今日係最後一日
即將離別沙呂小..
番到學校
拎派位-3-""
MS YAU真係拖左好耐先派,,
今日係最後一日啦..
嗚
派位..
好好彩的..
竟然比我入到呂中喔=3="
完全是靠運氣..
不過入到去
真係要好努力好努力好努力讀書!!'']]
有個新開始
><"希望得啦
好唔捨得D FD呀><"
唸唸下
此一別會分開到何年何日
可能..
已經再無機會再見到啦
WINGWING..
你竟然唔係同我同一間中學..
嗚嗚
不過NEVER MIND啦
你係個間中學要讀好D呀!!
知無~~
***************************
講番琴日畢業禮先
琴日..
唱哂歌吹完笛我係台上面都忍到架-3333-""
點知..
一落到台..番番埋位
...
即刻掩住面喊..
嗚嗚嗚嗚
唸番起..6D真係好多回憶~
跟住..
本身揉走哂D眼淚..
無喊架嘛
點知..
番到課室
見到MS YAU喊..TAMTAM喊..紫YING喊..好多人喊
我就又喊啦
喊得好西利呀
嗚嗚..
我好唔捨得小學既生活喔><"
不過..
我地實會見番嫁..
6D!!
努力讀書呀
加油努力..
唔好掛住玩嘛^^""
KEEP IN TOUCH!!*
SAY GOOD-BYE TO ALL MY FRIENDS*
GOOD LUCK IN YOUR SECOND PRIMARY SCHOOL*
我地一定會再見嫁..'']]
得閒番去沙呂小耶*V*
|