|
|
2009-03-15  |
分類: 未分類 |
今日訓到12點幾唔係好想起身
之後2點幾去左搵細妹去地玩
玩左陣傑仔打比我頌和等然後去左黑暗
之後玩左陣去左r樓食光x餅唔比食落去
食到我個口大左........之後又上左丹丹屋企
一開始玩食(滑沙be)食到我眼水都流又罥痛
跟住同天佑,克誠,肥傑丹丹,傑呀聰係到唱歌
然後落左去玩捉e因..跟住返左屋企lu
好開心咁過左一日喇
仲有15日生日喇^_^
|
| 發表時間:2009-03-15 11:04 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
FUCK哥好慘呀  |
分類: 未分類 |
今日出黎玩好開心
岩岩出去就去搵傑仔個d
冇啦啦彈左個fuck哥出黎bo
一開始冇咩野既個個叫fuck哥fuck哥
等多陣唔知咩事bo左一聲..我都唔知咩事
之後去左8柱到fuck哥又唔知咩事又黎
之後又送左臭包同肥妙上車之後就返左屋企lo
仲有16日生日@@ |
| 發表時間:2009-03-14 11:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
冇返學  |
分類: 未分類 |
今日7點幾起身之後呀媽問我返唔返..因為琴日睇完e生
跟住就計續訓哇4個電話打比我..嘈到我訓唔到
訓訓下12點幾bo..之後食午餐之後食藥
想訓咁..又冇訓到bo
玩玩下電腦3點9出去接傑仔放學
同琴日一樣去佢屋企換3先去到頌安個到d煙一陣就比人食晒
唉.....因為今日大風想返屋企訓..就返左屋企lo..又話一日喇..閉 |
| 發表時間:2009-03-13 10:17 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
又早退  |
分類: 未分類 |
今日第4堂就早退喇...因為睇e生..之後2點半出左去
等細妹同威威..等左佢地都有7個字之後去學等人放學
之後等到3點9..馮曉敬啲人放之後有2個呀sir行個黎
問我地係唔係等馮曉敬啲人放問問下多左個呀sir出黎影我地相wo
仆你個街呀..好彩影唔到姐真係想仲個去屌9佢..問問下呀秋傑仔放lo
好開心..之後同傑仔返屋企等佢換3..換完出到黎返頌安..我跟左呀秋個班玩
傾傾下咁就識左幾個人..訓喇閉閉!!
ya仲有18日生日 |
| 發表時間:2009-03-12 09:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-03-11  |
分類: 未分類 |
今日喲野唔提喇....今日上d堂幾好玩有講有笑..有1個老1冇返一人個早退
上數堂老師冇比我地睇電影..就成班人放fly機..最好笑既就係
唔知邊個fly比我接個時我跌左落地下笑死呀..之後等放學
放學之後返屋企換3之後去聖公會學結他..唉..之後學完d野係到廢事講喇..就係咁過左一日喇
聽日先打喇..閉閉~!! |
| 發表時間:2009-03-11 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|