|
|
2009-03-10  |
分類: 未分類 |
e幾日唔係幾得閒..so冇打
講返今日上堂好悶呀..e家返學等放學
冇野做..就黎生日喇..都唔知買咩好
唔打喇.訓喇
佢黎生日仲有20日
|
| 發表時間:2009-03-10 08:57 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 冇野做 |
分類: 未分類 |
今日放學去左聖公會玩...之後返屋企
沖涼換3食理飯出左去學結他
....學完食m記之
後又送呀俊..到e家返左屋企打..唔打喇....
佢黎生日仲有26日 |
| 發表時間:2009-03-04 09:46 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 一時開心一時唔開心 |
分類: 未分類 |
唉..e排一時開心一時唔開心我都唔知咩事.....今日我都廢事出街...因為我老豆係屋企..
出去食完晚飯佢冇喇喇買左對
鞋同2條'負'比我wo..唉
訓喇聽日先打喇
佢黎生日仲有28日 |
| 發表時間:2009-03-02 08:32 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 情人節快樂! |
分類: 未分類 |
今日係情人節`今日都0k開心'
不過因為您吾開心佐一陣;
可能係見到您同佢咁'
或者係您對我既態度很差'
這是開心的情人節嗎? |
| 發表時間:2009-02-14 09:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2009-02-12 10:54 PM |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|