今天滴日子♥`;2008 年 1 月 14 日 星期一 天氣♥;  |
| ♥巧聽♥ |
|
今日系考數學-0- 都唔算難^____^ 要巧巧努力嘩0.0
今日一放學 就見到愉b` 佢又等我0.0
我地放左學去左新[不]=江 =] 好巧心丫` 食左好多野 2個大肥婆? 嘿嘿=]
影左d貼紙相*v* 影到成個白痴婆咁0.0 之後我地又去左千色0.0 之後我見到[u佬] 我就話想買 ..點知
我講左uf0 笑到愉b`肚痛0.0 我都係甘笑0.0 之後買左雪糕0.0 巧味>33333<
之後又去左合益-.- 行行下 愉就話 :e !呢首歌... 我知係咩歌就係分手的禮貌 之後我就係度搖頭..
點知原來係佢個電話響0.0 笑爆咀>3333<
佢又唱起一首歌巧巧聽的` 返到屋企我就揾揾 黎聽0.0 好耐嫁喇隻歌-0-
願我會楂火箭 帶你到天空去
在太空中兩人住
活到一千歲 都一般心醉
有你在身邊多樂趣
共你相相對 好得戚好得意
地淋天崩當閒事
就算翻風雨 只需睇到你
似見陽光千萬里
有了你開心D 乜都稱心滿意
鹹魚白菜也好好味
我與你永共聚 分分鐘需要你
你似是陽光空氣
扮靚D皆因你 癲癲地皆因你
為你擔心作傻事
扮下猩猩叫 睇到乜都笑
有你在身邊多樂趣
若有朝失左你 花開都不美
願到荒島去長住
做個假的你 天天都相對
對木頭公仔做戲
|
| 這遍文章由♥雞jaii餅`發表的時間:2008-01-14 05:04 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`
今天滴日子♥`;2008 年 1 月 13 日 星期日 天氣♥;  |
| ♥生日♥ |
|
今日吾知做咩一早就起左身(≧∀≦)! 諗下 諗覺得好肚痛-0- 去到次所到又唔痛☉ω☉..
話甘快 都 1月尾lU 講下講有排既就係我既生 日喇↗ ゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆ 不過唔緊要有得預備下0.0
講 下我生有會有咩做喇→我生日緊係會食cake 嫁喇 不過未諗買咩0.0 開p果日係2月16日雖然唔係正日
旦有甘多人同我慶祝真係超開心 因為其實2月22日先係正日旦係我見要返學放甘遲s0 就改到2女16號喇0.0
我地緊係會 bbQ嫁喇0.0 然後玩pa 打雀 同玩 ...... 筆仙0.0 吾知玩吾玩嫁! 因為講真真係有d驚驚0.0
牛x話想玩喎0.0 甘咪話好囉 0.0 如果吾想玩可以唔玩既 黎Σ 滴切勿玩!同出聲 如果玩同出聲後果自-
然後 有抽獎喇 係我本人抽滴` 嘿嘿=] 仲有巧多 旦係唔想打0.0 打住甘多先*v*
・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆ ・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆・:,。゚・:,。★゚・: |
| 這遍文章由♥雞jaii餅`發表的時間:2008-01-13 08:22 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`
今天滴日子♥`;2008 年 1 月 12 日 星期六 天氣♥;  |
| ♥新bl0g♥ |
|
之前果個bl0g→♡`傻瓜♥笨之屋♡♡♥♥♥'' `唔知做咩痴左線s0開左個新既.
話甘快又考試..唉=[ 根本都冇溫過-_____- 考左中.英.科.通.西史喇=[]=
旦係我覺得西史最難0.0 好多人都空白哂*V* 我冇空白到..只係係咁寫D野上去 旦係我根本唔識做-0-
講起琴日超巧笑^v^ 琴日本應考完西史就可以走 旦系... 要補數學=0= 系自願性我同我滴fd話補0.0 點知悶爆..
補完-0- 原來愉姐等緊禾0.0 ------ 放學同埋彤[恐龍] 同埋鄭B` 愉B` 去左公園 成個白痴滴一樣0.0
玩左陣0.0 就返落元朗-0- 同愉B 玩野 我走左佬0.0 佢以為我嬲左佢>000< 不過真系有小小既*v*
之後就返左屋企,,, 玩左陣電腦 就洗頭然後去補習0.0 補到6:幾就走佬-0- 好攰牙>33333<
得禾一個返屋企-0- 然後9:幾食飯 吾知點解冇咩胃口 可能訓唔醒s0冇咩胃口Na.
諗起琴日愉B同我講話佢上網揾血仙 見到一單野講吾知系吾系真
昨晚聽恐怖熱線有聽眾話玩血仙攪到個朋友死左, 好奇下上網尋訪一下它的玩法跟大家分享一下, 自己玩過一次冇咩動靜, 不過如果你地想玩吓,
後果自負!!!!!!!!!!!!!!!血仙其實是一個邪門遊戲,亂玩的話,隨時請來遊魂野鬼,時運低的話,分分鐘猛鬼纏身,台灣就有兩對年輕男女因為玩血仙而出事,惹禍上身。
搖動桌子回答
血仙玩法簡單,隻需要一張正方形的桌子(如打麻雀果0的), 兩本相同高度的書(約兩吋厚),還有一隻小飯碗,飯碗內置半碗水,問蔔者必須為四人。先將書放在桌子對角的兩隻腳下面各一本,目的是令桌子可以左右搖動,四個問蔔者各坐一面,然後將右手放在桌子邊緣,手心向上,將盛半碗清水的碗放在桌子中間。 問蔔者其中一人口中唸唸有詞:「血仙、血仙,我們有事相求,請上來吧,來了的話請搖動桌子。」血仙到位,桌子便會大力搖動。由於血仙隻可以搖動桌子作答案,所以問題一定要問得清楚,例如:「應不應該幹那件事,應該的話搖一次,不應該的話搖兩次。」問完之後,務必要尊尊敬敬地送走血仙,「血仙謝謝你,今天我們請到這裡,你可以回去了!」
出言恐嚇貼士
請血仙有兩點必須要注意,第一態度要虔誠,千萬不要玩玩,第二請血仙的日子必須是初一和十五,其餘日子極有機會誤請邪神。在台灣兩對年輕男女,看見朋友玩血仙玩得這麼開心,便決定玩埋一份,但他們不但沒有在初一或十五請仙,請仙的時候,更心存輕蔑,因而惹禍。當血仙來到的時候,他們第一個問題便問對方是怎樣死?死時的感覺怎樣?是男還是女?血仙煩得要命,桌子不停的搖動,兩對男女不但沒有驚慌,而且愈玩愈過分,繼續問對方生前做甚麼?是自然死還是意外死?最離譜的是問血仙樂透彩的號碼,還說不中的話,便找師傅將它打至魂飛魄散。
血仙大發雷霆
結果血仙大發雷霆,將桌子反轉,水變成了血,四人這時方知道大禍臨頭,翌日,其中一對男女發生交通意外,雙雙重傷送院。而另一對男女則患上怪病,男的發燒不退,女的則全身長出毒瘤,久久不能痊愈,比死還難受。
巧恐怖-0- 話→血仙還是第一次聽的說;還是那句;看完不要玩;提了你;
如果玩千萬不要問他如何死的; <請勿試玩> !
|
| 這遍文章由♥雞jaii餅`發表的時間:2008-01-12 10:24 AM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|