今天滴日子♥`;2008 年 1 月 26 日 星期六 天氣♥;  |
♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`
今天滴日子♥`;2008 年 1 月 20 日 星期日 天氣♥;  |
| ♥下學期♥ |
|
雖然今次協得吾系幾好`不過吾緊要`我下學期可以追番嫁 我吾可以自己放棄自己`
今日打完排球 好痛丫`>3333< 我就去左同我表妹等人食lunch`
番到屋企睇陣野 就立刻趕工-v- 做埋d功課-0- 做好哂喇*v* 聽日數學小測 我要加油要溫先-0-
吾想打咁多野BIBI` |
| 這遍文章由♥雞jaii餅`發表的時間:2008-01-20 09:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`
今天滴日子♥`;2008 年 1 月 16 日 星期三 天氣♥;  |
| ♥朋友♥ |
|
原來係我...一直錯覺左...
我一直應為你係我既好朋友.. 咩事你都係企係我果邊`乜都有你幫`我當你係我既好朋友`好相信你..
大家升左中學 都應有自己既朋友.. 我明白 我都冇乜煩你者`? 我都冇唔理你` 時時都有提起你 只係你唔知`
我果日真係冇錢`如果你覺得我係有錢而唔比你既咁我冇野好講` 果遍日記唔係琴日打嫁`
你問我有冇錢果日係琴日呀`我一蚊都冇 如果有 我會甘早返屋企? 你問下陳嘉愉喇`
仲有我想講有邊一次 我冇幫過你呀? 如果係甘既... 你就當冇我呢個朋友喇`
你就當係我錯`我真係冇野好講`我冇錢比你 係唔係要比條毛你? 真係太好笑`枉我今日仲諗住我牙媽比左30$我
諗住比你 以家唔駛喇 你都咁諗我囉 係呀 我有錢唔比你 得哂喇我 勁呀? 好勁呀`
對吾住` 我係鐘意問人借錢唔還既人` 甘算喇`..
我諗你唔應 有呢個咁既朋友` |
| 這遍文章由♥雞jaii餅`發表的時間:2008-01-16 09:32 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|