=] 為什麼有一種愛叫放手`而不是爭取!;`
 
,s0rry`雖然 您只是我的後備 但我也愛您:)  
yuk_0330
暱稱: wyy﹡
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
最新文章
2010-09-14
放棄
2009-12-16
2009-11-21
2009-11-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
不要為完結要哭泣;要為曾經擁有要微笑:)


2009-03-15 滿足 分類: 未分類

今日訓到12點幾唔係好想起身
之後2點幾去左搵細妹去地玩
玩左陣傑仔打比我頌和等然後去左黑暗
之後玩左陣去左r樓食光x餅唔比食落去
食到我個口大左........之後又上左丹丹屋企
一開始玩食(滑沙be)食到我眼水都流又罥痛
跟住同天佑,克誠,肥傑丹丹,傑呀聰係到唱歌
然後落左去玩捉e因..跟住返左屋企lu
好開心咁過左一日喇


仲有15日生日喇^_^

發表時間:2009-03-15 11:04 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


不要為完結要哭泣;要為曾經擁有要微笑:)


FUCK哥好慘呀 開心 分類: 未分類

今日出黎玩好開心
岩岩出去就去搵傑仔個d
冇啦啦彈左個fuck哥出黎bo
一開始冇咩野既個個叫fuck哥fuck哥
等多陣唔知咩事bo左一聲..我都唔知咩事
之後去左8柱到fuck哥又唔知咩事又黎
之後又送左臭包同肥妙上車之後就返左屋企lo


仲有16日生日@@

發表時間:2009-03-14 11:46 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


不要為完結要哭泣;要為曾經擁有要微笑:)


冇返學 睡著 分類: 未分類

今日7點幾起身之後呀媽問我返唔返..因為琴日睇完e生
跟住就計續訓哇4個電話打比我..嘈到我訓唔到
訓訓下12點幾bo..之後食午餐之後食藥
想訓咁..又冇訓到bo
玩玩下電腦3點9出去接傑仔放學
同琴日一樣去佢屋企換3先去到頌安個到d煙一陣就比人食晒
唉.....因為今日大風想返屋企訓..就返左屋企lo..又話一日喇..閉

發表時間:2009-03-13 10:17 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


不要為完結要哭泣;要為曾經擁有要微笑:)


又早退 愉快 分類: 未分類

今日第4堂就早退喇...因為睇e生..之後2點半出左去
等細妹同威威..等左佢地都有7個字之後去學等人放學
之後等到3點9..馮曉敬啲人放之後有2個呀sir行個黎
問我地係唔係等馮曉敬啲人放問問下多左個呀sir出黎影我地相wo
仆你個街呀..好彩影唔到姐真係想仲個去屌9佢..問問下呀秋傑仔放lo
好開心..之後同傑仔返屋企等佢換3..換完出到黎返頌安..我跟左呀秋個班玩
傾傾下咁就識左幾個人..訓喇閉閉!!


ya仲有18日生日

發表時間:2009-03-12 09:52 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


不要為完結要哭泣;要為曾經擁有要微笑:)


2009-03-11 不安 分類: 未分類

今日喲野唔提喇....今日上d堂幾好玩有講有笑..有1個老1冇返一人個早退
上數堂老師冇比我地睇電影..就成班人放fly機..最好笑既就係
唔知邊個fly比我接個時我跌左落地下笑死呀..之後等放學
放學之後返屋企換3之後去聖公會學結他..唉..之後學完d野係到廢事講喇..就係咁過左一日喇
聽日先打喇..閉閉~!!

發表時間:2009-03-11 10:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]