=] 為什麼有一種愛叫放手`而不是爭取!;`
 
,s0rry`雖然 您只是我的後備 但我也愛您:)  
yuk_0330
暱稱: wyy﹡
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
最新文章
2010-09-14
放棄
2009-12-16
2009-11-21
2009-11-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
不要為完結要哭泣;要為曾經擁有要微笑:)


朋友與愛侶也不愛我 時間也故意去拋棄我` 鬱悶 分類: 未分類

毓`我幫您打日記拉:)
尼排我都過我好吾開心;
不過我同您一齊個陣我覺得開心好多:)
或許只有您一人明白我心想什麼?

只要你說一聲願意 我可以陪伴您=)
我可以 陪您去看星星`

=] 再找安眠藥有罪 再不肯睡我不對`
=] 強裝寬容就算累 你不安是我不對`

 

發表時間:2009-02-12 01:04 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


不要為完結要哭泣;要為曾經擁有要微笑:)


無聊既一日...唉 分類: 未分類

哇..今日返到學校就比左封利是呀蚊..
跟住到左(家正)堂!
勁仆街整個京都雞加左勁多油比miss小左一陣..
搞到下次冇得煮.
唉...之後食完飯唔知邊個..
用d野飲射黎射去搞到我個身到係..
屌...就係咁過左一日喇又.....
 

發表時間:2009-02-04 08:39 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


不要為完結要哭泣;要為曾經擁有要微笑:)


幾好玩 滿足 分類: 未分類

今日幾好玩呀..返到學校冇野做..
最好玩都係綜人堂同呀嵐果d傾傾下計,
比人叫左出去企..
見到陪電腦開左咪偷玩msn囉..
條仆街傑仔開左陪投影機..
好彩我熄得快姐..就係咁過左日..

發表時間:2009-02-03 08:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]