=] 為什麼有一種愛叫放手`而不是爭取!;`
 
,s0rry`雖然 您只是我的後備 但我也愛您:)  
yuk_0330
暱稱: wyy﹡
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
最新文章
2010-09-14
放棄
2009-12-16
2009-11-21
2009-11-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
不要為完結要哭泣;要為曾經擁有要微笑:)


2009-03-10 不屑 分類: 未分類

e幾日唔係幾得閒..so冇打
講返今日上堂好悶呀..e家返學等放學
冇野做..就黎生日喇..都唔知買咩好
唔打喇.訓喇



佢黎生日仲有20日

發表時間:2009-03-10 08:57 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


不要為完結要哭泣;要為曾經擁有要微笑:)


冇野做 分類: 未分類

今日放學去左聖公會玩...之後返屋企

沖涼換3食理飯出左去學結他

....學完食m記之

後又送呀俊..到e家返左屋企打..唔打喇....

 

佢黎生日仲有26日

發表時間:2009-03-04 09:46 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


不要為完結要哭泣;要為曾經擁有要微笑:)


一時開心一時唔開心 分類: 未分類

唉..e排一時開心一時唔開心我都唔知咩事.....今日我都廢事出街...因為我老豆係屋企..

出去食完晚飯佢冇喇喇買左對

鞋同2條'負'比我wo..唉

訓喇聽日先打喇
 

佢黎生日仲有28日

發表時間:2009-03-02 08:32 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


不要為完結要哭泣;要為曾經擁有要微笑:)


情人節快樂! 分類: 未分類

今日係情人節`今日都0k開心'
不過因為您吾開心佐一陣;
可能係見到您同佢咁'
或者係您對我既態度很差'
 

這是開心的情人節嗎?

發表時間:2009-02-14 09:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


不要為完結要哭泣;要為曾經擁有要微笑:)


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2009-02-12 10:54 PM