今天滴日子♥`;2008 年 2 月 23 日 星期六 天氣♥;  |
| 日記-.-? |
|
日記? 都好耐冇打過日記喇`因為我吖哥話如果以家到佢生日我吾玩電腦就比200蚊我*v*
大家吾該"留意"我吾系因為佢果200蚊先吾玩電腦滴 系因為我吾會比佢睇死我嫁`!!
旦系佢都幾好既`今日超遲起身=0= 旦系一起身竟然有驚喜=v= 我吖哥比左100蚊我話比我買生日禮物喎!
雖然100蚊吾系多錢旦系佢有呢份♥意嘛^3^ 之後就做功課喇`幾乖吖我-____-
旦系做下做下總系有d悶-0- S0就一路聽歌一路做`之後超悶-0- 去左同我滴夢夢玩`
之後就玩左電腦-V- 玩埋今日我就吾玩再玩嫁喇要好好珍惜喔!!
琴日我生日 雖然冇乜野特別發生旦有人同我講生日快樂喔!! 我已很開心了`
期待6:00黎 因為我要睇大長今-V-
用盡一切換取你滴♥值得嗎?
就讓我1直傻傻的愛下去吧°x ]
以為忘記1個人好容易 旦偏偏我卻做不到- ♥`
今天以後`我會學懂放棄`學懂不再愛您♥
假如時間可以倒流| |我寧沒有愛過你{♥}
`{♥}只要能在堂上看到你的臉.-多累我卻決不睡`
|
| 這遍文章由♥雞jaii餅`發表的時間:2008-02-23 04:27 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`
今天滴日子♥`;2008 年 2 月 10 日 星期日 天氣♥;  |
| ♥好攰♥ |
|
今日h0攰` 旦系有收穫-v- 今朝一早起身-0-玩左陣電腦 食左陣野 12點幾
發覺我吖媽點解12點幾總味起身既? 點知我吖媽打黎話佢系吖婆度-v-
我心諗吾系去街街嫁咩?佢話我同吖爸一齊搭251m車入面等佢@v@
我又諗如果撞吾到咁點? 應該吾會既.. 過左一陣有架251m喇`
我見到我吖媽了`我地上車 冇耐,我就覺得有d想嘔-v- 我吖媽就比左d糖我食吖 ^3^
之後講下講下就到左青衣了`<嘩> 一落車 凍到痴媽根咁濟-0- 我地<拿拿聲>入左商場-v-
2點出發到到以3點了`行左一陣 都m0咩野買-V- 買左2個<吊色>知後就去左令一個商場= =v
令一個商場 有一間買傘仔d鞋 我吖買左對問我買吾買 我就話我緊系買-V- 之後我吖表妹系咁玩d吾知咩 佢話吾服氣喎-.-
知後我同我吖表妹一齊食M記 我吖爸同媽食令一d 食完搭車都已經10點幾了`返到屋企11點幾了`
我表妹想打雀 旦我吖返早-v- 後味我表妹同我同姐姐一齊打雀 打到3點幾 比人鬧-v- 之後我地就玩其他
玩到差吾到4點走佬-v- 我4點幾就訓左了`-0-
陳嘉愉:呵,玩下姐 <咩意思?
|
| 這遍文章由♥雞jaii餅`發表的時間:2008-02-11 12:24 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`
今天滴日子♥`;2008 年 2 月 9 日 星期六 天氣♥;  |
-吾開♥  |
|
今日:莪h0吾開♥因為...講起都h0長lu` 旦依家諗返起{嬲}都h0傻`
今朝一早起身打左bl0g關於琴日滴`♥ 今日就..吾開♥lu/..\
打完bl0g之後就..吖媽起左身-v-之後我地一齊食野{♥}之後我表妹起左身-0-
因為琴日佢系我屋企訓s0一早同我地一齊食野`佢食完之後..我媽咪話去大陸問我去吾去?
我話諗下先.. 我話h0姒幾悶 吾去喇`你地去喇`之後我同我表妹玩電腦 同我媽咪say bibix]
之後吾開♥既事開始發生/..\ 我同我2個表妹打雀-v-其中1個要出街s0我地m0打`
然後得番我同令一個表妹-0-之後佢話想出街 我話點解? 佢話想出街食野-.-
我話你呢個死肥婆 乜都諗住食? 之後講講下. 有叫佢個名叫佢食m記 之後我咪話你吾駛出街喇`
落左上黎食`我食左佢一隻 有9定吾知12隻雞`-0- 我玩彈佢d野食..點知!!掉左落地下
佢話妖 m0得食喇` 之後我話駛吾駛甘牙?一隻者.你都食左咁多隻`之後佢攞哂d野走
之後我話你咪走吖`整埋d野先好走吖` 之後我諗吾駛咁小器吖?
我好{嬲} 喊左出黎` 旦吾想比佢睇到`旦佢睇到 吾出聲 當冇野 仆街喇`我以後都吾理佢吖`
要我自己一個整埋d野佢 痴媽根嫁佢`好嬲!好嬲! 我好大聲生對門`
喊左一陣 收左聲 諗起甘小事吾駛喊滴`
我以後都吾x理佢 乜x野事吖佢 |
| 這遍文章由♥雞jaii餅`發表的時間:2008-02-09 05:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|