|
|
| 2009-07-05 |
分類: 未分類 |
又訓左1點幾喇今日
e家都唔知8號返學定13號先返
食完野落左聖公會等鈞鈞
之後傾左一陣計就返左屋企玩左陣電腦
再落聖公會跳舞....之後就同傑仔.鈞鈞.仲有個唔知佢個名XD去左陽光打機
最尾個時我同鈞鈞笑到仆街 又過一日
lu聽日老媽黎^_^
|
| 發表時間:2009-07-05 12:34 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
悶悶悶  |
分類: 未分類 |
今日1點半先起先
之後食完野就去左傑仔屋企打牌
悶到仆街..想訓
之後又入左band房彈結他
之後鈞鈞黎到好玩左幾多@.@
就係咁悶悶下悶到e家
訓lu唔知打咩 |
| 發表時間:2009-07-04 12:18 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今日出左街玩 |
分類: 未分類 |
今日唔洗返學..一早就比我家姐嘈..之後玩電腦
玩到12:30落街食野.食食下打比呀俊叫佢死落黎
仆佢個街呀等到2點先到喎...跟住玩到4點去聖公會
5點出返黎////唉..又過左一日..聽日返學..訓喇/.. |
| 發表時間:2009-05-18 10:14 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-03-21 |
分類: 未分類 |
今日節目都幾多起身一陣細妹個d打比我之後呀秋又打比我
之後玩左場信長
等到12點幾去左聖公會
見到天佑同呀秋開咩會員大會拉埋我入去傾
之後1點4到喇去搵傑仔.丹丹.肥傑.熊貓.呀聰.肥妙.呀'魚'.zoe兒.臭包.呀詩
一齊去mk..一開始話去機鋪既之後陪肥傑買3..之後同傑仔丹丹睇睇下都買左
係到講價講到笑死我等到4點幾佢地話仲有野要睇..之後臭包.呀詩話要走
之後我都跟住走因為我呀爺話要黎我都早走左喇..之後火車佢地係到傾計
我就悶死...不果好彩佢地應該都知我悶所以間中問下我d野囉.就係咁返到屋企到e家喇..
|
| 發表時間:2009-03-21 10:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|