every things in my life
yui629
暱稱: ◆'°呀芳..◇
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 
2006 年 2 月 25 日  星期六 陰天
    "我猜"今集講'美腿'...
 

今日好早就起左身....

冇野做...係到睇新聞....

睇下d時間過得好快....

緊住食左杯"合味道"

緊住又睇tv

差唔多2點幾...就叫左M記既外買...

點知佢冇俾"獎"

第三次啦...=.=

4點幾就落左去學琴.....

到我學個陣...

miss去左電hair(對面room)

如果唔係我拉左hair,,,,我諗都有得玩..he

緊住就趕叔去打"我猜"

今次係講美腿呀!!

個d人就正啦...

又長又令....最short個個都160cm呀!!!!

我都唔知會唔會有咁高...

俾我158就得啦...

仲有個人講係一.兩個月之內...係咁swimming,,飲milk就可以好快高

如果咁真係會高,,,真係不防一試呀!!

p.s  好期待聽日出去~

刊登時間︰2006-02-25 10:18 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 2 月 24 日  星期五 陰天
    24號
 

今日上人文個陣...

個miss講左好多其他國家既野...

講到我都想去呀!!!^^

第2堂上英文....

miss叫我地帶估仔書...

不過我諗都冇乜人帶架啦~

緊住小息珊珊去左廁所訂飯

呀儀又整蠱我...令到我大叫

泉泉仲望住晒

緊住上生物

去左5樓xx室用顯微鏡睇野...

睇睇下...呀be同bobo係到睇hair...^^

第4堂上數學

今堂小測呀!!

我識做架...but俾佢陰到...寫錯答案咋...><好唔砥~

緊住lunch去左呀MAY home到食...我完全係唔知囉個陣...!!

第堂上歷史...今堂冇抽號碼....^^好開心..唔洗答

緊住上中文要默書呀!!

默完之後交換改

kita幫呀欣改個陣

呀欣寫歪左d姐...咁就俾kita話呢個字錯..幾唔砥呀!

落去擺書個陣...我幾驚牛丸佢又擺埋呀!!!

之後就搭E31返home lu~

刊登時間︰2006-02-24 09:37 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 2 月 22 日  星期三 晴天
    孖222
 

今日珊珊冇返呀!

第1堂上電腦

呀MAY行上去個陣同珊珊傾計..^^

都唔知呀sir講乜野...

做完都開唔到既...=-="

第2堂上英文....

做左功作紙.....今堂我明佢講乜....^^

緊住小息都冇野做...

珊珊又唔係到

第3堂上中文

上左半堂..之後要去禮堂"班"獎

第4堂都唔洗上..

講左好耐先放lunch

買完野食上返去食...

食完又好悶....

都冇野琉..冇野笑...

打鍾個陣仲俾個波打中...><

上數學堂個陣....我差唔多訓左成堂...he

好采都明明地呀sir講咩...^^

之後上化學堂..我都冇訓到....

見到d煙花係點整....^^

好令呀~~

放左學之後

呀珠.呀欣.呀be.kita.bobo同我就行路去富東到寄信

之後搭車返home

kita唔坐得倒頭車..緊住同左呀欣調位坐

之後bobo返home先...我.呀欣同kita就買ice-cream食....^^

之後就一路行一路返home啦...

刊登時間︰2006-02-22 09:25 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 2 月 20 日  星期一 晴天
    今日好似冇上過堂咁.... 愉快
 

今日第1堂上數學..

呀sir佢又冇返啦...

係唔係人老左,,病都多左架呢??

第2堂上普通話...

上上下...呀sir又講返以前d野....

小息去左札hair

cos等等要下P.E.

今堂要做sit up呀!!!

我做得11下咋...

如果我整埋佢味多d囉.....><

第4堂都係P.E.

but我地班上左半堂度~

緊住有d人就去左買野食...

cos我地班要出去...

so早食野~

食完都差唔多1點....

呀sir都味黎

蘭蘭話呀sir一點度會接我地

點知呀sir好似搭3搭4先到....

緊住我地就落去搭車啦...

坐左唔知幾耐到lu~

去到個到等個"liv"都等左好耐

去到個到仲要除鞋..><

聽左好耐...就完個陣~

我就攤左係d書包上面

講完之後我地要走

我就問呀sir,,去得廁所味呀??

緊住就問個到d人拎匙,,之後就問有冇人要去廁所呀???

見到祝祝行過黎就問佢"係唔係耍去廁所呀?"

佢話係...我話拎緊條匙

拎左之後俾左呀may

呀may去左開門....

點知得個兩格

咁我同may入左去先啦...

出返黎個陣...

呀嬋就話我去廁所做咩唔叫埋d人去??

我就答佢,,我講左啦...係你自己聽唔到咋麻..

好心佢聽唔到就唔好話人啦...

如果係聽唔到...邊到會有咁多人入左廁所呀???

個陣我勁嬲囉.....

同左d人講先好左dd咋....

緊住就搭車返去啦....^^

返到去搵珊珊...一入到去就見到佢...^^

之後搭37....有個小子係車上面嘔.....><

仲整到我條褲有d...好核特

落左車去左"啊波蘿"到買左栗米

之後就行返home lu

刊登時間︰2006-02-20 07:49 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2006 年 2 月 18 日  星期六 雨天
    18 號
 

今日8點幾就起左身啦...

緊住就一家落左去食早餐啦...!!

食完之後返home...

睇tv...呀妹話想出街玩(溜冰)...

咁佢就同左呀ba出啦...

cos我都呀媽都唔想出

我同呀媽係home到就狂睇戲...

睇到3點幾呀妹就返左黎啦...

佢返黎我就問佢你玩成點呀?

佢就話個到好多人,,唔敢入去玩..

之後冇玩到...仲係個到買左d野

買左件加大既t-shirt

我就話,,,,你買咁大件做乜呀?

佢仲話係冬天著

 

呢日成日都冇開過電腦

等佢休息下...^^

刊登時間︰2006-02-19 11:08 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-11
綜合表演
好可愛呀!!
好開心...
好攰呀!!
好友名單