|
|
| 2009-07-23 |
分類: 未分類 |
今日12:30起身
之後食完野就落街
去左band房夾左一陣band之後就返左屋企
岩岩上左克城屋企玩wii..食到我同佢仆街
冇野做喇..閉閉xd |
| 發表時間:2009-07-23 11:56 PM [ 訪客留言(20) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-07-10 |
分類: 未分類 |
今日11:30到起左身
之後玩電腦..悶到死呀..等到2點落去聖公會
同天佑..克城..呀澤..呀華..威威練結他同夾band
首宏願到ma ma地應該都出到show之後返左屋企
食完晚飯又落去聖公會傾去camp d野..中間有d野廢事講
之後同去左
有蓋到同呀海..天佑..克城..呀澤..呀華..威威..日傑..細妹..呀俊..傑仔..葉+雄傾野
等多陣就返左屋企lu |
| 發表時間:2009-07-10 11:52 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-07-08  |
分類: 未分類 |
岩岩落街學結他之後去左同係排球場
呀俊..鈞鈞..傑仔..細妹.呀登.呀澤..威威 雄傑個d係排波場玩
之後就同鈞鈞..傑仔..雄傑等女黎之後去左三級跳舞(佢地)
我就返屋企喇.... |
| 發表時間:2009-07-08 11:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|