{♡}最愛朋友ja!!`
  -'♥不告別也不發現 對你愛顧早蔓延
分手要狠 講分手不需要等x ]
等等都不要合襯
我跟你十萬個吥配麼×°
我惢動了嗎`?
`♥這時,`該畫上不美滿的句號.

今天滴日子♥`;2008 年 1 月 14 日  星期一     天氣♥;  晴天


♥巧聽♥  

今日系考數學-0- 都唔算難^____^   要巧巧努力嘩0.0

今日一放學 就見到愉b` 佢又等我0.0  

我地放左學去左新[不]=江 =] 好巧心丫` 食左好多野 2個大肥婆? 嘿嘿=]

影左d貼紙相*v* 影到成個白痴婆咁0.0 之後我地又去左千色0.0 之後我見到[u佬] 我就話想買 ..點知

我講左uf0 笑到愉b`肚痛0.0 我都係甘笑0.0   之後買左雪糕0.0 巧味>33333<

之後又去左合益-.-  行行下 愉就話 :e !呢首歌... 我知係咩歌就係分手的禮貌 之後我就係度搖頭..

點知原來係佢個電話響0.0 笑爆咀>3333<
 
佢又唱起一首歌巧巧聽的` 返到屋企我就揾揾 黎聽0.0 好耐嫁喇隻歌-0-

願我會楂火箭 帶你到天空去
在太空中兩人住
活到一千歲 都一般心醉
有你在身邊多樂趣

共你相相對 好得戚好得意
地淋天崩當閒事
就算翻風雨 只需睇到你
似見陽光千萬里

有了你開心D 乜都稱心滿意
鹹魚白菜也好好味
我與你永共聚 分分鐘需要你
你似是陽光空氣

扮靚D皆因你 癲癲地皆因你
為你擔心作傻事
扮下猩猩叫 睇到乜都笑
有你在身邊多樂趣

若有朝失左你 花開都不美
願到荒島去長住
做個假的你 天天都相對
對木頭公仔做戲

這遍文章由♥雞jaii餅`發表的時間:2008-01-14 05:04 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`


今天滴日子♥`;2008 年 1 月 13 日  星期日     天氣♥;  晴天


♥生日♥  

今日吾知做咩一早就起左身(≧∀≦)! 諗下 諗覺得好肚痛-0- 去到次所到又唔痛☉ω☉..

話甘快 都 1月尾lU 講下講有排既就係我既生 日喇↗ ゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆ 不過唔緊要有得預備下0.0

講 下我生有會有咩做喇→我生日緊係會食cake 嫁喇 不過未諗買咩0.0 開p果日係2月16日雖然唔係正日

旦有甘多人同我慶祝真係超開心 因為其實2月22日先係正日旦係我見要返學放甘遲s0 就改到2女16號喇0.0

我地緊係會 bbQ嫁喇0.0 然後玩pa 打雀 同玩 ...... 筆仙0.0  吾知玩吾玩嫁! 因為講真真係有d驚驚0.0

牛x話想玩喎0.0 甘咪話好囉 0.0 如果吾想玩可以唔玩既 黎Σ 滴切勿玩!同出聲 如果玩同出聲後果自-

然後 有抽獎喇 係我本人抽滴` 嘿嘿=] 仲有巧多 旦係唔想打0.0 打住甘多先*v*

・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆ ・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆・:,。゚・:,。★゚・:

這遍文章由♥雞jaii餅`發表的時間:2008-01-13 08:22 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`


