最近,都唔知係咩日子~ 哈哈..... 竟然,一次過撞番d同學~ 不過,個個都變曬啦^^ 回憶番.......時間真係過得好快! 我好掛著大家牙~
過埋今晚就18歲啦~o(^∇^)o 即係出世日... 做左18年人啦! 時間過得真係好快.... 睇番d相先發覺我以前有幾醜 又有幾白痴....O(≧ε≦)o 唔通我真係長唔大?? 18歲前 -----------------------------------------
過埋今晚就18歲啦~o(^∇^)o 即係出世日... 做左18年人啦! 時間過得真係好快.... 睇番d相先發覺我以前有幾醜 又有幾白痴....O(≧ε≦)o 唔通我真係長唔大?? 18歲前 ----------------------------------------- 最早之前的-me♪♪ -fd- 唔知大個會變成點呢!!\(^∇^)/