|
答:我覺得當一個男仔暗戀一個女仔,
佢通常會成日偷望個女仔, 但又唔敢比個女仔知道佢望佢,
有時行過個女仔附近, 又會好不其然咁dub低頭
(''楓''之前就係禁..)
p.s
今日返學搭車..
我7點搭9落去下面.
行過去既時候我見到''輪''(係楓的fd)望過黎
心諗下''楓''係唔係度呢
我見到''惠''
以...''楓''行緊過黎..心裡很開心..
見佢行過黎好次同我笑左一笑.行左去佢個fd度.
心裡既驚訝又暗爽.
之後我地就搭同一部車.
佢地上車先.
我上車眼神扮冇望佢.
佢好怕羞.
聽惠講佢地第一次搭37c 咋.
希望佢地日日都係呢度搭啦.因為字從上次係個邊搭車.人超多.驚遲到
so 係我留下個度搭38.之後學校為左驚人多.d學生搭唔到.開設左37c
好耐返學都冇同過佢搭同一部車啦.
唔知點解見到佢會有d尷尬.
|