2007 年 4 月 21 日 星期六  |
去了''第一屆全港運動會''
| 今日去左小西灣運動埸度.*]]
由7點幾去到10點幾.]]
去之前係聖公會度eat左少少麥當勞. 可以去o個度都係聖公會俾既票.*]]
去到個度有好多人牙..佢地仲送一袋野....入面有個螢光棒...佢地開頭熄左d燈...我土地開住螢光棒..超靚嫁..好有feel已經可以幻想到小豬遲d係HK開conert時既feel.我係個度時不時都聞到有海水既味道.
之後同梅既家姐佢地去洗手間..行緊既時候古巨基出左黎唱歌啦..好想睇..but都係去左先.落到去下面洗手間..
接近洗手間既時候..聽到容祖兒..嘩真係佢.有d佢既fans叫''joey''joey'.我行前左少少.想睇清楚d佢..所以好近下...佢披左件披''件''
其實我同佢左唔多高.同上鏡個樣冇咩唔同.去完返返黎..之後陸陸續續有歌手..有側田.kary.泳兒. 陳奕迅...等等..因為離看台幾遠下.所以睇得唔係好清楚真人..但係有個大電視.仲看到曾蔭櫂先生同何志平先生.
我覺得今次都真係幾好.. 唔洗錢就可以去..有專車接送tim. XD
| | 刊登時間︰2007-04-22 08:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 20 日 星期五  |
2007-04-20
|
小豬模仿劉德華和郭富城...好笑喔
今天他沒上學喔!本來我都不知道的.因為今天我和wai比較早回到學校.第一個小息.第二個小息都見不到他的蹤影.
lunch我下去了.看到和他平常一起的fd在下面.同班那個也跟了下來.他呢.午息玩了上去.經過他班沒有他.
走廊也沒有耶.然後回到課室心情也沒了.是怎麼了?生病嗎? | | 刊登時間︰2007-04-20 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 15 日 星期日  |
2007 年 4 月 14 日 星期六  |
快上學了喔~
| 我發今07年過得十分之快..口甘 快就4月底...
就黎半年啦...好唔想過得 口甘 快..光陰似箭 Ar.
| | 刊登時間︰2007-04-14 05:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 25 日 星期日  |
返黎啦 ^^
| 今日返到屋企啦..但聽日就丁要設學.想休息一日.
但係有一件事令我好唔開心.
我家既(乖仔) 倉鼠在年初4既下午去左天堂.
講真.我都有心理準備.因為養左佢3年囉..3年對倉鼠黎好長命.但係好唔捨得佢.
3年幾感情嫁.希望你唔好唔記得我 ^^
[ 願 我既乖仔上左天堂開開心心. ]
| | 刊登時間︰2007-02-25 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|