{♡}最愛朋友ja!!`
  -'♥不告別也不發現 對你愛顧早蔓延
分手要狠 講分手不需要等x ]
等等都不要合襯
我跟你十萬個吥配麼×°
我惢動了嗎`?
`♥這時,`該畫上不美滿的句號.

今天滴日子♥`;2008 年 1 月 26 日  星期六     天氣♥;  晴天


♥面對♥  

打完比賽-0- 我知系因為我先整到輸`真系對各位對吾住!

呢個咁既天氣又凍又落雨-0- 一時又熱都吾知想點`.a. 話甘快又1月尾就快就到我生日丫`

依琴日就係我表妹生日*v*我疼愛滴表妹-.- 琴日返學果時搭車時 見到有100$旦系我冇攞到系吾系好乖呢`嘻;>

本來我想攞比警察 旦因為要返學冇理lu-0-

講起琴日我地班如果一堂老師冇簽名就要留1個鐘 之後前日老師問點解科學堂冇簽名之後吾知邊個勁大聲講咪果3個整到老師吾簽名囉`[旦系棲本系成班嘈s0老師先吾簽-0-] 老師講返 講到喊 好多人望住老師都想
只有1點人係到笑-0- 點知英文老師又吾簽 我心諗點解唔簽既`?我真系冇嘈過..因為我訓左-0-
都冇出過一粒聲*v*點會關我事-0-? 諗返起排球 我打到 唉唉!都系因為我喇-0-

這遍文章由♥雞jaii餅`發表的時間:2008-01-26 09:03 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`


今天滴日子♥`;2008 年 1 月 20 日  星期日     天氣♥;  晴天


♥下學期♥  

雖然今次協得吾系幾好`不過吾緊要`我下學期可以追番嫁 我吾可以自己放棄自己`

今日打完排球 好痛丫`>3333< 我就去左同我表妹等人食lunch`
番到屋企睇陣野 就立刻趕工-v- 做埋d功課-0- 做好哂喇*v* 聽日數學小測 我要加油要溫先-0-
吾想打咁多野BIBI`

這遍文章由♥雞jaii餅`發表的時間:2008-01-20 09:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`


今天滴日子♥`;2008 年 1 月 16 日  星期三     天氣♥;  晴天


♥朋友♥  

原來係我...一直錯覺左...
我一直應為你係我既好朋友.. 咩事你都係企係我果邊`乜都有你幫`我當你係我既好朋友`好相信你..
大家升左中學 都應有自己既朋友.. 我明白 我都冇乜煩你者`?  我都冇唔理你` 時時都有提起你 只係你唔知`
我果日真係冇錢`如果你覺得我係有錢而唔比你既咁我冇野好講` 果遍日記唔係琴日打嫁`
你問我有冇錢果日係琴日呀`我一蚊都冇 如果有 我會甘早返屋企?  你問下陳嘉愉喇`
仲有我想講有邊一次 我冇幫過你呀? 如果係甘既... 你就當冇我呢個朋友喇`
你就當係我錯`我真係冇野好講`我冇錢比你 係唔係要比條毛你? 真係太好笑`枉我今日仲諗住我牙媽比左30$我
諗住比你 以家唔駛喇 你都咁諗我囉 係呀 我有錢唔比你 得哂喇我 勁呀? 好勁呀`
對吾住` 我係鐘意問人借錢唔還既人`  甘算喇`..
我諗你唔應 有呢個咁既朋友`

這遍文章由♥雞jaii餅`發表的時間:2008-01-16 09:32 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

♥手上既疤痕怎痛都不及你傷我的痛`
♥沒有你的日子 彷彿冬天飲雪水`
♥沒有得你的允許 我都會愛下去`
♥全世界的人我都可以淡忘只是不能忘記你`
♥如果全世界的人我都可以放棄只小還有你值得我去珍惜`


yuki95222
暱稱: 牙 嵐x]
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-09-26
2008-11-07
新bl0g'
喉嚨又痛1倍xd'
悶哇@V@''
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 34
今日人氣: 1
累積人氣: 1054
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed