路行一路返home啦...
 |
| 刊登時間︰2006-02-22 09:25 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 20 日 星期一 |
 | |
今日好似冇上過堂咁....  |
| 今日第1堂上數學..
呀sir佢又冇返啦...
係唔係人老左,,病都多左架呢??
第2堂上普通話...
上上下...呀sir又講返以前d野....
小息去左札hair
cos等等要下P.E.
今堂要做sit up呀!!!
我做得11下咋...
如果我整埋佢味多d囉.....><
第4堂都係P.E.
but我地班上左半堂度~
緊住有d人就去左買野食...
cos我地班要出去...
so早食野~
食完都差唔多1點....
呀sir都味黎
蘭蘭話呀sir一點度會接我地
點知呀sir好似搭3搭4先到....
緊住我地就落去搭車啦...
坐左唔知幾耐到lu~
去到個到等個"liv"都等左好耐
去到個到仲要除鞋..><
聽左好耐...就完個陣~
我就攤左係d書包上面
講完之後我地要走
我就問呀sir,,去得廁所味呀??
緊住就問個到d人拎匙,,之後就問有冇人要去廁所呀???
見到祝祝行過黎就問佢"係唔係耍去廁所呀?"
佢話係...我話拎緊條匙
拎左之後俾左呀may
呀may去左開門....
點知得個兩格
咁我同may入左去先啦...
出返黎個陣...
呀嬋就話我去廁所做咩唔叫埋d人去??
我就答佢,,我講左啦...係你自己聽唔到咋麻..
好心佢聽唔到就唔好話人啦...
如果係聽唔到...邊到會有咁多人入左廁所呀???
個陣我勁嬲囉.....
同左d人講先好左dd咋....
緊住就搭車返去啦....^^
返到去搵珊珊...一入到去就見到佢...^^
之後搭37....有個小子係車上面嘔.....><
仲整到我條褲有d...好核特
落左車去左"啊波蘿"到買左栗米
之後就行返home lu
 |
| 刊登時間︰2006-02-20 07:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 18 日 星期六 |
 | |
| 18 號 |
| 今日8點幾就起左身啦...
緊住就一家落左去食早餐啦...!!
食完之後返home...
睇tv...呀妹話想出街玩(溜冰)...
咁佢就同左呀ba出啦...
cos我都呀媽都唔想出
我同呀媽係home到就狂睇戲...
睇到3點幾呀妹就返左黎啦...
佢返黎我就問佢你玩成點呀?
佢就話個到好多人,,唔敢入去玩..
之後冇玩到...仲係個到買左d野
買左件加大既t-shirt
我就話,,,,你買咁大件做乜呀?
佢仲話係冬天著
呢日成日都冇開過電腦
等佢休息下...^^
 |
| 刊登時間︰2006-02-19 11:08 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 34 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|