今年最後一場大專盃,VS CU
Panny同Oli開波冇耐就相繼碌地,重要係應嗰隻,睇到都覺得痛;
Penny好似呆呆地,平時活躍啲架;
熊貓射入兩球罰球,叻~~
Steve真係好嘈......影相功架好特別......
贏左CU,隊友仔好叻呀~~
果然係換一換人就輸幾分,超憎自己咁樣,真係食屎
打完波食野,我問熊貓係咪有兩個妹妹,佢話:「我唔知呀......」,我同Jacq爆笑~~
原來Jacq同Oli係同年同月同日生架!!即係我大過佢,估佢唔到呀真係
頭髮剪左一個月左右就變得又長又厚,我要剪!!
分類: 未分類 |