|
|
朋友與愛侶也不愛我 時間也故意去拋棄我`  |
分類: 未分類 |
毓`我幫您打日記拉:)
尼排我都過我好吾開心;
不過我同您一齊個陣我覺得開心好多:)
或許只有您一人明白我心想什麼?
只要你說一聲願意 我可以陪伴您=)
我可以 陪您去看星星`
=] 再找安眠藥有罪 再不肯睡我不對`
=] 強裝寬容就算累 你不安是我不對`
|
| 發表時間:2009-02-12 01:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 無聊既一日...唉 |
分類: 未分類 |
哇..今日返到學校就比左封利是呀蚊..
跟住到左(家正)堂!
勁仆街整個京都雞加左勁多油比miss小左一陣..
搞到下次冇得煮.
唉...之後食完飯唔知邊個..
用d野飲射黎射去搞到我個身到係..
屌...就係咁過左一日喇又.....
|
| 發表時間:2009-02-04 08:39 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
幾好玩  |
分類: 未分類 |
今日幾好玩呀..返到學校冇野做..
最好玩都係綜人堂同呀嵐果d傾傾下計,
比人叫左出去企..
見到陪電腦開左咪偷玩msn囉..
條仆街傑仔開左陪投影機..
好彩我熄得快姐..就係咁過左日.. |
| 發表時間:2009-02-03 08:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|