今天滴日子♥`;2008 年 2 月 9 日 星期六 天氣♥;  |
| 弓囍發財` |
|
琴日-v-去左吖婆屋企食飯@v@ 對於我黎講一入屋緊系h0多人嫁喇`
s0我就祝全部人身體健康 一年"靚"過一年 龍馬精神 弓囍發財 利是快黎`
呵呵`又多左好多利是了`*V* 然後我們見早s0就打左陣"雀" 我一開始就系甘輸-0-
點知¬0┌ 到最後莪系甘自摸-v- 再食糊-0- 就甘我勝出了`>333<
之後就食飯-0- 超h0味吖` 有我最中意食滴"冬菇"吖` ^3^
又有"帶子"生豪" 正! 我中意吖` 食完之後我地繼續玩..旦系今次玩既野吾同左`
大人就去左打"雀" 我地就玩一個game-0- 吾知叫咩名-.-
抽張卡要畫出黎比組員估 估得中就可以繼續行 行到終點`
冇人玩到`超難d問題 吾好以寫字-0- 又要計時-v- 好彩我d組員"醒"者
玩完-0-12點幾了` 大人果面都打完了` 我同我表妹 吖媽 吖爸一齊走>.<
我新年願望希望有多d多d多d利是-v-多d$$
|
| 這遍文章由♥雞jaii餅`發表的時間:2008-02-09 10:12 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`
今天滴日子♥`;2008 年 2 月 7 日 星期四 天氣♥;  |
♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`
今天滴日子♥`;2008 年 2 月 5 日 星期二 天氣♥;  |
| ♥無聊♥ |
|
今日其實系一個無聊滴日子`你知冇?想出街又吾想出-0-
我都吾知咩事`好悶吖`又冇野做`功課又冇`電腦又冇得玩`
悶到我就黎痴線-_- 又吾想傾電話-.-最後有野做喇`._.
就系睇<醜女大"番"生> 哈哈>333< 終於吾悶了`
一開始笑到我線痴甘濟*V* 後尾好感人滴`我喊了出黎/..\
都幾好睇嫁` 介紹比大家-_________-
一個吾靚既人旦系佢唱歌唱得漂亮`
一個靚既人旦系佢唱歌唱得醜`
以呢個<醜女>就幫人<咪嘴>佢..已經覺得好足夠..
沒有在乎外人怎睇佢`最後佢竟然..鐘意左個<靚仔>
旦一次意外聽到佢同唱歌很醜滴人滴說話 開始心碎了`
所以決定了`減肥同整"容" 真滴偉大`
整完`瘦哂 連一個最親滴朋友,父親也不認得他`
只能用一個花紋去認` 做了一個新歌手..
旦比人爆左佢系整"容"..佢沒有因此以放棄..以老實地說出真相`反以還有很多很多人支持佢`呢.
當她滴第一場演唱會可以平靜地過..旦她竟說..她做不到了`..
她不能做一個放棄她最愛滴朋友..老豆`她做不到`
令全場支持她 沒有因為她是整容` 真滴十分感動喔`!!
好笑滴=>老豆:點解你好似愈黎愈肥? |
| 這遍文章由♥雞jaii餅`發表的時間:2008-02-06 10:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|