今天滴日子♥`;2008 年 1 月 12 日  星期六     天氣♥;  晴天


♥新bl0g♥  

之前果個bl0g→♡`傻瓜♥笨之屋♡♡♥♥♥'' `唔知做咩痴左線s0開左個新既.
話甘快又考試..唉=[ 根本都冇溫過-_____- 考左中.英.科.通.西史喇=[]=
旦係我覺得西史最難0.0 好多人都空白哂*V* 我冇空白到..只係係咁寫D野上去 旦係我根本唔識做-0-
講起琴日超巧笑^v^ 琴日本應考完西史就可以走 旦系... 要補數學=0= 系自願性我同我滴fd話補0.0 點知悶爆..
補完-0- 原來愉姐等緊禾0.0 ------ 放學同埋彤[恐龍] 同埋鄭B` 愉B` 去左公園 成個白痴滴一樣0.0
玩左陣0.0 就返落元朗-0- 同愉B 玩野 我走左佬0.0 佢以為我嬲左佢>000< 不過真系有小小既*v*
之後就返左屋企,,, 玩左陣電腦 就洗頭然後去補習0.0 補到6:幾就走佬-0-  好攰牙>33333<
得禾一個返屋企-0- 然後9:幾食飯 吾知點解冇咩胃口 可能訓唔醒s0冇咩胃口Na.
諗起琴日愉B同我講話佢上網揾血仙 見到一單野講吾知系吾系真
昨晚聽恐怖熱線有聽眾話玩血仙攪到個朋友死左, 好奇下上網尋訪一下它的玩法跟大家分享一下, 自己玩過一次冇咩動靜, 不過如果你地想玩吓,
後果自負!!!!!!!!!!!!!!!血仙其實是一個邪門遊戲,亂玩的話,隨時請來遊魂野鬼,時運低的話,分分鐘猛鬼纏身,台灣就有兩對年輕男女因為玩血仙而出事,惹禍上身。

搖動桌子回答
血仙玩法簡單,隻需要一張正方形的桌子(如打麻雀果0的), 兩本相同高度的書(約兩吋厚),還有一隻小飯碗,飯碗內置半碗水,問蔔者必須為四人。先將書放在桌子對角的兩隻腳下面各一本,目的是令桌子可以左右搖動,四個問蔔者各坐一面,然後將右手放在桌子邊緣,手心向上,將盛半碗清水的碗放在桌子中間。 問蔔者其中一人口中唸唸有詞:「血仙、血仙,我們有事相求,請上來吧,來了的話請搖動桌子。」血仙到位,桌子便會大力搖動。由於血仙隻可以搖動桌子作答案,所以問題一定要問得清楚,例如:「應不應該幹那件事,應該的話搖一次,不應該的話搖兩次。」問完之後,務必要尊尊敬敬地送走血仙,「血仙謝謝你,今天我們請到這裡,你可以回去了!」

出言恐嚇貼士
請血仙有兩點必須要注意,第一態度要虔誠,千萬不要玩玩,第二請血仙的日子必須是初一和十五,其餘日子極有機會誤請邪神。在台灣兩對年輕男女,看見朋友玩血仙玩得這麼開心,便決定玩埋一份,但他們不但沒有在初一或十五請仙,請仙的時候,更心存輕蔑,因而惹禍。當血仙來到的時候,他們第一個問題便問對方是怎樣死?死時的感覺怎樣?是男還是女?血仙煩得要命,桌子不停的搖動,兩對男女不但沒有驚慌,而且愈玩愈過分,繼續問對方生前做甚麼?是自然死還是意外死?最離譜的是問血仙樂透彩的號碼,還說不中的話,便找師傅將它打至魂飛魄散。

血仙大發雷霆
結果血仙大發雷霆,將桌子反轉,水變成了血,四人這時方知道大禍臨頭,翌日,其中一對男女發生交通意外,雙雙重傷送院。而另一對男女則患上怪病,男的發燒不退,女的則全身長出毒瘤,久久不能痊愈,比死還難受。

巧恐怖-0- 話→血仙還是第一次聽的說;還是那句;看完不要玩;提了你;
如果玩千萬不要問他如何死的; <請勿試玩> !
 


這遍文章由♥雞jaii餅`發表的時間:2008-01-12 10:24 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`


yuki95222
暱稱: 牙 嵐x]
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2009-09-26
2008-11-07
新bl0g'
喉嚨又痛1倍xd'
悶哇@V@''
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 34
今日人氣: 0
累積人氣: 1057
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed