=] 為什麼有一種愛叫放手`而不是爭取!;`
 
,s0rry`雖然 您只是我的後備 但我也愛您:)  
yuk_0330
暱稱: wyy﹡
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
最新文章
2010-09-14
放棄
2009-12-16
2009-11-21
2009-11-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
不要為完結要哭泣;要為曾經擁有要微笑:)


2009-07-05 分類: 未分類

又訓左1點幾喇今日

e家都唔知8號返學定13號先返

食完野落左聖公會等鈞鈞

之後傾左一陣計就返左屋企玩左陣電腦

再落聖公會跳舞....之後就同傑仔.鈞鈞.仲有個唔知佢個名XD去左陽光打機

最尾個時我同鈞鈞笑到仆街    又過一日

lu聽日老媽黎^_^

發表時間:2009-07-05 12:34 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


不要為完結要哭泣;要為曾經擁有要微笑:)


悶悶悶 開心 分類: 未分類

今日1點半先起先

之後食完野就去左傑仔屋企打牌

悶到仆街..想訓

之後又入左band房彈結他

之後鈞鈞黎到好玩左幾多@.@

就係咁悶悶下悶到e家

訓lu唔知打咩 

發表時間:2009-07-04 12:18 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


不要為完結要哭泣;要為曾經擁有要微笑:)


今日出左街玩 分類: 未分類

今日唔洗返學..一早就比我家姐嘈..之後玩電腦
玩到12:30落街食野.食食下打比呀俊叫佢死落黎
仆佢個街呀等到2點先到喎...跟住玩到4點去聖公會
5點出返黎////唉..又過左一日..聽日返學..訓喇/..

發表時間:2009-05-18 10:14 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


不要為完結要哭泣;要為曾經擁有要微笑:)


..... 分類: 未分類

e幾排成日出街出到12點幾返到黎屋企
so冇打到咁...唔打喇又要出街

發表時間:2009-05-02 11:45 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


不要為完結要哭泣;要為曾經擁有要微笑:)


2009-03-21 分類: 未分類

今日節目都幾多起身一陣細妹個d打比我之後呀秋又打比我
之後玩左場信長
等到12點幾去左聖公會
見到天佑同呀秋開咩會員大會拉埋我入去傾
之後1點4到喇去搵傑仔.丹丹.肥傑.熊貓.呀聰.肥妙.呀'魚'.zoe兒.臭包.呀詩
一齊去mk..一開始話去機鋪既之後陪肥傑買3..之後同傑仔丹丹睇睇下都買左
係到講價講到笑死我等到4點幾佢地話仲有野要睇..之後臭包.呀詩話要走
之後我都跟住走因為我呀爺話要黎我都早走左喇..之後火車佢地係到傾計
我就悶死...不果好彩佢地應該都知我悶所以間中問下我d野囉.就係咁返到屋企到e家喇..

 

發表時間:2009-03-21 10:27 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]