{♡}最愛朋友ja!!`
  -'♥不告別也不發現 對你愛顧早蔓延
分手要狠 講分手不需要等x ]
等等都不要合襯
我跟你十萬個吥配麼×°
我惢動了嗎`?
`♥這時,`該畫上不美滿的句號.

今天滴日子♥`;2008 年 4 月 1 日  星期二     天氣♥;  晴天


應笑嗎x]?  

終於都返黎嚕-3- 掛念你地=] 真系估吾到去一去發生左咁多事-___-''
呢4日''真系好辛苦.旦系學到野-__-''雖然感覺上好似吾止去左4日-3-
去果時,,好想走,,走時偏吥想走` 真得意=]
就系因為我有去先可以同2個fd's子 fd D=] 呢3日我地一齊玩X] 一齊訓=]一齊食野::
有苦齊講=]有仔齊媾X] 旦系走果時,,,真系有D傷感-V- 冇得再一齊玩.訓.食-3-
系房入面都發生左吾小野-0-  好多人都聽到d怪聲-333-` 我成隻腳無啦啦{魚}左-___-!!
有鬼? 真系有咁多-.- 驚驚了`
返到黎 自己張床-3-真系最正x]

這遍文章由♥雞jaii餅`發表的時間:2008-04-01 07:59 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`


今天滴日子♥`;2008 年 3 月 25 日  星期二     天氣♥;  晴天


27號.[].  

好耐冇打過bl0g嚕@o@
假期o既功課珍系-3-多到成堆山咁-33333-`
我緊系吾想做嫁喇.[].日日打機-v-
27號咩日子-[]-? 就系去camp滴日子-3333-` 慘嚕今次0.0
去4日哇-33333-`我會好掛住你地-___-''
冇得玩勁舞-3333-`吾開心 v3v`
返到黎第2日盲要返學-33333-` 煩!
講起考試-______- 從來冇溫過@o@ 我好驚升吾到哇-3333-
咁我就死得喇.[]. 所以決定聽日開始吾會再玩電腦`
努力咁溫埋佢-_____-!!
乖吧7[]7!

這遍文章由♥雞jaii餅`發表的時間:2008-03-25 08:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`


今天滴日子♥`;2008 年 3 月 8 日  星期六     天氣♥;  晴天


吾得閒-333-?  

哇哇哇哇! 我勁耐冇打過bl0g-v- 因為講過喇.a.吾比玩電腦嘛`咁就打返1次咁多喇^3^
呢幾日學校好多測驗-0-唉唉! 我堅系要努力喇@o@ 再玩就死得人多-0-
星期四果日同男仔打友誼賽-0- 我地d分雖然冇得比..旦系我地冇放棄::::繼續努力-v- 我開波嬴返1分黎`
佢地系度扮哂野咁.. 話咩讓分.. 最憎就系呢d囉!!吾該x]
系呢個3月我都吾悶b0;>點解呢? 因為我會去學校既咩咩咩喎-v-500$滴*3*
同fd's子去-0- 點知魚魚吾去得-0-真可惜-v-
媽咪 吖爸去左2日旅行-0- 今日返-v-
成日就系咁打機 睇電視過去了
頭先有d嬲嬲地=0= 死老鼠仔 吾夠我玩 就話吾玩-v- 不過我知既..我勁嘛 人地廢冇計-v-

這遍文章由♥雞jaii餅`發表的時間:2008-03-08 09:41 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`


yuki95222
暱稱: 牙 嵐x]
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2009-09-26
2008-11-07
新bl0g'
喉嚨又痛1倍xd'
悶哇@V@''
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 34
今日人氣: 0
累積人氣: 1052
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed